Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Horoskoopit ja urheilu  (Luettu 13178 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #15 : 07.07.2007 20:19:34 »

Joo, Mars näkyvästi esillä eli akseleilla tai erittäin hyvin aspektoitunut.

Itsellä kun  kuu on akselilla ja tekee paljon aspekteja, niin minusta tuskin huippu-urheilijaa tulisi vaan ennemminkin kirjailija tai näyttelijä tai muuten vaan lunatic...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #16 : 07.07.2007 20:49:39 »

Minä Oinaana haluaisin jonkun erikoisen harrastuksen, mieluiten kamppailulajien alalta, koska kamppailulajit korostavat ensisijaisesti valaistumista ja henkistä tietä. Esimerkiksi miekkailu tai jousiammunta tähtää aina valaistumiseen. Jousiammuntaa olen kokeillut ja menetin sille sydämeni ensimmäisestä nuolesta ^____________^ Sitä alan harrastamaan saletisti jossain vaiheessa!
Krav Maga kiinnostaisi myös, tosin en tiedä haluaisinko sitten opiskella kamppailulajia, joka on kehitetty ainoastaan tappamista varten... Lips Sealed Tae Kwon Do on lajina kiehtonut jo vuosikausia, minullahan on Nousumerkkinä Kauris, mutta en tiedä pääsenkö koskaan aloittamaan sitä tai muuta vartaloa välineenä käyttävää kamppailulajia, koska yliliikkuvat niveleni ovat vammariski.

Kuu Rapuna minua kiehtoo (ja pelottaa samaan aikaan!) vesi. Vatsatanssi on houkutellut myös vuosia, sitä on tullut tanssittua tosi paljon ainakin yhdessä menneessä elämässä tuhansia vuosia sitten Smiley

Olen kuitenkin niin laiska, että en tiedä tuleeko minusta koskaan liikunnanharrastajaa! Grin Tällä hetkellä kovimmat mahdolliset kiinnostuksen aiheet ovat juuri tuo jousiammunta, jooga ja vatsatanssi. Kunhan saan tässä paremmat tulot joskus ja pääsen kulkumatkojen päähän harrastemahdollisuuksista, niin sitten....
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #17 : 24.02.2017 15:40:38 »

Kyllä mulla menis selkeesti tuonne  mars - merkkiin, eli  kalat
Lisäksi on hevoset...mutta ei niissäkään niin se fast and furious, vaan se millaisia eläimiä ne ovat..yhteys, sielukkuus.
Hevoset yhdistetään kyllä nekin  neptunus seen, että, siinäkö sitten.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #18 : 31.03.2017 09:18:15 »

Mielummi juoksen ku harrastan mitää fuckin naisvoimistelua tickedoff
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #19 : 31.03.2017 14:57:52 »

VAAKA
Tasapainoa vaativat lajit: skeittaaminen, taitoluistelu, naisvoimistelu, käsipallo.

No jaa... Paremminkin lait, joissa on tilaa ja estetiikkaa: soolotanssi (siten tuo naisvoimistelu käy kyllä), hidas flow jooga, lentopallo, tennis, uimahypyt, suunnistus.
Pitäisköhän kokeilla suppausta ens kesänä?
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: