Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: apuja ?  (Luettu 3077 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« : 24.11.2010 14:16:49 »

anyone?

on niin erikoinen fiilis ettei o kuunaan ollu, itkea tirautinki tossa. ja tunne siis että omasta elämästä kyse, ei yleismaailmallisista.

näkeekökukaamitäähä?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1 : 24.11.2010 21:50:58 »

En osaa sanoa sinun tilanteestasi, mutta silloin, kun itsellä on epämääräisiä itkukohtauksia, jotka eivät siis johdu PMS-oireketutuskiukuttelusta tms., olen todennut, että joku on halunnut olla yhteydessä minuun. Esimerkiksi kesällä lukiessani enkeliaiheista kirjallisuutta, itkeskelin tämän tästä, mutta tunne oli se, että minulle annettiin rakkautta omilta enkeleiltäni ja tämä herkisti minut niin paljon, että vuodatin kyyneliä. Samaan aikaan kyllä tunsin enkelit vieressäni.

Myös on mahdollista, että joku välitilan henki on tullut pyytämään apua ja tuo omat tunteensa sinulle, jotta huomaisit hänet. Näinkin minulle on käynyt.

Enempää en osaa kertoa, koska en tiedä, mitä oikein tarkoitat "erikoisella" fiiliksellä.  Smiley

Toivottavasti tämä nyt ohjasi johonkin suuntaan.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #2 : 24.11.2010 21:59:06 »

semmosen oivalluksen tässä sain että epäilen olevani narsistin kanssa..
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #3 : 25.11.2010 09:26:48 »

Voih..kolahti  Cry. Toivottavasti ET todellakaan ole. Kokemusta itselläni vuosi ja vaikuttaa elämääni vielä näin kuuden vuoden päästäkin  Embarrassed
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: