Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viimeyön outo uni  (Luettu 3380 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Suvi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 09.11.2016 05:13:42 »

Näin viimeyönä todella outoa ja tarkkaa unta. Unessa olin parhaan ystäväni kanssa jonkinlaisella hevostilalla, jossa oli jokin tapahtuma. Molempien perheet olivat myös siellä. Kun olimme tallissa, yksi hevonen pääsi karkuun ja se koitti jahdata meitä. Juoksimme ystäväni kanssa ja piilouduimme "leirintäalueelle", kunnes se löysi meidät. Hyppäsimme virtaavaan veteen yhdessä valtavalta rotkolta. Huusin äidilleni, että näämme vielä, koska tiesin sen sisimmissäni Ajauduimme kohtaan josta lähti polku ja ystäväni halusi jatkaa sinne, koska tiesimme molemmat, että sitä kautta selviytyisimme. Itse olisin halunnut jatkaa virran mukana, vaikka tiesin, ettemme välttämättä selviäisi sieltä. Nautein olla virran vietävänä. Löysimme kauniin talon johon asetuimme. Seuraavana päivänä naapurissa oli 3 pahinta "vihollistani" valve-elämästä. He uhkailivat minua ja tunkeutuivat taloomme. Mitä tämä voisi tarkoittaa ? idiot2  Shocked
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1 : 12.11.2016 19:10:22 »

Joku ajaa sinua eteenpäin joka ensin kauhistuttaa mutta kun annat virran viedä, opit nauttimaan/ tykkäät siitä.
Seuraavana askeleena  kun tilanne on tasoittunut tulee ongelmia/ epämiellyttäviä tekijöitä eteen.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: