Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Likaiset yleiset vessat  (Luettu 4956 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Karavaani
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 29.04.2014 10:44:49 »

Olen aina välillä, jo lukemattomien vuosien ajan, nähnyt unia likaisista yleisistä vessoista, siis niin että etsin vessaa jossa käydä (huom. ei liity oikeaan hätään mitenkään) ja joskus jotenkin käynkin. Vessat on yleensä isoja komplekseja, tyyliin tosi ison koulun tai liikuntahallin vessatilat ja jotkut on ollu kyllä todella karmaisevan likasia, siis pahimmillaan niin että tavaraa lattia täynnä ja siinä kelluu jotain lankkuja joilla yrittää kävellä  Tongue
Mitäköhän tämä tarkottaa?? Tosiaan ihan tarpeeksi usein tämä uni on näyttäytynyt. Nyt sitten viime yönä tapahtui niin, että olin jossain  jollain asemalla, jossa joku narkkari tuli selittämään jotain ja puhuessaan sylki roiskui mun kasvoille. menin sitten siihen aseman vessaan sitä pesemään kun ajattelin mktä lie tauteja tuollakin voi olla... Yllätyksekseni vessat oli oiken siistejä ja koko visiitti muutenkin oikein onnistunut. Menin takasin siihen ulkopuolelle sitten, jolloin se narkkari tuli siihen takasin, mutta sekin päättyi jotenkin niin että se lähti hyvillä mielin siitä pois, pyysi mua auttamaan sitä vähän ja minä lähetin sille positiivista energiaa ja vilkutettiin kumpikin iloisina vielä kun se lähti poispäin. Ja ajattelin että menipäs tää lopulta hyvin, kaikki "lika" kääntyikin hyväksi, taisin nähdä jokun toisenkin unet itse asiassa missä oli itselleni epämiellyttävä ja ilkeä ihmine mutta se päätyi hyvin.

Eli jotain tällaista teemaa varmaan voi lähteä hakemaan noista vessaunistakin ? En vaan jotenkin mitään kauhean selkeää tarttumapintaa löydä elämästäni, tai miksi juuri nyt nämä unet olisi muuttuneet.

Ajatuksia, tai omia "vessakokemuksia" ?   Cool
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 29.04.2014 15:01:32 »

Näyttäisi siltä, että sait vastaunen noille likaisille vessa-unille, eli asia joka niitä likaisia aiheutti on ratkeamassa. Smiley

Joka tapauksessa, yleensä kai vessasta ja vessakäynneistä uneksiessa teemana on puhdistautuminen tavalla tai toisella. Huh Toistuva uni on mielesi "hokemista" että kiinnittäisit asiaan huomiota. Koulun vessa, pitää miettiä mikä koulu (ala-aste=elämän perus"aakkoset", jne) ja olitko opettaja, oppilas, vieras vai mikä.
tallennettu
astronomus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #2 : 02.05.2014 07:00:37 »

Minua on myös jo vuosia "piinanneet" likaiset, tai muuten käyntikelvottomat vessat. Muistaakseni ihan lapsesta asti olen nähnyt näitä unia, missä pitäisi päästä vessaan, mutta vessoissa on aina jotain vikana. Yhdessä unessa vessanpönttö oli sellainen karusellikeinu, ja siinä olisi pitänyt ihan julkisesti pissiä. Usein vessat ovat juurikin niin törkyisiä ja tukkeutuneita, että niihin ei vaan voi tehdä tarpeitaan. Minulla näihin vessauniin liittyy jollain tapaa häveliäisyys, koska monesti ne vessat sijaitsevat täysin avoimilla paikoilla, enkä sen vuoksi kykene niitä käyttämään. Juuri viime yönä minun olisi pitänyt asioida pöntöllä, joka oli hetki sitten korjattu (näin minulle kertoi ihminen siinä unessa). Kun siihen istahdin, niin sieltä alkoi tulemaan kaikkia lasten leluja, pikkuautoja ja sen sellaista.

Ehkäpä sinä olet elämässäsi käsitellyt nyt sen ongelman joka vessaunet aiheutti, ja pääset vast' edes käymään siisteissä vessoissa.
 Mulla ilmeisesti ongelman selvittely on vielä kesken, joten täytyy jäädä pohtimaan mahdollisia ratkaisuja. Jotain täytyisi varmaan tehdä elämässä toisin, kunhan keksisi että mitä.
tallennettu

aurinko harka  askendentti leijona  kuu vaaka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: