Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Monta eläintä unessa  (Luettu 2677 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tigeer
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 10.07.2013 11:00:13 »

Hei! Ajattelin kirjoittaa tänne viimeyönä näkemästäni unesta, joka minua hämmästyttää eikä oikein aukea omin neuvoin.

Unessa olin ruokailemassa jossain metsän laidalla,kunnes pieni karhu tuli ja nousi minua vasten jotta saisi syötyä evääni. Olin aivan kauhusta jäykkänä ja annoin karhun haistella itseäni jotta se tutustuisi minuun eikä purisi. Kohta huomasin olevanu jossain betonisessa hallirakennuksessa jossa oli paljon eläimiä.
Apina oli kiinni kaulastaan ketjussa, minun kävi pientä apinaa niin kovin sääliksi että heitin sille viltin jotta se saisi lämmitellä.
Karhu sai olla vapaana hallissa, sitä ei oltu lukittu mihinkään.
Leijona (tummaharjainen) oli myös kiinni hihnassa, peittelin myös sen viltillä jotta olot olisivat vähän mukavammat ja laskin sen irti kaulapannasta. Leijona katsoi minua hetken ja rupesi unille viereeni.
Myös pieni hamsteri/hiiri sieltä löytyi ja tuntui olevan jotenkin paikan "pomo". Se sanoi minulle että miksi autan noita raasuja, ei siitä mitään hyötyä kuitenkaan ole. Heräsin siihen kun se koitti purra minua.

Ei tämä mitenkään mystinen uni ole, mutta siinä on niin paljon vahvoja eläinhahmoja, enkä unen merkitystä osaa hahmottaa. Kiitos jo etukäteen, jos joku jaksaa näitä aukaista minulle tarkemmin Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: