Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevamerkki ja aurinkomerkki  (Luettu 63122 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #90 : 22.05.2012 01:17:21 »

Se ei tarkoita sitä, että sinä tai minä tappaisimme itsemme, meidän kartat ei ole itsetuhoisia muru  Wink

Skorpioniahan eläimenä tappaa usein itsensä vaaran uhatessa mitä kuvaa myös se Fenix lintuna
noustaan tuhkasta, sehän tarkoittaa samaa mutta tuhka nostaa sen uudelleensyntymisen tasolle..
 
Se kuvaa lähinnä meidän kaikki tai ei mitään elämäntapaa, näkisin niin että itsetuhoisuus toimii
eräänlaisena sovituksena jostain teosta jota hän piti niin hirvittävänä ja inhottavana, että päätti
päivänsä oman käden kautta.

Me Skorpionin merkissä syntyneet taistelemme aika ajoin yhteiskunnan ytimessä kamppailua miten
päästä pimeydestä valoon tai kuolemasta kuolemattomuuteen.
Ihan vaan sen vuoksi kun näemme maailman aika mustavalkoisena.

Jos ajatellaan että meillä kahdella Skorpionilla olisi ollut edeltävä inkarnaatio jossa Skorpioni olisi
kuollut niin sehän tarkoittaisi sitä, että kartalla on ollut tekijä mikä sen on aiheuttanut kun transiitti
on iskenyt siihen. Tosin täytyy muistaa se, että toisella samat kamalat aspektit voi avittaa itsemurhassa
kun taas toinen selviää kuin ihmeen kaupalla niistä samoista vaikeista aspekteista, se riippuu ihmisestä
itsestään, kehitystasosta kuin myös sen hetkisistä feeliksistä mitkä planeetat energioillaan tuovat..
monta tekijää, ei siis vain yhtä.

Mä en usko täysin tuohon inkarnaatioasiaan kun tuosta on materiaalia mitä voi lukea mutta ikävä kyllä
sitä ei pysty kukaan konkreettisesti todistamaan..  ihan yleisesti asia on siis tiedossa ja se on kiehtova
mutta haluaisin tietää mihin se perustuu..

Tuo maininta "Skorpioni tulee aurinkomerkiksi.." on juuri Nousevan Leijonan alla koska useimmiten
oman käden kautta Skorpionin nousumerkiksi tulisi Leijona. On jäänyt vahvana mieleen kun olen
itse ASC Leijona. Mutta kuka sen voi 100% todistaa todeksi Wink En ole sellaista ihmistä vielä tavannut.

Jollain tavalla Lehtirannan kirjan luettuani olen kuitenkin havainnut yhden Skorpioni/nousu leijona
asiaa tukevan asian, jokainen näkemäni kartta on itsessään ollut vahva mikä tukisi kyllä sitä, että
jostain syystä kartan pitää olla vahva mutta milläs se kiertokulku selitetään miten se konkreettisesti
tapahtuu..  kuu kauris pitää tietää ennen kuin suostuu uskomaan  uglystupid2

Heti kun vaan Lehtiranta suostuu pitämään kurssia niin siellä varmaan selviää minkälaiseen
ajatusmalliin ja tietoon tuo perustuu.. Sen verran tiedän, että tuo on ollut tapetilla jo 1970 luvulla
Suomessa mutta sitä en tiedä ketkä tuota ovat tutkineet ja miten..  Lehtirannan Erkki on siis maan
asiantuntijoita tuolla saralla ja siis sama kirja mitä Ozi autossa luki.. Mä kerron sulle kun tässä on
muutama projekti mihin toivottaisiin Erkkiä mutta katsotaan saataisiinko häntä joskus luennoimaan.
Aihe on mielenkiintoinen kaikille Skorpioneille..

-M-
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #91 : 29.05.2012 21:16:39 »

Miten tätä tulkita, eikös tuota nousumerkkiä kohti kasveta ja kuunsolmua kohti pitäisi kasvaa?

Nousu + Aurinko + Kuunsolmu -yhdistelmä on aika mielenkiintoinen loppupeleissä! Mullahan on aika helpon näköinen syntymäkartta (mitä nyt hyvin voimakas  neptunus sotkemassa kaikkea... Embarrassed ), paljon harmonisia aspekteja, haasteellisia loppupeleissä tosi vähän (minoriaspekteissa tulee sitten jo enemmän haasteellisia, mutta ei niistä tässä enempää).

Silti koen, että olen varmaan yksi paradoksaalisimmista olennoista, mitä maa päällään kantaa ja elo kropassani ei todellakaan ole helppoa - koen olevani kaikkea, en osaa lyödä itseäni tiettyyn kategoriaan.

Olen siis  aurinko jousimies ,  askendentti kauris ja  kuunsolmu rapu - että tämmöistä!!! Shocked  kuunsolmu 6. huoneessa, mikä itselleni tematiikaltaan on varmaan kaikkein vierain - 12. huoneen tematiikka korostuu laskusolmun huonesijainnin sekä äärimmäisen voimakkaan  neptunus ansiosta.

On taipumusta laittaa status, raha yms. kaikkien henk.koht.suhteiden edelle, paiskisin töitä varmaan hautaan saakka (laskusolmu kauris sekä  askendentti kauris ), siellähän ehtii levähtää... Tongue  Lisäksi jatkuvaa itsensä ruoskimista yhä hurjempiin suorituksiin sekä alati kasvavia vaatimuksia itseään kohtaan...  12. huoneen laskusolmu ja voimakas  neptunus aiheuttavat puolestaan turhaa herkkyyttä, kilpailutilanteiden pelkäämistä, huonoa itsetuntoa, ailahtelevuutta, taipumusta kadota omaan mielikuvitusmaailmaan, kun maailma näyttää kovalta, kylmältä paikalta (juu, en itseasiassa edes lue maailman uutisia, koska ne aiheuttavat ahdistusta)... Kun pitäisi muistaa myös ne lähimmäiset, oma perhe ja ottaa elämä omiin käsiin, eikä pelätä huomista tai piiloutua realismilta ( kuunsolmu rapu ja 6. huone)...

On tässä hommaa, ei oo helppoo... idiot2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #92 : 29.05.2012 22:39:36 »

mc82,

öö, jos olet hyvin työteliäs kauristyyppi niin pidät kiinni laskusolmustasi kun se on se tuttu ja turvallinen mutta kun siitä laskusolmusta tulisi suunnata juuri yläsolmua kohti..

Elämässähän tulisi matkata juuri yläsolmua kohti mikä sinulla siis Rapu eli siis kodin tulisi olla tärkeämpi ja siellä viettää siis enemmän aikaa mitä töissä. Silloin alat löytää myös itseäsi ja sitä elämää mikä sinulle on tarkoitettu Smiley Tuo noista Kuunsolmujen tarkoituksista.
6. huone kuvaa arkea jotta ymmärrät huoneen tarkoituksen vaikkakin solmujen tarkoituksen kertoo siis merkki.
No tuo 12. huoneen Neptunus hämärtää alitajuntaasi ja varmaan olet vielä suhteellisen nuorikin niin on aikaa löytää tuo Neptunuksesi kun se ei ole aina helppoa löytää tuota yläsolmua kun on niin turvallista toimia vanhaan tapaan kuin etsiä itselle tarkoitettu elämä.  2funny

Nousumerkkisi on Kauris ja se on se mikä sinusta usein siis näkyy ulospäin, tietynlainen konservatiivisuus, se kuuluu tuon nousumerkin taikaan. Smiley

Vaan näin muistutuksena, että sitä yläsolmua kohti kannattaa suunnata eikä alasolmua vaikka se olisi miten kivaa ja turvallista.. Smiley
Työ on tärkeää mutta noilla solmuilla kannattaa pitää työajoista kiinni ja pistää koti prioriteetti ykköseksi elämässä. Smiley

Iloa ja hupia näihin kesäpäiviin  crazy2

-M-
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #93 : 29.05.2012 22:54:54 »

Tjaa...jos et pistä, niin se kyllä pistetään...mulla samat solmut.
Jotenkin on pakko ihmetellä sullakin tuota, että rapuuntumista hankaloittamassa vielä tuo asc kauris ja aurinko jouskari...
Mulla on aurinko vesimies ja nousu jouskari...
Miksei sitä oo valinnu tälle matkalle mukaan vaikka aurinko härkää ja nousu neitsyttä? Pakkoko sitä on hankalimman kautta, takapuoli eellä, sinne puuhun kavuta?  Wink Tongue
Tai olis nyt ees jotain muutakin maata sitten mukana kun chiron ja laskusolmu vaan, sekin varmaan auttas jonkun verran  :Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #94 : 22.06.2012 17:09:22 »

skorpioni tulee aurinkomerkiksi yksilölle joka on aiemmassa elämässään
ottanut hengen itseltään. Tässä elämässä ei saisi väheksyä itseä ja omaa arvoaan.

Väittäisin että pikemminkin murhattu tai ainakin kuolema on ollut hyvin väkivaltainen. Silloinhan on saletti, ettei skorpionit luota muihin ja kyttäävät aina kaikkea ja kaikkia. Tongue
Esimerkiksi minut käsittääkseni teloitettiin viimeksi suunnilleen 700 vuotta sitten jollain musketin tapaisella (siihen aikaan ampuma-aseet olivat aika alkeellisia mutta yllättäen niillä pystyi tappamaan.) Ironista kyllä, kyhäilin itse puoliammattimaisesti käsikanuunoita ja valmistin räjähteitä, mikä herätti pahennusta ammattikuntani sisällä (fransiskaanimunkit.) En ole ihan varma järjestivätkö kollegani minut päiviltä, mutta siihen aikaan siinä ei olisi ollut mitään omituista, varsinkin jos pystyivät vakuuttamaan jonkun olevan demooni, noita tai jotain vastaavaa. Mikä homman tausta on - siihen aikaan tuliaseet olivat uusi juttu Euroopassa, ja taisin olla kade ritareille ja muille ylhäisille miekkasankareille, minulla ei ollut varaa eikä varmaan kanttia harjoittaa samaa, mutta pääsin ammattini ansiosta käsiksi tähän uuteen teknologiaan millä kai koin, että pystyisin kompensoimaan. No kaikki ei siitä tykänneet, ja hupsista, puskin jo horsmaa. buck2

Huvittavaa, että monet mun tutut ovat kertoneet nähneensä unta missä olen harmaassa kaavussa jossain tornissa, ilman että tietäisivät mitään tuosta ylläolevasta.

Mulla siis sekä Aurinko, Saturnus että alasolmu  skorpioni:ssa, progena myös ASC

tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #95 : 23.06.2012 11:03:32 »

Niille ketkä ihmettelevät, miten tällainen on mahdollista, niin se perustuu siihen että kaikki maailman ihmiset ovat peräisin samasta suppeasta itäafrikkalaisesta populaatiosta, vaikka päällisin puolin eroavatkin suuresti toisistaan. Toinen merkittävä tekijä on ajan syklisyys, jolla on geo- ja astrofyysinen pohja (kuinka eri painovoimin, lämpötiloin, etäisyyksin, aineen tiheyksin, ym. muiden ominaisuuksin varustetut kappaleet ja ainekset vuorovaikuttavat keskenään niin avaruudessa kuin vaikka Maapallon sisällä, esimerkkinä monsuunisateet.) Edellämainitun biofyysinen ulottuvuus on vastaavasti esimerkiksi valon määrän vaikutus kasveihin, lintuihin ja nisäkkäisiin, biokemiallinen puolestaan esimerkiksi ko. olioiden keskinäisessä vuorovaikutuksessa muodostuvat ja käytettävät hormonit.

Elävät organismit ovat epäorgaanisen maailman jatkeita, joihin kerääntyy ja jotka siirtävät kumulatiivista tietoa biokemiallisessa muodossa. Se tieto, mitä ne sisälsivät 500 miljoonaa vuotta sitten on hieman erilaista kuin se mitä vaikkapa ihmisillä on tänä päivänä johtuen silloisten olojen ja kapasiteetin erilaisuudesta, mutta lopputulos on sama: Olemme monimutkaisempia ja sisällämme toisaalta enemmän, toisaalta vähemmän että toisenlaista tietoa kuin edeltäjämme.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #96 : 23.06.2012 12:24:08 »

Juu, viestistä erotettuna tuo lause vähän muuttui matkalla eli tuossa puhelin nousuleijonasta
minkä siis Lehtiranta painottaa olevan  aurinko skorpioni lla tuo itseltään juuri henkensä
riistänyt eli nyt ei ollut kyse pelkästä Aurinko Skorpparista..

:)Minna
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #97 : 24.06.2012 16:44:34 »

Juu, viestistä erotettuna tuo lause vähän muuttui matkalla eli tuossa puhelin nousuleijonasta
minkä siis Lehtiranta painottaa olevan  aurinko skorpioni lla tuo itseltään juuri henkensä
riistänyt eli nyt ei ollut kyse pelkästä Aurinko Skorpparista..

:)Minna

Joo, menin saarnaamaan hieman ohi aiheen, mutta pysyn joka tapauksessa kannassani, että Skorpioni on edellisessä elämässään murhattujen ja tapettujen ihmisten merkki, tuo nousuleijonan funktio tuossa yhtälössä voi kyllä hyvinkin tarkoittaa itsensä tappaneita, mutta tekotapa on ollut silloin sangen brutaali - pistoolia suuhun tai seppuku... On itsareita ja itsareita: eri asia päättää päivänsä noin kuin muodikkaasti myrkyillä, lääkkeillä ja huumeilla.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #98 : 25.06.2012 01:11:21 »

Eiköhän se ole sama miten sen tekee jos joku itse henkensä riistää..

Aurinko Skorppari; täällä on nuoriakin lukijoita niin muistutan, että JOKAINEN skorpioni EI todellakaan päädy itsemurhaan, kyllä ne on harvat ja valitut eikä pelkästään Skorpionit joten ei yleistetä kun joku nuorempi skorpioni lukija voi säikähtää kun lauot aika lujaa..  Cheesy

-M-

tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #99 : 01.07.2012 22:53:27 »

Eiköhän se ole sama miten sen tekee jos joku itse henkensä riistää..

Aurinko Skorppari; täällä on nuoriakin lukijoita niin muistutan, että JOKAINEN skorpioni EI todellakaan päädy itsemurhaan, kyllä ne on harvat ja valitut eikä pelkästään Skorpionit joten ei yleistetä kun joku nuorempi skorpioni lukija voi säikähtää kun lauot aika lujaa..  Cheesy

-M-



Kukkahattutäti.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #100 : 02.07.2012 14:04:24 »

Täällä on kyllä PAPPI

 angel

-M-
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
 
Siirry: