Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Armi Toivanen  (Luettu 5460 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« : 14.01.2013 13:38:56 »

Juuri luin lääkärissä käydessäni uusinta me naiset lehteä,johon oli haastateltu Armia ja hänen kaksoissiskoaan Alinaa.Olipa jutussa myös kummankin siskosten syntymä-ja kellonajat!
Armi toivanen 19.6.1980 klo 11.40 Tampere. Siskon kellonaikaa en tajunnu ottaa ylös muistaakseni se oli viisiminuuttia ennen Armia.
Näillä näkymin Armi olisi Nousu/kuu Neitsyt ja Aurinkomerkiltään kaksonen.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8235


Profiili
« Vastaus #1 : 29.01.2013 16:00:53 »


Jos Armi pääsee Sanna-Raipella edes finaaliin, hänen täytynee todeta olevan
lähes Peteliuksen veroinen sketsihahmodramaturgi! Sen verran yksiulotteinen ja -totinen
hahmo Sanna mielestäni on!

 Shocked
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2 : 06.02.2013 05:40:52 »

Mä luin vasta eilen että Putous on käsikirjoitettu, osaltaan ennelta nauhoitettu ja vaan muutama juttu on improvisoitu. No enpä kauheesti tsiigaa koko telkkaria mutta kyllä toi ohjelma on mua naurattanut muutaman kerran kun netistä katoin. Armi on hyvä näyttelijä mut se hahmo on ihan huono
Mä oon luullut et ne näyttelijät on oikeesti niin hyviä et ne improvisoi "tadam toist noin".
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8235


Profiili
« Vastaus #3 : 16.02.2013 13:09:48 »

Mä luin vasta eilen että Putous on käsikirjoitettu, osaltaan ennelta nauhoitettu ja vaan muutama juttu on improvisoitu. No enpä kauheesti tsiigaa koko telkkaria mutta kyllä toi ohjelma on mua naurattanut muutaman kerran kun netistä katoin. Armi on hyvä näyttelijä mut se hahmo on ihan huono
Mä oon luullut et ne näyttelijät on oikeesti niin hyviä et ne improvisoi "tadam toist noin".


Oli sekin melkoinen saavutus, että viimeisenä "muijjista" putosi Armi...
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #4 : 16.02.2013 13:26:35 »

Täh? Sanna-Raipe putosi ja sinne jäi vaikka ketä huonoja??? En oo seurannut kun sieltä putoaa hyviä ja huonoja jää... Murr  tickedoff
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: