Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hallo!  (Luettu 4494 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ghede
Vieras
« : 28.01.2013 22:50:18 »

Heipähei! Cheesy

Päätin nyt virallisesti esittäytyä täällä, koska niin monet muutkin sitä näyttävät tekevän. Olen siis se sama ghede, joka muutama kuukausi sitten täällä kirjoitteli lähinnä noissa astrologisissa osioissa, ja koska mielialani heittelevät välillä kuin pahimmista pms-oireista kärsivillä naisilla (voih, saatte myötätuntoni osaksenne naiset!) niin päätin jälleen kerran kirjautua tänne foorumille paremman itsetuntemuksen sekä laajemman astrologisen tietämyksen perässä.  Smiley  Oon tällanen 24 v. opiskelijamies, joka omaa suhteellisen runsaan karvoituksen.
« Viimeksi muokattu: 28.01.2013 22:51:52 kirjoittanut ghede » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 29.01.2013 06:52:37 »

No niin, hei vain ghede...on se näillä leveysasteilla ihan hyvä tuota karvoitusta hieman omatakin, kyllä  :Smiley
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #2 : 29.01.2013 13:03:44 »

Hah, kiitos Kuuhilda! Vastauksesi muuten kuulosti aivan kuin Ismo Leikolan lausumalta! Grin Oletteko yksi ja sama henkilö vaiko kenties sukua toisillenne? Shocked

Karvoitukseni valitettavasti muuttuu sitä tuuheammaksi mitä alaspäin kehoani kuljetaan ja jo navan alapuolella saa käyttää apuna tehokkaimpia myytäviä pensasleikkureita! Wink Joten paleltumisvaara on kokoajan läsnä lähinnä täällä ylärekisterin puolella. Sad
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 29.01.2013 13:41:50 »

:Smiley
En usko että asia kummallakaan tolalla. Iteasiassa sitten se vasta on huolestuttavaa ( Eritoten vaihtoehto a) jos minä joko olen hän, tai olen läheistä sukua hänelle, sillä jouduin googlettamaan selvittääkseni kenestä on kyse...eikä se vieläkään oikein valjennut. Naaman olen nähnyt joskus, mutta en osaa yhdistää sitä mihinkään sen kummemin.

Noh, voi evoluutio, se ei oo ehtiny vielä taantua tarpeeksi kun vasta puoleen väliin miestä  Undecided Ehkä sitten sun lapset tahi lapsenlapset on jo kokonaan karvapeitteisiä?
Mutta siis aatteles jos joku semmonen muuttas sitten vaikka Borneon salaisiin ja kuumankosteisiin viidakkokyliin asumaan?  Shocked O-ou.Tulis ongelmia.

No niin  Lips Sealed
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #4 : 30.01.2013 22:59:00 »

Kiitoksia!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: