Pisti silmään -HUMALA, vain yksi kirjain ja se olisikin

Mutta hyvä teksti kaikin puolin

Itse ehdin yli 30v. kun "uskalsin" sekoilla selvinpäin

surullista, mutta totta. Katseltuani lapsuuden kännisekoiluja kaiket vk.nloput, kun vanhemmat piti hauskaa

olin itse oppinut vain yhden tavan pitää hauskaa... edelleen surullista

Mutta ei minusta... tuo absolutismi on jännä juttu sekin, mieheni vanhemmat edustavat heitä. Konjakki pullo löytyy V.S.O.P., ei huonompaa ja todellakin ruokalusikalla lääkkeeksi

Heillä lapset ovat kohtuukäyttäjiä, vaikka tuolle omalle aina välillä narisen tissuttelusta

Toisaalta taas tiedän perheen jossa samoilla lähtökohdilla lapsista tuli sekakäyttäjiä

Kuinka paljon loppujen lopuksi onkaan näiden valintojen tekemisen kanssa osuutta sillä kaikella muulla ja sillä, että osaa itse reflektiivisesti katsoa silmään omaa pahaa oloaan. Sitä minkä muutoin upottaisi pulloon?
Missä kohtaa on on se, kun on päästettävä lapsen ohjat ja luotettava, että on tehnyt riittävän hyvän pohjan nuorelle, että sen oma pää ja siivet kantaa?
Ihan oikeasti minua toisinaan pelottaa hurjasti, lasteni tulevaisuus ja siellä oleavt haasteet. Jos voisin tekisin kaiken heidän puolestaan ja tasoittasin tien, mutta ei se ole oikein

Se on heidän elämä ja minun on annettava heille se... luotettava

Ja taas minusta... samperi...