Hmm.. muista myös se, että kun nyt valitset, valitset sen miehen mikä hän nyt on, koska sellainen hän todennäköisesti on myös tulevaisuudessa. Siis, älä jää odottamaan muutoksia joiden tapahtuminen on aina hyvin epävarmaa. Eli, hyväksyt tällöin mieheltä tällaisen ailahtelevaisen käytöksen. En tiedä kaikkea, mutta oma mututuntumani sanoo miehien(ja ihmisten yleensä) peruspersoonallisuuden olevan tietynlaisia, ja tietynlainen mies
vaikuttaa ihanan ymmärtäväiseltä, mutta on samalla ailahteleva (jonkun toisen sanoin epäluotettava). Se mies, joka vaikuttaa tylsältä, ei osaa sanoa juuri oikeita lauseita oikeaan kohtaan, ei osaa ehkä käsitellä naista sulavasti nuorien miesten ollessa kyseessä, useasti on kuitenkin luotettava ja kunnioittaa naista ja lämmettyään voi olla vaikka kuinka mahtava kumppani. Sisus on siellä piilossa aina, ja paljastuu vasta pikku hiljaa. Vihjailen nyt vain, että oletko tosissasi analysoinut nuo itsekkäät ja tylsät miehet oikein? Sana tylsä kun kalahtaa korviini juuri sinä vaarallisena sanana naisen suusta, joka johtaa miesongelmiin. Se mitä tuosta miehestäsi kerrot kun kuulostaa enemmänkin itsekkäältä kuin miltään muulta. Mutta, en tietenkään tiedä asioista yhtään enempää ja aika pienestä tässä yritän vetää johtopäätöksiä.
Katselin vain kartoistanne juuri sitä, että sinä ehkä rapu-neitsyt linjalla kaipaatkin sitoutumista, joka jousimies-vesimies miehelle kala-auringolla ei välttämättä ole yhtä kova toive. Miten sen sanoisi, hän voi suostua siihen sinun mieliksesi, muttei itse tavoittele sitä. Hän sanoo sinulle mitä haluat kuulla, jotta saa pidettyä sinut niin kauan kuin haluaa.
Anteeksi tosiaan, jos kuulostan raadolliselta tietämättä asioista, mutta nämä asiat on sellaisia, jotka jonkun olisi hyvä aina sanoa. Etteivät kaikki vain kannusta niiden vaaleanpunaisten lasien ylläpitoon. Eivät ne välttämättä paikkansa pidä, mutta hyvä on tiedostaa niiden mahdollisuus. Ja tässä oppimisessa, voit ihan itse päättää milloin sen teet, nyt, ensi vuonna vai kymmenen vuoden päästä. Viittaan hieman tässä Indiumin kommenttiin. On aina oma valinta millaiseksi elämänsä rakentaa. Ja silloin on hyvä ymmärtää, että on turha silloin kymmenen vuoden päästä alkaa syyttämään huonosta olostaan sitä miestä, jos itse on tehnyt omat valintansa. Jokainen sekunti elämässämme on mahdollisuus tehdä valintoja.