Moi Lilli ja muut,
tässä vielä tällainen juttu planeettojen liikkeistä tänä vuonna

näinä päivinä, ja maaliskuun lopussa

Tämä on tältä erää viimeiset aspektit jo 2009 alkaneen T-risti-kuivossa, missä pääosin on ollut kyse

ensin neitsyessä ja kaloissa. Sittemmin

siirtyi

ja

ja

liikkuu hitaammin eikä ole enää kuvioissa mukana.

ja

neliöivät vielä elokuussa mutta asteluku ei ole ihan eksakti. Uranus ja jupiter olivat viimeisen kerran yhtymässä tämän vuoden alussa, mutta viime vuonna moneen kertaan.

ja saturnuksenkin neliöt loppuivat viime vuonna.
Olisi mielenkiintoista kuulla jos jollain on tästä kuviosta ja sen loppumisesta sanottavaa 
Uusi-ja täyskuista vielä. Asteluvut puuttuvat tuosta taulukosta, etenkin pimennyksien asteet on hyvä tietää. Itse en nyt aina huomaa mitään sen suurempaa noina päivinä mutta seuraan silti kuun vaiheita. Totta kai sitä havahtaa että uusikuu on

, mikä tapahtui minulle syksyllä. Mutta laajempaa ymmärrystä näistä minulla ei ole.
Jotkut meditoivat uuden ja täydenkuun aikana, koska silloin voisi laajentaa tietoutta. Itse olen ottanut tavaksi ainakin miettiä tärkeitä asoita noina päivinä

Esmiralda:

perääntyy aina säännöllisin välein, vain mars ja venus perääntyvät parin vuoden välein. Saturnus on aina samassa merkissä parisen vuotta. Tämän kanssa meidän kaikkien on elettävä. Nimimerkillä ei saturnustransiittia kahteen vuoteen ....