Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia muista merkeistä!  (Luettu 40042 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
beaivvás
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #75 : 08.02.2011 19:05:25 »

Mulla eräs  aurinko kalat kaveri ja oikein malliesimerkki sellainen. Ennen olimme todella hyvätkin ystävät, mutta nykyään en meinaa sietää häntä.  buck2 Raivostuttavan hidas, utuinen ja omissa maailmoissaan uneksiva - hemmetti! Vesimerkkien on sanottu sopivan hyvin yhteen, mutta minä ( aurinko skorpioni) en ainakaan kumppanikseni huolisi ketään vesimerkkistä.
Tämän kaverini lisäksi minulla on lähipiirissä kaksi muutakin  kalat -merkkistä: siskoni ja yksi veljistä. Sisko ei onneksi ole samanlainen haahuilija, kuin edellämainittu kaverini, mutta hän on kaloille ominaisesti tosi herkkä ja olen välillä pulassa hänen kanssaan kun hän saattaa tukalaksi tuntemassaan tilanteessa pistää yhtäkkiä itkuksi. Minusta se on hämmentävää!  Huh Vaikka itsekin olen hyvin syvällinen ja herkkäkin, niin minä pidän sen enemmän piilossa, enkä ole niin avoimesti herkkätunteinen kuin monet tuntemani kalat. Toisaalta siihen kyllä varmaan vaikuttaa tämä skorpparin ego..  Grin Luulen että se olisi vielä hämmettävämpää, jos minä esim. loukkaantuessani rupeaisin märsäämään, kuin että sen tekisi vaikka siskoni.  Cheesy
tallennettu

aurinko skorpioni
kuu vaaka
askendentti jousimies
merkurius skorpioni
venus skorpioni
mars jousimies
keskitaivas skorpioni
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: