Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kohteliaasti pyydän  (Luettu 5358 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
LibraGorda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« : 25.09.2010 13:29:08 »

Hei, saanko kohteliaasti pyytää kommentteja syntymäkartastani;

Etenkin sielunvaelluksen näkökulmasta havainnot kiinnostavat. Ja se, kun on yhdessä syssyssä valtavasti planeettoja.

Kiitos!
« Viimeksi muokattu: 25.09.2010 13:32:17 kirjoittanut LibraGorda » tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1 : 25.09.2010 14:02:05 »

Minä voin taas kokeilla aloittelijan vajavaisilla taidoilla avata keskustelun  Wink

Varsin mielenkiintoisen näköinen kartta sinulla!  Aluksi heti sanon, että henkisen astrologian puolelta en osaa sanoa paljon mitään.  Siinä käytetään käsittääkseni yleisemmin Porphyryn huonesysteemiä.  Sen kartan voi tehdä astro.com:ssa.  Mulla on kyllä Lehtirannan kirja Astrologia ja henkinen tie, voin siitä katsoa joitain kohtia, jos haluat.  Liitä kumminkin se Porphyryllä tehty kartta mukaan.

Sun kartalla korostuu 1. huone.  Aurinko on nousulla, ja se kai tarkoittaa, että elämän suunta on selvillä jo varhaisessa vaiheessa. Sitten siinä on  pluto  mars ja  uranus kaikki ykköshuoneessa.  Mun käsittääkseni ykköshuoneen tavara vaikuttaa kaikki sun minuuteen.  Vaikka Vaakapainotus on voimakas, on sinussa Auringon tuomaa Leijonan luovuutta ja esilläolon tarvetta, Pluton Skorpionimaista mustavalkoisuutta ja pisteliäisyyttä, Marsin Oinaspässimäisyyttä ja vielä Uranuksen tuomaa Vesimiehen viileyttä.  Olis kyllä kiva kuulla, kuinka koet tämän 1. huoneen itsessäsi.

Karttasi planeetat ei mun mielestä ole mitenkään hirvittävästi klimpissä.  Aikalailla horisontin alapuolella ne kyllä ovat, ja se kertoo siitä, että keskityt mielelläsi vain omiin asioihisi, energiat on kääntyneet sisäänpäin.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2 : 25.09.2010 16:25:50 »

Kiinnitin tuossa nyt mielenkiinnosta huomion siihen että mcsi on ravussa ja ic kauriissa ja sitten icn hallitsija saturnus kymppihuoneessa. Ensimmäinen ajatus oli, että olet vastuuntuntoinen ihminen, sekä kotona että työpaikalla. Rapukin kun on johtava merkki, työtehtäväsi ovat helposti sellaisia joissa sinulla on vastuuta, ehkä emotionaalista vastuuta toisista ihmisistä tai ehkä muutenkin muiden ihmisten kanssa julkisesti tekemisissä ollessasi se sellainen "vastuullinen tunnejohtaja" nostaa päätänsä.. Katselin vain noin nopeasti.  Smiley
tallennettu
LibraGorda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #3 : 26.09.2010 10:37:19 »

Kiitos Teille, tämä oli mielenkiintoista!

Ensinnäkin, mitä enemmän kelailen meimin huomioita 1. huoneesta, sen paremmin ne loksahtelevat paikoilleen. Mitenkään määrätietoinen en ole kai koskaan ollut, mutta toisaalta aina yhtä määrätietoinen haahuilija...
Leijonako se sitten onkin joka aina lipsauttaa esittämään vaakamaisesti punnitut mielipiteet, joihin ärtyneenä skopioni saattaa tuikatakin pari piikkiä... Vaaka kai tasaa tuota oinaspässimäisyyttä, mutta siellä se on, kuitenkin. Usein ihmetellään, että "hermostutko sä koskaan?".

Ave^^, tämä oli huojentava huomio sinänsä, että aina piiskaan itseäni velttona hutiloijana, mutta ehkä en olekaan, vaan jos tuo vastuuntunto sen värittää. Ja johtoasemassa olekaan lain, mutta ihmisten kanssa tekemisissä, lähden tilanteisiin helpommin ihmisen näkökulmasta, vaikka voisi pysyä asialinjalla ja unohtaa inhimilliset tekijät...
Rapumaista kuoreen vetäytymistä kyllä on työelämässä.
tallennettu
LibraGorda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #4 : 26.09.2010 13:58:37 »

Tässä se Porphyry!
tallennettu
LibraGorda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #5 : 28.09.2010 19:23:17 »

meimi; ei huolta sinänsä, kestän varmasti rankempaakin. Ehkä tuo Kuu 6. huoneessa juuri liittyykin tähän - en ole mikään fysiikan nero, mutta abstrakteja asioitahan tässäkin kelaillaan.
Aika jännä on tuo, että Vaa'at olisi eläneet miehenä edellisen elämän. Minulle on selvännäkijä nähnyt kyllä naiselämän, mutta hameväkeen suuntautuneen  :Smiley Varmasti siinä on sota-aikana ollut stressiä ja itsensäkieltämistä jne...
Ymmärrän kyllä tavallaan tuon "syvän yhteyden --- parisuhteen intuitiiviseen lähteeseen", sillä esim. en ole koskaan ymmärtänyt yhdessä kärvisteleviä pareja jne. ja sitten odotukset sielunkumppanista, jonka kanssa asiat menisivät ihan naks-naks. Ei ole koskaan uponnut esim. vitsiletkautukset toisen "kouluttamisesta" - aina ollut se fiilis, että joko on tai ei, mutta pakottamalla ei ainakaan.
Kuu Kaloissa - tunnistettavaa tekstiä on.

Kiitos taas  Smiley
tallennettu
LibraGorda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #6 : 02.10.2010 12:25:30 »

Kiitos, meimi, olet tehnyt paljon työtä, ja olen näitä lukenut, vaikken olekaan kerennyt kommentoimaan.

Nouseva Vaaka pitää sinänsä hyvin kutinsa, että sisällä voi kiehua mutta ulospäin ei. Tähän se Pluto Skorpionissa ja Rapu keskitaivaalla, niin vot!

Merkurius 1. huoneessa ja Mars Vaa'assa selvittää tämänkertaista ulkopuolisuuden ja erilaisuuden kokemusta.

Kumppani on kaikin tavoin henkilö, jonka kanssa on raskas karma loppuun käsiteltävänä - sitäkin löytyy paljon näistä Lehtirannan teksteistä.

Mars 1. huoneessa - näistä hmmmmmm en ehkä niin tunnista itseäni, mutta se voikin olla jotenkin samassa paketissa tuon muun kanssa. Perheessä ei fyysistä väkivaltaa ollut millään muotoa, enkä oikein löydä tuollaista miehistä aggressiivista kiukkua ja ongelmia sellaisen purkamisessa? Saattaa se tietenkin olla semmoinen "sokea piste". Ehkä se ilmenee vähän toisella tavalla? Masennustahan kuvataan myös itseen suunnatuksi purkamattomaksi vihaksi.
Fyysisesti olen kyllä nynnyn varovainen, ja ihmisjoukkioita arastankin monin tavoin. Ajattelen aina, että olisin ensimmäisten joukossa tallaantumassa toisten alle.



tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6598


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 02.10.2010 22:31:13 »

Nyt olen ihan julkisesti taas ikävä ihminen,
mutta eiköhän olisi korrektia astrologi-kirjailijaa kohtaan tästä eteenpäin yrittää tulkita ihan itse näitä juttuja ja antaa vaikka kirjavinkkinä tuon Lehtirannan kirjan? angel
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #8 : 02.10.2010 23:06:23 »

Mä olen tätä miettinyt ja omatunto kolkutellen kirjoitellut näitä juttuja.  Olen yrittänyt lyhentää näitä tekstejä enkä ihan sanasta sanaan kopsannut.

 Mun puolesta voi jäädä tähän.  Olet nikki aivan oikeassa.

 Embarrassed
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
LibraGorda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #9 : 03.10.2010 10:12:00 »

No jaaa, en noista tekijänoikeusasioista ole niin tarkasti selvillä itse, mutta toisaalta lähde on mainittu, useaan kertaan, ja ehkä herra Lehtiranta on saanut muutaman sivusta seuranneen uuden lukijankin...
Kiitos nyt kuitenkin, meimi!
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #10 : 03.10.2010 10:38:22 »

Lyhennelmät Lehtirannan kirjasta poistettu.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: