Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranus ja vapauden kaipuu  (Luettu 52569 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aeiouyäö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #60 : 13.05.2010 17:57:49 »

No sen oon pistäny merkille usein, että jos tännekin jotain kirjoitan, niin en oikein osaa muotoilla lauseita helposti ymmärrettäviksi Cheesy Kirjoitan vaan kaikkea sitä mukaa mitä mieleen tulee, täysin epäloogisessa järjestyksessä ja usein melko vaikean kautta selitettynä ja vaikeita sanoja käyttäen  Grin Ja kielipäästä sen verran, että englantia minun ei juurikaan tarvitse opiskelemalla opiskella, vaan kaikki rakenteet tulevat aikalailla perstuntumalla ilman suurempia ongelmia.Hieman vaikeampaa on sitten ruotsin ja saksan kanssa, mutta pienellä lukemisella yleensä opin rakenteet melko nopeasti.Sanaston kanssa sitten saankin sitten tuskailla oikein kunnolla, ainakin ruotsin ja saksan kohdalla.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #61 : 13.05.2010 18:09:34 »

Minulla skorpioni-uranus 2. huoneessa tehden yhtymää Venuksen ja Lilithin kanssa.

Vastaava kuvio, paitsi Jousimiehessä. Uranus ei tilastollisesti eikä kokemukseni mukaan ole kovin oleellinen osa persoonaani tai edes mieltymyksiäni, vaan pikemmin ilmenee ympärilläni pyörivässä populassa, ja siinä että ihmisiä tulee ja menee, sekä aina sattuu ja tapahtuu.

Jotkin kiinnostuksen kohteeni saattavat olla jossain määrin uraanisia - siis tieteet -, mutta liberaalikonservatiivina olen vähän kuin jos Rkp ja persut muodostaisivat yhdessä hallituksen. Shocked
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #62 : 13.05.2010 18:19:51 »

mulla uranus 7:ssa ja juu-u en pidä liian sitovista suhteista, vaikka olin naimisissa sen 20 v mies sai mennä ja tulla miten halusi, nyt toisessa suhteessa meillä on omat kämpät ja sopii mulle enemmän kuin hyvin. Kun rupee ahistamaan niin osotan ovea..... :Smiley
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  

Siirry: