Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apinoiden joukkoparannus ym.?  (Luettu 2802 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« : 14.03.2010 15:32:00 »

Kaipaisin tulkinta-apua!
En ole aikoihin muistanut uniani, ja nyt kahtena edellisenä yönä olen nähnyt outoja unia, joista on

vahvasti jäänyt tietyt kohdat mieleen.

1.
On maailmanloppu tms., ja ihsmisjoukko on jossakin hallissa. Siellä on tietyt paikat korokkeella,

rivissä, joilla pelastuu. Minä olen jo valmiiksi tällaisella paikalla. Kaikilla paikoilla on myös

"vastapaikkansa", joilla pelastuu. Niitä on enää muutamalla/muutama jäljellä unessa, kuten minun

vastapaikkani on vapaa. Ne ovat sinisiä laattoja, joilla on mustalla jokin henkinen symboli, jota en

muista/en tunnistanut. Minun vastapaikalleni koittaa tunkea/hyppää joku ahne yritysjohtaja, ja samalla

sekunnilla haen/näen mieheni kasvot väkijoukkosa, vähän kauempana. Tunnelma on kiireinen ja hätäinen.
Ja siihen se kuva loppuu.
Seuraava kuva samassa unessa, ja viimeinen on:
On auringonpaahteinen päivä, kuva on hieman hieroglyfimainen! Siinä on kallion seinämällä, eri

kerroksissa ja kuitenkin ryhmässä joukko apinoita. Jokaisen apinan häntä yhtyy toisen häntään, kaikki

ovat yhteydessä ikäänkuin toisiinsa tuon "häntäketjun" avulla. Alhaalla oikealla on "pää-apina",
joka liittää häntänsä muiden häntiin, ja tapahtuu joukkoparannus.
Tunnelma täysin neutraali, seuraan vain tätä tapahtumaa.

2.
Tämä uni oli edellisyönä.
Siinä sisälläni oleva vauva kuolee, saan siis keskenmenon. En en tajua tilannetta, mutta kun alan siinä tajuta niin paniikki alkaa iskeä/suru..
Olen oikeastikin raskaana, joten mietin että voihan tää olla vaan raskauden tuomia tavallisia pelkoja heijastuneena uneeni. Mutta koska harvoin muistan uniani ja tämä jäi niin vahvasti mieleen, niin jäi mietityttämään että onko tälläkin jokin merkitys.

Ainakin ensimmäisestä unesta minulla itselläni on vahva olo, että noilla kuvilla on merkityksensä,
muttei oikein avaudu. Voisikohan maailmanloppumeininki liittyä parisuhteeseeni..? Tunne että voisi mutta miten en ihan tajua.. Ja tuo apinajuttu ei yhtään aukea!


Kiitos jos sinulla tuli jokin intuitio ja jaat sen kanssani!
Ystävyydellä MK
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Unisee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #1 : 20.04.2010 23:59:13 »

Hei, tässä hiukan pohdintojani:

1. Uni:
Maailmanloppu kuvaa jonkin elämänjakson päättymistä. Sinä pystyt alitajuisesti ennustamaan kyseisen päättymisen. Nuo pelastumisen paikat kuvaavat kohtalon aiheuttamia elämänkohtaloita. Toisille käy hyvin elämäntilanteissa, toisille huonosti. Vastapaikat kuvaavat voiman kahta puolta: valoisaa ja pimeää. Ahne yritysjohtaja kuvaa sitä, että ihmisten riisto on alitajunnassasi vastenmielistä. Miehesi kasvojen näkeminen kuvaa sitä, että välität jostain asiasta; todennäköisesti kyseessä on juuri miehesi.

Hieroglyfimäinen kuva kuvaa kohtalon salakirjoitettuja teitä. Kallio kuvaa kohtaloa. Häntöjen yhdistyminen toisiinsa kuvaa telepatiaa. "Pääapina" kuvaa kohtalon hallitsijaa.

2. Uni
Koska muistat juuri tuon unen, keskenmeno kuvaa alitajuista pelkoa siitä, että sinulle tulee suru. Voi hyvinkin olla, että alitajuisesti pelkäät lapsen menettämistä.
tallennettu

Jos epävarma olet
tunteitasi tutkiskele
jos mietteitä laskettelet
pohtiva oleskele.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2 : 28.04.2010 21:58:23 »

Kiitos paljon Unisee! Smiley

Osuu kyllä yksiin.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: