Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Joukkomurhaaja  (Luettu 3494 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ardith
Vieras
« : 07.02.2010 14:50:54 »

Hui.
Uneni oli kuin elokuva. Meitä oli naisjoukko, lähtemässä veneellä myrskyiselle joelle.
Meidän piti päästä jonnekin rannalle, joka oli määränpää, mutta tiesin koko uneni ajan, että suurin osa meistä tuli kuolemaan matkan aikana, sillä meitä murhasi mies. Mies piileskeli ensin lähtölaiturilla, sitten juuri ennen kuin pääsimme lähtemään vesille, se puukotti ensimmäistä naista mahaan ja nainen kuoli.

Hulluinta oli se, että minä olin sekä murhaaja, että murhattu, sekä minä joka katseli ulkopuolelta mitä tapahtuu, sekä osallistuja joka ei tiennyt mitään tapahtumista.  Shocked

Maisema oli kuin Lynchin elokuvista, joki oli kuin sademetsän keskellä, vesi mutaista.
Vene oli puinen, myrsky oli nousemassa. Tiesin, että perille pääsisivät minä ja joku toinen (oisko ollut vielä lapsi).

Lopetin unen kuitenkin kesken, sillä se oli aivan järjettömän ahdistava. En halunnut tappaa naisia.  Huh

Mitä tämä voisi tarkoittaa? Itselläni on joitain ajatuksia, mutta luulen että ne ovat liian yksinkertaisia...
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #1 : 21.02.2010 10:35:53 »

Itse näin nyt viime yönä samankaltaista unta  Huh Minua seurasi murhaaja ja mie pakoilin sitä se jahtasi minua puukon kanssa ja juostiin ison pöydän ympärillä välillä se yritti sohia minua kuitenkaan osumatta. Mie sain lopulta sen niitattua ja puukotin sen oman hengen säilyttämiseksi  Embarrassed ja paikalle tuli poliisi ja rauhoitteli minua ja minulle ei siinä käynyt mitenkään..ei vankilaa ei mitään  Huh Muitan kun itkin kauheesti kun poliisi saapui paikalle. Oli kyllä tosi outo uni ja niin todentuntuinen crazy2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 22.02.2010 11:30:42 »

olisiko syytä selvittää omat vanhat möröt.. taitaa olla sisällä kaikenlaista myllerrystä joka tulee tuolla tavalla ulos. sitten voisi päästä siihen iloiseen ja tuottavaan elämään.  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #3 : 22.02.2010 12:20:54 »

olisiko syytä selvittää omat vanhat möröt.. taitaa olla sisällä kaikenlaista myllerrystä joka tulee tuolla tavalla ulos. sitten voisi päästä siihen iloiseen ja tuottavaan elämään.  coolsmiley
Eli loppu elämä tiedossa selvittelyjä  laugh oe woe...tosin suurin osa selvitetty ja käsitelty, mut aina tulloo lissee  crazy2 en ala
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: