Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sielukumppanit kerran vielä  (Luettu 65447 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #75 : 08.09.2009 20:22:14 »

Kysymys:
Mestarit, olen ollut nykyisen kumppanini kanssa noin 11 vuotta. Kysymykseni on: onko hän "kaksoisliekkini" vai ainoastaan joku, joka tekee läsnäolollaan minulle mahdolliseksi muistamisen enemmän itsestäni?

Kysymys:
Mestarit, minulla on kysymys kaksoissieluista. Minulle on kerrottu, että eräs Englannissa asuva ystäväni olisi kaksoisliekkini. Meillä on ollut monia elämiä, joissa olemme auttaneet toisamme kasvamaan. Nyt emme ole puheväleissä. Haluaisin olla yhteydessä häneen, mutta tunnen kaikenlaisen yhteydenoton vain suututtavan häntä. Mietin, onko mitään, mitä voin tehdä saadakseni ystävyytemme takaisin raiteilleen?

Vastaus:
Monet teistä esittävät kysymyksiä kaksoisliekeistä tai kaksoissieluista. Me käytämme tätä termiä viittaamaan Lähteen viimeiseen energiasirpaleeseen, mikä irtosi samaan aikaan oman sielunne kanssa. Jonkin aikaa olitte yhdessä tuon Lähdesirpaleen kanssa kuin siamilaiset kaksoset. Tuona aikana tunsitte ja jaoitte kaikki samat halut, toiveet ja tunteet. Toiset käyttävät tätä termiä viittaamaan fyysiseen, romanttiseen suhteeseen, mikä on erityisen kiihkeä.

Nyt kun olette päättäneet inkarnoitua viettämään aikaa maaplaneetalla, tuon kipinän tapaaminen käynnistää kaikki vanhat muistot sisällänne Kodista ja sen upeasta ehdottomasta rakkaudesta. Kontakti kaksoissieluun järkyttää fyysistä olemusta, koska se stimuloi spontaanisti kaikkia niitä ei-fyysisiä kykyjä, jotka te kaksi olette aiemmin jakaneet. Haluatte viettää aikaa toistenne kanssa - tekemättä mitään muuta kuin olla vain toistenne seurassa. Tästä syystä kaksoissielut eivät kovin usein suunnittele viettävänsä aikaa yhdessä, silloin kun kokevat maapalloa.

Päätätte kuitenkin viettää paljon aikaa sieluryhmänne jäsenten kanssa. Tämä ryhmä vastaa karkeasti ihmisperhettä ja perhettä laajemmin. He kaikki tulivat suurin piirtein samaan aikaan kuin te ja vietätte suurimman osan elämästänne tehden sopimuksia heidän kanssaan, mikä auttaa teitä oppimaan haluamianne oppitunteja.

Kummallekin kysyjälle, mainitsemanne sielut ovat sielunkumppaneitanne, eivät kaksoisliekkejänne. Olette kumpikin viettäneet huomattavan ajan työskennellen tuon toisen henkilön kanssa. Ensimmäisessä tapauksessa, kun vietätte lisää aikaa maan päällä, alatte muistaa toisia elämiä, joita teillä on ollut yhdessä, ja tämä stimuloi muistikuvia. Toisessa tapauksessa, sinä ja ystäväsi olette saaneet loppuun sopimuksenne tätä elämää varten eikä hän enää tunne mitään yhteyttä sinuun. Olette myös erilaisilla henkisillä poluilla tällä hetkellä.

Kysymys:
Mestarit, mikä on korkeampi tarkoitus tai henkinen merkitys silloin, kun tunnemme voimakkaan siteen tai voimakasta vetoa toiseen, joka on jo naimisissa? Tunsin, että minun oli tarkoitus ymmärtää ehdotonta rakkautta, kun tämä tapahtui minulle, mutta minun on vaikea siirtyä eteenpäin, vaikka tajuankin oppitunnin. Voisitteko auttaa? Kiitos!

Vastaus:
Monet syyt aiheuttavat vetovoimaa toisiin ihmisiin. Jotkut niistä ovat osa elämänsuunnitelmaanne ja toiset ovat tulosta tulemisesta liian lähelle sielua, joka on osa sieluryhmäänne tai jonka kanssa teillä on ollut useita aiempia inkarnaatioita. Ja joskus syy on osa tiettyä oppituntia, minkä olette valinneet kokevanne tässä elämässä. Jokainen näistä syistä johtaa voimakkaaseen vetoon toista ihmistä kohtaan.

Olet oikeassa, että tämä oli sinulle oppitunti rakkaudesta, muttei ehdottomasta rakkaudesta. Moderni yhteiskunta julistaa ehdottoman rakkauden romanttisen rakkauden aidoimmaksi muodoksi. On erittäin vaikeaa tuntea ehdotonta rakkautta toista ihmistä kohtaan. Rakastatteko ehdottomasti puolisoa? Jos rakastatte, niin mikään mitä hän tekee, miten kohtelee teitä - vaikka olisi uskoton teille - ei himmentäisi rakkauttanne häntä kohtaan.

Polarisoituneessa maailmassanne, missä positiivisuus jatkuvasti tasapainottaa negatiivisuuden, mikään ei ole ehdotonta. Ette kykenisi oppimaan oppitunteja, ellei valintatilannetta esitettäisi teille. Oppituntinne pyörivät kyvyssä rakastaa itseänne niiden oppituntien vuoksi, joita olette valinneet oppivanne.

Tunnet, ettet voi olla onnellinen olematta suhteessa. Identiteettisi määrittelee se, mitä teet, ei se kuka olet. Näet itsesi perheen jäsenenä, työntekijänä, ystävänä, mutta et sieluna, jumalolentona, matkantekijänä. Tee inventaario siitä upeasta ihmisestä, kuka olet, ja rakasta itseäsi yksilönä, ei jonkin muun osana.

Kysymys:
Mestarit, olen pitänyt erästä miestä sydämessäni 30 vuotta. Hän kirjoitti minulle runollisia kirjeitä, kun olin 20-vuotias ja hän oli 24-vuotias. Kirjeiden lukeminen saa edelleen sydämeni laulamaan. Minulla oli silloin poikaystävä, joten emme päässeet yhteen. Vuosien varrella hänellä on ollut kaksi epäonnistunutta avioliittoa ja minä olen eroamassa. Tapasimme taas kaksi vuotta sitten jossain projektissa. Minulla on edelleen tunteita häntä kohtaan ja pidän häntä rakastamanani miehenä. Hän on suhtautunut laimeasti minua kohtaan viime aikoina. Viime viikolla kirjoitin hänelle kirjeen kertoen, että olen odottanut häntä viimeiset 30 vuotta, ja toivoisin, että hän voisi kertoa tunteistaan minulle. Hän on tällä hetkellä ulkomailla eikä ole vastannut. Rukoilen, että hän voi ylittää ajan tuottamat esteet - jos niitä on - ja yhdistyä taas aitoihin tunteisiinsa. Yhdessä voimme tuoda rakkautta, kauneutta ja parannusta maailmaan. Jos hänellä ei ole tunteita minua kohtaan, rukoilen, että pystyn päästämän hänestä irti ja jatkamaan eteenpäin.

Vastaus:
Olet etsinyt aitoa rakkautta monta vuotta. Tällä hetkellä sinulla on odotus siitä, mistä rakkaudessa on kyse, muttet ole koskaan tuntenut sitä. Olet päässyt lähimmäksi sitä, mitä tunnet rakkauden olevan, siinä tunnereaktiossa, minkä saat vuosikymmeniä vanhoista runoista. Tuo runoilija on muuttunut eikä ole se sama henkilö, joka kirjoitti sinulle nuo korusanat. Tämä ei merkitse sitä, että te kaksi ette voi löytää rakkautta yhdessä.

Teidän täytyy aloittaa alusta. Hän on siinä vaiheessa elämässään, missä hän tuntee, ettei hänen ole määrä kokea aitoa rakkautta tässä elämässä. Hän on hyvin varovainen suhteissa tuon ajatuksen vuoksi. Ehdota, kun hän palaa, että tapaatte ja keskustelette hänen runoistaan, siitä minne elämänne on kulkenut ja niistä asioista, joita olette tehneet viimeisten 30 vuoden aikana. Selitä se vaikutus, mitä hänen kirjeillään on sinuun, ja tarpeesi saada asia päätökseen tavalla tai toisella - päästen yhteen tai lopettaen kerta kaikkiaan.

Jotta hän sitoutuisi minkäänlaiseen suhteeseen, hänen on jollain tavalla vakuututtava siitä, ettei taas yksi nainen vahingoita häntä. Hän on vetänyt puoleensa kontrolloivia ja manipuloivia naisia ja hän pelkää päästää ketään elämäänsä siitä pelosta, että nainen olisi taas samanlainen. Kaikenlaisten vaatimusten esittäminen hänelle hämmentää tällä hetkellä. Aloita, ikään kuin vastaisit hänen kirjoituksiinsa ensimmäistä kertaa.

Tutki hänen nykypersoonaansa. Anna hänen tavata nykyinen itsesi. Sitten katso, lenteleekö kipinöitä.

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #76 : 12.09.2009 19:46:37 »

ONKO MINUA VARTEN YKSI TÄYDELLINEN IHMINEN?

Abrahamia kanavoineet Esther ja Jerry Hicks (spiritlibrary.com)
Julkaistu 7.9.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Jerry:
Onko meitä varten yksi täydellinen ihminen, jonka kanssa olla suhteessa? Ja jos on, onko teillä mitään suosituksia siitä, miten tuon ihmisen löytää? Myös, mikä on mielipiteenne siitä, mitä kutsumme "sielunkumppaniksi"? Toisin sanoen, onko meitä jokaista varten ihanteellinen henkinen kumppani?

Abraham:
Koko elämänne ajan olette, käymänne vuorovaikutuksen perusteella, määritelleet tosissa ominaisuuksia, jotka vetoavat teihin eniten, ja olette vähitellen lähettäneet "toiveraketteja" noista toivotuista piirteistä.

Toisin sanoen, vähitellen olette luoneet (omassa värähtelytodellisuudessanne) versionne täydellisestä kumppanistanne. Mutta ennen kuin voitte löytää täydellisen kumppaninne, teidän on oltava värähtelyltänne yhteensopiva tuon toiveen kanssa, mikä merkitsee sitä, että teidän on johdonmukaisesti oltava värähtelyltänne yhteensopiva sen kanssa, mitä haluatte.

Jos tunnette yksinäisyyttä tai turhaudutte siitä, ettette ole vielä tavanneet kumppanianne, ette ole yhteensopiva värähtelytodellisuutenne kanssa ja näin kohtaamisenne lykkääntyy. Kun olette kateellinen toisille, joilla on ihana suhde, ette ole yhteensopiva värähtelytodellisuutenne kanssa, ja näin kohtaamisenne lykkääntyy. Jos muistelette menneitä epämiellyttäviä suhteita ja käytätte niitä oikeutuksena halullenne tai tarpeellenne paremmasta, olette yhteensopiva sen kanssa, mitä ette halua, ja se mitä haluatte, lykkääntyy. Mutta jos saatatte itsenne jatkuvaan hyvältä tuntumisen tilaan, myös haluamanne suhteen ollessa poissa, kohtaaminen on varmaa. Itse asiassa, se on laki.

Tuon kumppanin "täydellisyys" merkitsee sitä, että kumppaninne sopii asioihin, joita elämänne on saanut teidät pyytämään, mutta tuon kumppanin löytäminen riippuu siitä, että ensin sovitte yhteen noiden toiveiden kanssa.

Ette voi löytää täydellistä kumppanianne siitä tietoisuudesta, että kumppani puuttuu elämästänne. Teidän on löydettävä tapa olla enää antamatta "puuttuva kumppani" -värähtelyä.

Samalla tavalla kuin lähetätte nyt jatkuvasti uusia toiveita seuloessanne fyysisiä kokemuksianne, lähetitte myös toiveita fyysistä kokemuksista ennen syntymää.
Ja joskus nuo toiveet tai aikomukset sisälsivät yksityiskohtaisia asioita, kuten luovat piirteet tai lahjat, asiat joita halusitte tehdä tai ihmiset joiden kanssa aioitte luoda.

Sielunkumppani olisi tuollainen henkilö. Mutta tavallisesti vähättelemme tätä sielunkumppaniajatusta tavallaan, vaikka hyvin monet ihmiset haluavat keskustella niistä, koska oikeastaan jokainen henkilö, jonka kanssa jaatte tällä planeetalla, on eräänlainen sielunkumppaninne. Ja se yhteydentunne mitä ihmiset etsivät, riemu olemisesta jonkun kanssa sydänten noustessa korkeuksiin, ei todellisuudesta ole tuon ihmisen tehtävä, jonka kanssa olette, vaan se on sen yhteyden tehtävä, mikä teillä on itsenne kanssa.

Ajattelisimme mieluummin sielunkumppania kumppanuutena tai tietoisena yhdistymisenä omaan sielunne tai lähteeseenne tai sisäiseen olemukseenne tai itseenne. Silloin kun fyysisessä ajanhetkessänne annatte samanlaista värähtelyä kuin sisäisen olemuksenne värähtely, olette todella löytäneet sielunkumppaninne. Ja jos teette sitä johdonmukaisesti, ne ihmiset jotka tulevat luoksenne, ovat luonteeltaan hyvin tyydyttäviä.

Ajatelkaa, mitä haluatte suhteessa ja miksi haluatte sitä. Etsikää ympäriltänne niitä, joilla on hyviä suhteita, ja tuntekaa kiitollisuutta heidän puolestaan. Tehkää luettelo niiden ihmisten positiivisista ominaisuuksista, joiden kanssa olette viettäneet aikaa. Itse asiassa, yksi nopein tapa päästä ihanaan suhteeseen, on etsiä mikä tahansa aihe, mikä jatkuvasti tuntuu hyvältä, ja keskittyä siihen, vaikkei sillä olisi mitään tekemistä suhteiden kanssa.

Silloin kun muistatte, että olette jo värähteellisesti luoneet täydellisen suhteen, se on jo jonossa teitä varten värähtelytodellisuudessanne ja työnne nyt on olla vain lähettämättä sen vastakkaista värähtelyä - ja että sen on tultava luoksenne - niin sen on tultava nopeasti. Tärkein asia mikä estää ihmisiä kohtaamasta välittömästi täydellistä kumppaniaan, on yksinkertaisesti heidän tietoisuutensa ja epämukavuutensa siitä, ettei sitä ole vielä löytynyt.

Muistuttakaa itseänne usein siitä, että olette tehneet työn, olette selkeyttäneet toiveenne, olette ampuneet toiveraketteja, Lähde hoitaa noita yhteistoiveita, vetovoimanlaki on järjestänyt olosuhteet ja tapahtumat, joiden avulla kohtaaminen tapahtuu, ja nyt teidän työnne (ainoa työnne) on lakata tekemästä sitä, mikä estää teitä tapaamasta. Silloin kun "teette sitä", tunnette aina poikkeuksetta negatiivisen tunteen.

Niinpä silloin kun olette yksinäinen tai hankala tai kärsimätön tai lannistunut tai kateellinen, viivytätte tapaamista. Jos seisoisimme teidän fyysisissä kengissänne, muistuttaisimme itseämme siitä, että olemme jo tehneet määrittely- ja pyytämistyön. Hyväksyisimme, että luominen on jo suoritettu. Se on valmis! Ja sitten ajattelisimme sitä pelkän ajattelunautinnon vuoksi.

Silloin kun ajatteluhetki on autuas ja tyydyttävä - ilman sitä ristiriitaista energiaa, että yritätte saada jotain sellaista tapahtumaan, mitä ei ole vielä tapahtunut - värähtelynne on puhdasta ja voimakasta ja luomuksenne voivat virrata helposti ja esteettä.

Ote uusimmasta Abraham-Hicks-kirjasta "The Vortex".
« Viimeksi muokattu: 12.09.2009 19:50:02 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
LYV
Vieras
« Vastaus #77 : 12.09.2009 23:07:33 »

Sielunkumppanuus on itsessä. Sen verran olen nyt tähän mennessä oppinut.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #78 : 13.09.2009 10:33:08 »

sekä-että.  http://spiritualdove.com/twin_souls_and_soul_mates.htm

Why have you changed ?  Why aren't you the same person I met ?

Spiritually speaking, men vibrate at lower, more Earthy levels and frequencies, and women vibrate at higher, more Ethereal frequencies (generally).  The color of some Earthy frequencies would be dark blue, dark green and brown, and some Ethereal frequencies would be white, gold, yellow, pink and aqua.

When two people meet for the first time (we will use a man and a woman as an example), their energy patterns change significantly.  When a man is vibrating at his normal frequency, he is comfortable in his own skin and feels alert and at peace.  The same is true for a woman who is vibrating at her normal frequency, but when they meet for the first time, and there is some sexual tension between them, everything changes.

Out of our animal instincts, fear kicks in when we feel sexual energies awaken within us, and we are not sure whether those feelings will be reciprocated.  We don't want the other person to realize that we are afraid, so we try and mask the symptoms by attempting to make the other person more comfortable around us.

The man will naturally raise his vibratory rate (and frequency) higher to try and achieve a similar level to the woman, this takes him out of his "Comfort Zone".  The woman will actually lower her rate to try and achieve a commonality with him, and this also takes her out of her "Comfort Zone".  Now "Jill" is no longer Jill.  She is now behaving like "Relationship Jill", who tends to try and make it work, even at the expense of feeling as though she is losing her identity in the process, and the same goes for Jack.

We are subconsciously programmed to believe that a healthy communication can not exist unless we are on the same frequency.  After the relationship is well under-way, the two become more relaxed in the knowing that they are now a couple, and therefore a level of safety is felt.  The safer the two feel in the relationship, the more likely it is for them to revert back to their real comfort zones, and begin to re-establish their true energy levels once again.

As they begin to settle back into their knowingness and personal vibrations, the difference between what they were projecting, and who they really are, becomes more evident.  This behavioral difference comes across as a "Lie".  "You are not who I thought you were"!  This is usually the couple's first real fight, and major turning point in their relationship, the "Honeymoon Phase" is over.

If the couple can survive the reality that they are now themselves, for the first time since they met, and that this new stage is merely the beginning of another, and possibly deeper level of honesty between them, then they are in good shape.  It is usually at this point however, when the two split-up because each feels deceived by the other, and for some, the trust issues are just too great.

There are people out there who we will call the "Honeymooners" because they only stay in a relationship as long as the Honeymoon stage is still exciting, and then they move on.  They are "Commitment-Phobic".
 They are adrenaline junkies, and only enjoy themselves as long as everything is moving at break-neck speeds.  As soon as the relationship becomes deeper, they lose interest, and move on.

Part of the excitement of a new relationship during the Honeymoon Stage is that it is a sort of role playing.  It can be exciting to vibrate at a new, and different level than you are used to, but it is much better to be yourself all of the time, and that way when you meet someone else, they can experience the real you.

The fact of the matter is that most people do not really know themselves.  That is the source of their fear in the first place.  They are not projecting another personality because they wish to deceive anyone, but rather because they themselves do not recognize their own truth yet.  The Spiritual Path is an internal journey into self-truth.  The highest consciousness is to "Know Thy-Self".
« Viimeksi muokattu: 13.09.2009 10:36:33 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

LYV
Vieras
« Vastaus #79 : 13.09.2009 13:19:21 »

Kun laitoit tuon linkin, luin sen mitä siellä sanotaan ja huomaan sen tiedon olevan jo minussa. Sitten huomasin tuon empatia-artikkelin tuolla ja se on jotain mitä koen, että minun tulisi työstää itsessäni, koska en osaa kontrolloida sitä.
Aikoinaan kun olin alkoholistipoikaystäväni kanssa, minä sain hänen krapulat, mikä esti häntä kehittymästä ja päästämästä irti juomisestaan. Hän oli pirteä aamulla ja minä krapulassa, vaikka hän oli ainoa joka joi.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #80 : 14.09.2009 10:06:56 »

joo, siis TIETOHAN onkin usein hanskassa, kyse on toisen kanssa toimimisesta, mitä toinen kokee, miksi toisen kanssa olla tai ei..

JÄTÄTKÖ MINUT?

Abrahamia kanavoineet Esther ja Jerry Hicks (spiritlibrary.com)
Julkaistu 11.9.2009

Useimmat ihmiset jotka haluavat suhteen, uskovat, että keskinkertainen suhde on parempi kuin ei suhdetta ollenkaan, mutta me emme ole samaa mieltä. Toisin sanoen, koska mahdollisuus upeaan suhteeseen on aina olemassa, emme koskaan kannusta tyytymään vähempään.

Muistakaa, että tunnette niin, kuin tunnette, sisällänne olevan värähtelysekoituksen vuoksi, ja että ketkään kaksi ihmistä eivät tunne täysin samalla tavalla mistään. Kahden ihmisen on mahdollista jakaa identtiseltä näyttävä kokemus, mutta toinen ihminen nauttii siitä, kun taas toinen ei nauti, koska heidän yksilöllinen värähtelysekoituksensa on erilainen.

Sen sijaan että yritätte keksiä, mitä toinen ihminen haluaa, ja sitten pyritte tyydyttämään hänen toiveitaan, teidän on paljon tuottavampaa ja tyydyttävämpää kohdistaa ajatuksenne niihin asioihin, joita te haluatte.

Se mitä elätte, saa teidät tekemään säännöllisiä "talletuksia" värähtelytilillenne, joten aina kun tapahtuu jotain, mitä ette halua, lähettäkää pyyntö siitä, mitä pidätte parempana. Esim. kun rakkaanne on lähtenyt kokemuspiiristänne, pyyntöänne jostakusta, joka haluaa olla kanssanne, vaaditaan voimakkaasti ja selkeämmin kuin koskaan ennen.

Monet kokemuksenne tässä elämässä ovat saaneet teidät esittämään pyyntöjä ja näin olette luoneet suurenmoisen suhteen, mikä odottaa teitä värähtelytilillä ja kutsuu teitä sen toteuttamista kohti. Ja kun löydätte lisää myötävirtaan kulkevia ajatuksia, pääsette lähemmäs näiden toiveiden realisoitumista. Mutta silloin kun sydämenne särkyy, menette virtaa vastaan ettekä salli itsenne päästä lähemmäs sitä suhdetta, joka odottaa teitä.

Ihmiset hämmästyttävät usein, kun kerromme heille, että jokainen paha asia joka heille on koskaan tapahtunut suhteessa, on osasyy siihen, miksi sellainen upea suhde on nyt odottamassa heitä. Jos he kuitenkin jatkavat noiden huonojen tapahtumien rummuttamista, he jäävät edelleen vaille tuon upean luomuksen löytämistä.
« Viimeksi muokattu: 14.09.2009 10:09:24 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #81 : 16.02.2010 19:07:09 »

SIELUNKUMPPANEISTA

Akaasisia tiedostoja kanavoinut Jen Eramith M.A. ( www.akashictransformations.com)
Helmikuussa 2010

Mikä on sanan "sielunkumppani" merkitys? Merkitseekö se sitä, että meillä on tarkoitus olla pitkäaikainen ystävyyssuhde tai romanttinen suhde tuon henkilön kanssa? Onko mahdollista olla rakastava, pitkäaikainen romanttinen suhde jonkun muun kuin sielunkumppanin kanssa?

Sielunkumppanin merkitys on melko laaja ja sitä on käytetty monin eri tavoin. Voitaisiin sanoa, että monet erilaiset sovellukset voivat olla totta - jotain mikä on totta tässä maailmassa ja mitä enemmän ja enemmän astutaan ulos kaksinaisuudesta, käsitetään, että monia erilaisia totuuksia voi olla samanaikaisesti. Toisin sanoen, monet asiat voivat olla totta, vaikka ne näyttävät aluksi vastakohdilta. Joillekin teistä on totta, että teillä on yksi ja ainoa sielunkumppani, joka teidän on tarkoitus tavata ja löytää tässä maailmassa ja johon tunnette enemmän yhteyttä kuin kehenkään muuhun. Toisilla teistä, paljon useammilla, on totta se, että teillä on useita sielunkumppaneita. Jokaisessa noista suhteista tai yhteyksistä on toisistaan erilaisia sopimuksia. Niinpä kumpikin on totta tässä maailmassa ja totuuden moninaisuus tulee siitä, mikä on totta teille. Se mikä on totta teille, ei ehkä ole totta toisille.

Sielunkumppanin laajin merkitys ja siksi sopivin määritelmä kaikkien osalta on, että sielunkumppani on henkilö, joka elää kanssaihmisenä maaplaneetalla ja jolla on syvä sieluyhteys teidän kanssanne. Toisin sanoen, sielunne ovat hyvin rakkaita toisilleen ja syvässä yhteydessä keskenään. Teillä on pitkä historia ja paljon mahdollisuuksia ja lupauksia toisillenne tulevaisuudessa. Tässä elämässä olette sopineet tapaavanne ihmisinä. Tällä tavalla me käytämme termiä "sielunkumppani". Siinä on tilaa sille, että joillakin teistä on yksi sielunkumppani ja toisilla monia. Tämä on yksinkertainen määritelmä Akaasisten tiedostojen näkökulmasta kaikille ihmisille. Tässä määritelmässä silloin on totta, että sielunkumppaninne ovat ihmisiä, joiden kanssa teillä on tarkoitus olla jonkinlainen merkittävä suhde. Se voi olla pitkäaikainen ja se voi olla ystävyyssuhde tai romanttinen suhde.

Ero ystävyyssuhteen ja romanttisen suhteen välillä pitäisi olla teille vähemmän selvä, kun kuljette valaistumisen läpi. Ero romanssin ja toisenlaisen rakkauden välillä oli ennen se, että romanttisessa rakkaudessa oli suurempi värähtely ja sillä oli enemmän merkitystä teille. Mutta kun kuljette valaistumisen läpi, pitäisi tapahtua niin - tai tapahtuu niin - että rakkaudestanne tulee niin suurta, että koette ylimaallisen tyyppistä rakkautta kaikissa eri suunnissa. Vaikka ehkä valitsette yhden romanttisen tai seksikumppanin, luultavasti huomaatte, että teillä on syvää resonanssia myös muita ihmisiä kohtaan. Usein tämä johtaa teidät löytämään sielunkumppaneitanne ja yhdistymään heidän kanssaan.

Kyllä, on hyvin mahdollista, että on rakastava, pitkäaikainen romanttinen suhde jonkun kanssa, joka ei ole sielunkumppaninne tai yksi sielunkumppaneistanne. Näin sielunkumppanisuhteet ylipäätään rakentuvat. Useimmat teistä, jos teillä on sielunkumppaneita tällä planeetalla, ovat rakentaneet tuon sielunkumppanisuhteen ollen yhteydessä aiemmissa elämissä tai jossain korkeammassa ulottuvuudessa. Olette muodostaneet sielunkumppanisuhteen. Sitä ei ole ennaltamäärätty teille. Kukaan teidän ulkopuolellanne ei ole järjestänyt teitä sielunkumppaneiksi. Te kaksi olette olleet joskus syvällä tavalla sidoksissa jossain ulottuvuudessa ja muodostaneet tuon sielunkumppanisuhteen. Teillä on siis mahdollista olla tässä elämässä suhde jonkun kanssa, mistä alatte rakentaa sielunkumppanisuhdetta. On paljon yleisempää, että teillä on noita syviä rakastavia yhteyksiä sellaisten kanssa, jotka ovat sielunkumppaneita, pelkästään siksi, että jotain on jo rakennettuna valmiiksi. Mutta on erittäin mahdollista aloittaa rakentaminen tästä elämästä.

Onko mahdollista, että sielunkumppanit tekevät meistä hullun ja haluamme juosta karkuun heitä?

Kyllä. Vaikkakin sielunkumppanin kanssa tunnette aina jonkinlaista yhteyttä. Joskus tuo yhteydentunne voi johtaa teidät johonkin syvimpiin tunteisiinne tai joihinkin syvimpiin oppitunteihinne, joita teidän on opittava tässä elämässä ja jotka voivat tuntua erittäin epämiellyttäviltä. Kun noita asioita tulee esiin tuossa suhteessa, teistä tuntuu epämukavalta, joten tunnette halua karata. Ydinkysymys on, että te ette ole kenenkään sielunkumppanin ansassa. Jotkut teistä käyttävät sielunkumppanisuhdetta antamaan rohkeutta ja luomaan turvallisen tilan, missä voitte tutkia syvimpiä juttujanne. Se ei ehkä ole turvallinen tila fyysisellä ihmistasolla, vaan se on turvallinen sielutasolla. Eli olette saattaneet tehdä jonkun sielunkumppaninne kanssa sopimuksen tässä elämässä, voidaksenne kohdata syvimmät ja synkimmät juttunne oman varjonne kohtaamiseksi. Noita suhteita ei ole tarkoitettu pitkäaikaiseksi ja vakaaksi suhteeksi, koska teidän ei ole tarkoitus pysyä varjossanne pysyvästi tässä elämässä. Saatatte siis kohdata sielunkumppanin, joka tuo esiin kaikki nuo syvimmät jutut ja sitten te kumpikin siirrytte erilleen, jotta voitte etsiä valoa ja tasapainottua elämänne myöhempää osaa varten.

On mahdollista, että jotkut ihmiset joita inhoatte eniten, ovat sielunkumppaneita, mutta se ei ole yleistä. Tyypillisesti tunnette inhoa jotakuta kohtaan, koska hän ei sovi kanssanne yhteen. Intuitionne kehottaa teitä lähtemään pois, joten on tärkeää, että kuuntelette intuitionne suoraviivaista viestiä. Älkää käyttäkö sitä ajatusta, että sielunkumppani tuo esiin varjonne, järkisyynä pysyä lähellä sellaista, joka ei tunnu teistä hyvältä. On ennen kaikkea tärkeää, että kuuntelette intuitiotanne, ja jos haluatte karata, antakaa palaa ja karatkaa. On helpompi löytää keskuksenne ja totuutenne, jos olette tasapainossa itsessänne, kuin jos olette yhteydessä jonkun kanssa, joka ei tunnu oikealta.

Jos meidät on kaikki tehty rakkaudesta ja olemme täysin yhteydessä kaikkiin ja kaikkeen, niin miksi on sieluryhmiä ja sielunkumppaneita? Jos yhdistymme helpommin ihmisiin ryhmässämme, eikö meille pitäisi olla helppoa yhdistyä kaikkien kanssa?

Sielunkumppaneiden ja sieluryhmien olemassaolo on sekä tarkoitus että lopputulos. Sielunkumppanit ja sieluryhmät ovat tulosta asioista, joita olette tehneet menneisyydessä toisten olentojen kanssa, ja siksi ne ovat muodostaneet ainutlaatuisia suhteita. Ne ovat myös tulosta lupauksista, joita teillä on toistenne kanssa. Sielunkumppanit, sieluryhmät ja vastaavat ainutlaatuiset sielusuhteet ovat tapa, millä voitte organisoitua tekemään työtä yhdessä. Aivan samalla tavalla kuin voitte kerätä 100 ihmistä huoneeseen ja sanoa heille, että te olette kaikki yhteydessä. Teidän olisi vaikeaa keksiä, mitä tehdä tai miten saada asioita tehtyä, jos ette muodostaisi jonkinlaista organisaatiota, jos useat ihmiset eivät alkaisi vapaaehtoisesti johtaa tavalla tai toisella tai tukea ryhmää ja jos ei järjestäydyttäisi pienemmiksi ryhmiksi, joissa kommunikointi on virtaavampaa ja joissa useampia ääniä voidaan kuulla. Sama pätee maailmankaikkeudessa. On totta myös ihmisulottuvuuden ulkopuolella, että on kaikenlaisia olentoja ja että kaikki olette perimmiltään sama asia. Olette kaikki tulosta alkuperäisestä rakkaus- ja valolähteestä.

Koska olette eriytyneet omiksi ainutlaatuisiksi sieluiksenne ja olette kulkeneet itsellenne ainutlaatuista polkua, teillä on ainutlaatuinen värähtely ja teillä on ainutlaatuista informaatiota ja ainutlaatuinen näkökulma jaettavaksi universaalilla tasolla ja ihmistasolla - samalla kun olette aina yhteydessä kaikkeen ja teidän on aina mahdollista yhdistyä kehen tahansa ihmiseen. Teidän kaikkien on todella mahdollista rakastua täysin kehen tahansa ja olla syvässä yhteydessä kenen tahansa henkilön tai olennon kanssa, joka on teoreettisesti mahdollinen ja perimmiltään ulottuvillanne.

Vaikka kaikki tämä on ulottuvilla, teidän ei vain ole tehokasta pyrkiä yhdistymään kaiken kanssa koko ajan. On paljon tehokkaampaa ja hyödyllisempää, että tunnistatte ne suhteet, jotka olette muodostaneet sielutasolla, ja työskentelette niiden kanssa. Ne ovat ainutlaatuisen sopivia - ne sopivat jo tarvitsemiinne oppitunteihin ja asioihin, joita teidän täytyy suorittaa henkilökohtaisessa elämässänne saavuttaaksenne tuon valaistuneen vaiheen, missä voitte rakastaa kaikkea. Tosiaankin, sielunkumppanisuhteenne ovat vain astinkiviä tai työkaluja sen purkamiseksi, mikä on kietoutunut sisäänne, jotta voitte perimmiltään saavuttaa tuon tilan, että rakastatte kaikkea ja kaikkia koko ajan.

Sielunkumppanit ja sieluryhmät ovat hyödyllisiä. Ne ovat tapanne järjestäytyä, suhteita joiden kanssa olette työskennelleet aikakausien ajan. Niiden kanssa työskenteleminen auttaa. Siihen on syynsä, että olette muodostaneet niitä. On myös tärkeää muistaa, etteivät nuo sielusuhteet, henkiset perheet tai sielunkumppanisuhteet ole lopullinen määränpäänne. Ne ovat astinkiviä matkan varrella ollaksenne niin kotona itsenne kanssa ja virittyäksenne niin omaan rakkauteenne, että voitte saavuttaa sen tällä hetkellä teoreettisen tason, missä pystytte rakastumaan kaikkeen ja kaikkiin.

Teitä ei palvele sen yrittäminen nyt, koska siihen saakka kunnes olette parantaneet kaiken sisältänne ja ratkaisseet kaiken, mitä teillä on ratkaistavana sieluryhmissä ja sielunkumppanisuhteissa, olette haavoittuvia niille energioille ja kokemuksille, joita ei ole tarkoitettu teille, jos yritätte saada aikaan tuon syvän rakkaussuhteen jokaisen kohtaamanne kanssa. Sen sijaan on tärkeää, että yhdistytte tuohon syvään sisäiseen rakkauteen ja jaatte sen kohtaamienne kanssa, mutta ylläpidätte rajat, jotka tuntuvat teistä terveiltä. Kuunnelkaa intuitiotanne ja työskennelkää niiden suhteiden kanssa, joita tulee luoksenne oman polkunne varrella - niiden suhteiden jotka kiinnittävät huomionne, niiden suhteiden joita kutsutte ehkä sielunkumppaneiksi tai joiden kanssa teillä on sopimus.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  

Siirry: