Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Robert Smith  (Luettu 7302 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« : 20.01.2006 23:33:46 »

Onko kellään tiedossa Robert Smith:n tarkkaa syntymäaikaa? Olisi vähintäänkin mielenkiintoista tutkiskella hänen syntymäkarttaansa, sillä hän on mielestäni vähintäänkin nero musiikillisessa mielessä. Olen ollut heikkona The Cure:n musiikkiin yli puolet elämästäni ja palan halusta saada tietää mitä tähdet kertovat niin suuresti ihailemastani ja arvostamastani ihmisestä, joka on vaikuttanut elämääni näin monen vuoden ajan.

Robert James Smith * 21.4.1959, Blackpool (Lancashire, England)

Tämän pidemmälle en asiassa edisty. Kellonaikaa ei mainita missään Sad. Olisiko täällä kellään tietoa asiasta tai parempia kykyjä kaivella tietoa internetin syvyyksistä Huh
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #1 : 22.01.2006 18:46:42 »

Heips,

Myös minua kiinnostaisi kyseinen persoona. Smiley The Curen musiikkiin tutustuin vasta parisen vuotta sitten kunnolla ja ihmettelin, etten ollut aiemmin kyseistä bändiä onnistunut löytämään!

Tsekkasin nopeasti nettihaulla, enkä minäkään onnistunut löytämään kellonaikaa. Edes http://www.astrotheme.fr/ ei tuottanut tulosta. Onkohan mies onnistunut pitämään kellonajan salassa julkisuudelta?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
SatAqu
Vieras
« Vastaus #2 : 22.01.2006 21:29:31 »

Robert Smith on syntynyt 20.4.1959 klo 22-24 välillä.

Uskot tai et,

Tv. saturnus
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #3 : 23.01.2006 01:39:52 »


Uskot tai et,

Tv. saturnus

En...koska löysin herran kartan Wink
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #4 : 23.01.2006 13:32:10 »

Joo eli vielä eilen illalla juuri ennen nukkumaan menoa kävin tuolla Astrothemessä vähän penkomassa (kiitos vinkistä ja linkistä Ajatus, en tuollaista paikkaa tiennytkään Kiss) ja kyllä vain sieltä herra Smithin kartta löytyi Smiley

Robert Smith*21.4.1959, 12:00 PM, Blackpool UK , käykääs vilkaisemassa Wink

Ainakin mulla ensimmäisenä pisti silmään, että onpas mielenkiintoinen kuvio piirtynyt kartalle! Tarkempaa selostusta tutkiessani toinen hätkähdyttävä juttu oli saturnuksen asema voimakkaimpana planeettana. Voimakkain merkki taasen oli vaaka. Mitähän tuosta sanotte? Mitä se voisi tästä upeasta persoonasta meille kertoa?

Elementeistä maa on eniten edustettuna, laaduista johtava. Femiininen ja maskuliinen ovat lähes tasoissa (Yang-52,2%).

 aurinko : härässä
 kuu : vaa'assa
 merkurius : oinaassa
 venus : kaksosissa
 mars : ravussa
 jupiter : jousimiehessä
 saturnus : kauriissa
 uranus : leijonassa
 neptunus : skorpionissa
 pluto : vaa'assa
 chiron : vesimiehessä
 ceres :  skorpionissa
 pallas : vaa'assa
 juno :  vaa'assa
 vesta : leijonassa
 kuunsolmu : vaa'assa
Lilith: härässä
Fortune: kauriissa

Saatan olla amatööri, mutta en tajua, mistä saan tietoon nousevan merkin Huh ? Help me with that :Smiley. Ja mielelläni kuulisin muutenkin, millaisia ajatuksia ja tulkintoja tämä kartta teissä herättää Smiley

ps. Sitä kellonaikaa jäin kyllä vielä vähän miettimään...Aika harvinaista varmaan, että joku on syntynyt minuutilleen tasan kellonlyömällä ja vielä keksiyöllä. Tuo vois siis ehkä olla myös jonkinlainen  oletusarvo, koska tarkempaa tietoa ei ole saatavilla Huh No, enivei, tällä nyt mennään ennen kuin paremmin tiedetään Wink
tallennettu
Harschi
Vieras
« Vastaus #5 : 23.01.2006 17:08:34 »

Joo eli vielä eilen illalla juuri ennen nukkumaan menoa kävin tuolla Astrothemessä vähän penkomassa (kiitos vinkistä ja linkistä Ajatus, en tuollaista paikkaa tiennytkään Kiss) ja kyllä vain sieltä herra Smithin kartta löytyi Smiley

Robert Smith*21.4.1959, 12:00 PM, Blackpool UK , käykääs vilkaisemassa Wink

Kartta näyttäisi olevan ns. aurinkomerkkihuonekartta, jollaisia tehdään, jos kellonaika ei ole tiedossa. Joten planeettojen merkkiasemia tästä voi katsoa, huoneasemia ei. Kuten näet, kartalle ei ole merkitty askendenttia minnekään.
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #6 : 24.01.2006 12:21:40 »


Kartta näyttäisi olevan ns. aurinkomerkkihuonekartta, jollaisia tehdään, jos kellonaika ei ole tiedossa. Joten planeettojen merkkiasemia tästä voi katsoa, huoneasemia ei. Kuten näet, kartalle ei ole merkitty askendenttia minnekään.

Jep, kävinkin heti tuon edellisen viestini jälkeen tiirailemassa karttaa uudestaan, kun rupesi se aika tosiaan epäilyttämään. Ja niinhän siinä lukikin, että time unknown. Hö, miten en sitä heti huomannut (tätä neitsyt ei anna ikinä anteeksi itselleen knuppel2).

Harmi, että tosiaan nyt jää se  askendentti selvittämättä. Mielestäni sen asema on kuitenkin aika kiistattoman tärkeä tuon tulkinnan kannalta. Eikä niistä huoneistakaan nyt voi tosiaan sanoa juuta eikä jaata Sad. No, kyllähän toki ihan mielenkiintoista tarkastella edes noiden planeettojen asemia, kyllähän nekin vähän jotain valottavat, mutta semmoinen kokonaisvaltainen kuva jäänee saamatta...

Olen koittanut vielä tuota kellonaikaa kalastella, mutta huonolla menestyksellä. 1900-luvun alkupuollelle saakka ovat monet arkistot ja rekisterit avoimia, mutta sitä myöhemmin syntyneiden tietoja ei niin vain kuka vaan saakaan. Tietenkin hyvä juttu intimiteetin kannalta, mutta harmillista astrologian harrastelijoille Cheesy

Koitin kysellä asiaa yhdeltä foorumiltakin, mutta ajauduin vain hyödyttömään ja masentavaan väittelyyn Sad. On se kumma, miten jotkut ihmiset kokevat sen olevan itseltään pois, jos joku on kiinnostunut asiasta, jota he eivät ymmärrä...En tiedä huvittaako vai ärsyttääkö se joidenkin tyyppien hillitön tarve koittaa mitätöidä ja kumota koko astrologia -vain siksi, ettei se ole heille antanut mitään. Niin juu, ja yksi kyllä kehuskelin kovin omaavansa tämän kalliin tiedonmurusen, mutta ei ollut halukas jakamaan sitä muiden kanssa, koska kartta oli niin mielenkiintoinen ja toisaalta myöskin jotenkin henkilökohtainen. Yeah right... laugh knuppel2 Totta, tuo tieto on kyllä henkilökohtainen, mutta vähän jäin sitä tuossa miettimään, että miksi piti sitten edes mainita itse sen jostain löytäneensä ja sillä oman uteliasuutensa tyydyttäneensä Huh

No, tämä jäänee salaisuuden verhoon. Hyväksyn sen, koska se lienee ollut artistin itsensä valinta angel
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #7 : 24.01.2006 12:47:14 »

No, katsoin karttaa tuolla SatAqu:n ajalla, ja se antaa nousumerkiksi Skorpionin. Olisi erinomaisen osuva noin niinkuin ulkoista habitusta ja mentaliteettia ajatellen! Minä olen siis taipuvaisempi uskomaan tuota 20.4. päivän iltaa syntymäajaksi.

Hahaa, taidanpa laittaa "The Head on The Door" -levyn soimaan...

Kellonajalla 23 tulisi myös  jupiter Askendentille, mikä voisi korreloida taiteilijan ikuisten paino-ongelmien kanssa, hmm...

(http://images.google.fi/images?q=tbn:VS_g7foqIndunM:www.thecurefanclub.com/robgoth.jpg)
« Viimeksi muokattu: 24.01.2006 13:13:18 kirjoittanut Pallaskissa » tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
SatAqu
Vieras
« Vastaus #8 : 24.01.2006 23:47:56 »

Lähteeni on Robert Smith itse. Olen tavannut hänet henkilökohtaisesti.

Silti ei ole pakko uskoa edelleenkään.

Olen miettinyt juuri viime aikoina hänen karttaansa. Muutama viikko sitten laitoin sen astro comin sivulla näkyviini. En voi kuitenkin kertoa näkemyksistäni, sillä astrologiamme on niin ikävästi sekaisin. Jätän salaisuudeksi kaiken ajatukseni tältä osin.

Tv. saturnus vesimies
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #9 : 25.01.2006 10:34:59 »

Lainaus käyttäjältä: SatAqu
Jätän salaisuudeksi kaiken ajatukseni tältä osin.

Oletpa salaperäinen  Cry. No, epävarmuus on osa elämää, emme ehkä KOSKAAN saa tietää... *niiskuttaa*
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #10 : 25.01.2006 15:10:34 »

Lähteeni on Robert Smith itse. Olen tavannut hänet henkilökohtaisesti.

Silti ei ole pakko uskoa edelleenkään.

Oh, wau...*kateudesta vihreä hymiö tähän kohtaan*

No, ei mulla mitään syytä ole olla uskomatta, koska kyseessä on kerran ensikäden tieto. Sitä et kertonut aikaisemmassa viestissäsi ja siksi pyydän nyt anteeksi epäluottamustani Smiley

Tietenkin voisit kertoa satujakin, mutta en näe syytä sille, miksi niin tekisit. Kiitän siis nöyrästi tiedosta, jonka suostuit paljastamaan. Lienee turha mainitakaan, että palan tietenkin halusta kuulla enemmänkin, mutta se on tietenkin sinun valintasi ja meidän muiden uteliaiden on siihen tyytyminen Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: