Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitkä ovat oman karttasi parhaimmat/kivoimmat aspektit?  (Luettu 4372 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« : 18.12.2015 22:57:24 »

(Sorry taas, jos tästä on jossain täällä keskustelua, koitin hakua ja selailin myös...)

Eli, mitkä on sun karttas parhaimmat aspektit kaikenkaikkiaan? mitkä koet voimallisiks ja semmosiks kantaviks? Tukevat aspektit karttaa kohden?
Ja missä huoneissa ne luuuuraaapi? Smiley
Onko esim. planeettoja omissa merkeissään, ylennyksessä yms? Mitkä tukisi jotain muita planeetta sijainteja?
Tell your story!

Hmm. Varmaan semmoset helpot aspektit tuo hyvää juttua elämään, mutta myös ne haasteellisetkin, mitkä voi oikeastaan ollakkin tukevia kartalla, jos muuten on sekstiilejä ja kolmioita? Antaa vähän painostusta tekemään asioita?


Aloittaakseni, mulla on paljon oppositioita ja neliöitä,
niin koen oman karttani mukaisesti vahvuus-aspektiksi/sijainniksi
 kuu harka , koska se tasapainoittaa  aurinko rapu :a, mikä on ylennyksessä, jee!
Miinuspuolena, tuo rutiinipuolitteinen elämä, koska on myös  askendentti neitsyt,
niin tuohon  kuu  harka + lisänä  mars harka koen hyväksi lisukkeeksi  aspect_tri uranus :lle,
koska se antaa valmiuksia muuttuviin tilanteisiin, ettei ihan kylmän hiki tuu joka muutoksessa. Ja ettei puudu vaan samaan ja aina vaan samaan! Sit  pluto aspect_tri aurinko tasaa myös tuota 8. huone/pluto juttuja, antaa ehkä valmiuksia suhtautua asioihin..toleranssia..? vähän neutraalimmin elämän myötä...  pluto siis 2. huoneessa ja arska 10. huoneessa.

sit  venus kaksoset aspect_con keskitaivas : ILMAA!
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 19.12.2015 14:15:29 »

Kolmannen huoneen  pluto aspect_con mars, paras ja pahin. 'Nough said.  Cool
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #2 : 21.12.2015 16:40:14 »

Oma karttani on varmaan melkein jokaisen astrologiaa tuntevan silmissä "niin helpon näköinen". Mulla on paljon helppoja aspekteja, mm.  kuu tekee kolmiota  jousimies -stelliumilleni. Kuitenkin mulla on useita haasteellisia minoriaspekteja, jotka tuovat vähän "maustetta" ja pientä haastetta kartalleni knuppel2

Niitä lemppariaspekteja:

- tarkka  aurinko aspect_tri kuu . Arska  jousimies :ssä ja  kuu  leijona :ssa. Ehkä siksi omana itsenä oleminen on niin luontevaa, tuon oman itseni esille selkeästi ja häpeilemättä, en jaksa välittää niistä, jotka paheksuvat persoonaani. Ja koska tulen merkeissä liikutaan, niin ainakin meikäläinen huomataan tavalla tai toisella :Smiley

aurinko puolineliö  mars . Aaaaah, ärhäkkyyttä, aloitteikkuutta (niin, silloin - mikä tarkoittaa "liian harvoin" - kun saan aikaiseksi aloittaa jotain :Smiley ) ja voimaa! Mennään vaikka seinästä läpi valkoisen v**utuksen voimalla Grin  Mulla  mars ylennyksessä  kauris :ssa ja 1. huoneessa - että näin! Cheesy

saturnus aspect_con pluto 8. huoneessa. Elämäni ei ole ollut seesteisin mahdollinen, varsinkin lapsuudessa oli tuulista (ja on ollut aikuisenakin). Ko. voima-aspekti, ja vieläpä 8. huoneessa, on ollut se, joka kannattelee tuulisissakin paikoissa, antaa voimaa kestää vastoinkäymisiä ja selviytyä voittajana, kokemusta viisaampana.

mars aspect_squ pluto . Toinen voima-aspekti. Vaikea, mutta vahva. Vastoinkäymisiä kokeneena en ainakaan suostu enää alistumaan kenenkään sätkynukeksi ja uskallan täräyttää vastareaktioni, jos joku koittaa laittaa "tälle tammalle väkisin suitsia päähän". Huonona puolena on se, että osa ihmisistä selvästi suhtautuu muhun varauksellisesti - olen kuullut, että jotkut pitävät mua pelottavana. Toinen huono puoli on se, että olen omapäinen ja haluan itselleni tärkeiden asioiden tapahtuvan täysin omilla ehdoillani. Tällöin olen huono neuvottelukumppani.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #3 : 21.12.2015 17:47:55 »

Tästä on jossain olemassa pitkäkin keskustelu, mutta en minäkän löydä sitä mistään.
Joten uusi keskustelu lie aivan paikallaan aloittaa Smiley

Noh, monestihan se positiivinen on samalla myös negatiivinen, mutta...

Jos aloitan nousulta, niin yksi parhaimmista lie Jupiter   jousimies nousulla. Yhtymässä Uranuksen kanssa, mutta Uranus ei ehkä yksiselitteisesti ole niin "hyvä" , vaikka paljon positiivista sekin tuo tullessaan.
Melkoinen tuuritiina olen ollut elämässäni; siis selvinnyt monenmoisista " vaarallisista" tilanteista kuin vettä vain. Syntymälahjana on positiivinen elämänasenne ihan missä vain asiassa, ja se on selviytymiseni takana. ( Toki myös uusiutumiskykyinen Uranus.)

Sitten on Aurinko  aspect_tri Pluto kolmen asteen tarkkuudella.
Kai se on sellainen vahvuus ja rohkeus. Uskallusta ja voimaa, draivia elämään.

Ja sitten löytyy Venus, Mars, Vesta, Kuu stellium kolmosesta,  kalatoinas Ei missään nimessä mikään helppo kapistus, mutta ainakin se on tehnyt elämästäni ja nimen omaan itseeni tutustumisesta mielenkiintoista Cheesy

Nämä nyt yhtäkkiseltään tälleen tulee mieleen.
tallennettu
spin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #4 : 24.01.2016 23:59:15 »

 mars  leijona  aspect_con  askendentti  aspect_tri  keskitaivas  oinas
Loput onkin sitten neliöitä kuorrutettuna skorpioni stelliumilla.
Töissä on helpointa ja olen työnarkomaani.  saturnus kutosessa.
tallennettu

askendentti leijonamars, aurinkojousimies, venus/neptunus/ kuuskorpioni
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: