Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neptunus yhtymä aurinko  (Luettu 4339 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ivir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« : 09.03.2009 22:05:17 »

Minulla alkoi juuri Neptunuksen yhtymä aurinkoon, onko kellään kokemuksia tästä transiitista?

Lukemani perusteella on aika sumuista ja päämäärätöntä jaksoa tiedossa, jossain luki että voin joutua myös huijauksen kohteeksi.. Huh

Elämäni on aika sekavaa jo ilmankin tällaista transiittia  Cheesy
tallennettu
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 10.03.2009 22:38:27 »

Täällä  neptunus aurinko aspect_con syntymä  jousimies; ota se niin, että mahtava tilaisuus visioida uusi tulevaisuus kokonaan itsellesi! Voit tehdä vaikka minkä keksinnön! You little Einstein!  Wink
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 10.03.2009 23:03:15 »

Se on sellaista. Itsellä päättyi 12 vuoden täysi on/off suhde n. kuukausi sitten. Meillä synastriassa au/nept. konjuktio. En koskaan SUOSTUNUT näkemään sitä miestä sellaisena kuin hän oikeasti oli, vaan jonain ihmeellisenä unelmien prinssinä säteilemässä vaaleanpunaisessa kuplassa kukka napinlävessä. Viimein oli sitten otettava järki käteen ja todettava, että eihän tämä ole koskaan välittänyt musta höykäisen pöläystä, vaan ainoastaan omista tarpeistaan ja niidenkin kohdalla ainoastaan sellaisista, jotka eivät mulle mitään hyvää tuoneet... :Smiley Nämä au/nept. suhteet ovat voimakkaasti karmallisia ja toisinaan ne ovat niin poissa tästä ajasta, että ne kuitenkin antavat voimaa toteuttaa tehtäväämme, koska tiedämme, että sielujemme välillä oli side jo aiemmin ja on tulevaisuudessakin. Joskus se kuitenkin vaatii, että toinen on vapaa ja pitää ymmärtää, ettei ole vastuussa toisesta ihmisestä.

tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 14.03.2009 12:58:39 »

Meillä synastriassa au/nept. konjuktio

jep, niin meilläkin....mutta meillä se neptunus onkin mies, samoin miehen neppari konjuktoi lisäksi mun venusta sekä merkuriusta...kääk...eli se ei näe mua todellisena??
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #4 : 15.03.2009 11:24:31 »

neptunus  aspect_con  aurinko
Hyvin olette kohdanneet tämän  neptunus täällä fyysisessä maailmassa jossa  neptunus näyttää teille astraalimaailmaa, sen kokemista. Esoteerisesti  neptunus on Agaperakkautta, sitä mitä annetaan ilman että odotetaan vastalahjaa, pyytteetöntä ihmistä joka on jo noussut elämän tikkailla ylöspäin.
Onnittelen teitä tästä kohtaamisesta, nyt tiedätte mitä  neptunus opettaa ja itse kokeneena olette saanneet pienen vihkimyksen ( tajunnan laajentumisen) asioihin mitä ette halua, ettekä halua myöskään antaa sitä toisille  smitten toivotaan niin....

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Kukkamaaria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #5 : 15.03.2009 12:23:40 »

Minulla alkaa olla tarkka  neptunus yhtymä aurinko:, lisäksi syntymäkartassa on mahdollisuuksien kolmio:  aurinko ja venus ovat oppositiossa plutoon ja kolmiossa neptunukseen.

Täytyy sanoa ettei tapahtumat ole olleet viimosen päälle kivoja. Olin kihloissa aidon psykopaatin kanssa, kaikki päätyi siihen kun luin lehdestä, että hänet oli VIHITTY toisen naisen kanssa. Seuraava mies, joka sai sydämeni syrjälleen asuikin avoliitossa ja halusi pysyäkin siinä. Totuudet ovat paljastuneet...ja minä olen ihan pihalla kaikesta siitä mitä elämä voi todellisuudessa olla.
tallennettu

Nousuvaaka
Kuu ja Uranus Rapu
Neptunus Vaaka
Aurinko ja Venus Vesimies
Merkurius Kalat
Jupiter Kaksoset
Mars Jousimies
Saturnus Skorpion
Chiron Kauris
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: