Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enneunet loppuivat  (Luettu 2504 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ketunlieko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 05.08.2008 00:46:30 »

Näin joskus teini-ikäisenä paljon enneunia. Siis en nähnyt mitään ihmeellistä, ihan yksittäisiä asioita, jotka tapahtuivat seuraavana päivänä. Saatoin nähdä äidin ystävästä unta ja sitten se ystävä soitti seuraavana päivänä (siis oli sellainen ystävä joka piti harvoin yhteyttä). Kun olin lapsi näin eräänä yönä unta sääkartasta jossa kerrottiin myrskystä ja jotain laivasta. Kun aamulla heräsin, kuulin uutisista Estonian onnettomuudesta. Näin myös unta molemmista mummoistani, toinen joka oli jo kuollut 1,5 aiemmin kätteli toista vielä elävää mummoani ja sanoi että on mukava nähdä. Tiesin herätessäni että toinenkin mummo oli kuollut, niin hän olikin. Tällaisia unia vain. Voivat olla sattumaa tai tajunta on virittynyt sellaiselle tasolle, että tuollaista näkee.

Teini-ikäisenä näin tosiaan usein pieniä enneunia ja huimana uskoin, että minulla ja unillani on jokin merkitys. Nyt en näe niitä enää, en näe minkäänlaisia enneunia. Onko unillani ollut mitään merkitystä? Jos mielestänne on niin miksi en ole nähnyt niitä enää?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 05.08.2008 20:14:04 »

Joskus henkisellä tiellä on hiljaisempaa ja joskus sitä sattuu ja tapahtuu koko ajan. Ei välttämättä sen kummemmasta ole kyse, että et juuri nyt enää näe. Joskus elämän "painopiste" vain on toisaalla... Sinun enneunesi eivät varmasti ole olleet merkityksettömiä, eivätkä todellakaan sattumaa ja uskon että näet niitä vielä joskus, jos siis itse tahdot edelleen niitä nähdä...  :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: