Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vertex ja vesta  (Luettu 31823 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
illusion_dream
Vieras
« Vastaus #60 : 31.03.2006 18:18:11 »

Huih.. tasan vuosi sitten kohtasin ihmisen, jonka jälkeen elämä ei ole ollut ennallaan ja jo pelkästään tapaaminen oli kohtalonomainen, kuin myös useat tapahtumat sen jälkeen.. minun vertexini skorpionissa 5. huone hänellä ravussa 8. huone. Olen nouseva rapu ja hän on nouseva skorpioni.. tuntui kuin jokin suurempi voima olisi ajanut meitä yhteen..

Vertexini kanssa samasta huoneesta löytyy myös pluto, juno, lilith, uranus ja p.fort.(?)
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #61 : 31.03.2006 18:58:59 »

Huih.. tasan vuosi sitten kohtasin ihmisen, jonka jälkeen elämä ei ole ollut ennallaan ja jo pelkästään tapaaminen oli kohtalonomainen, kuin myös useat tapahtumat sen jälkeen.. minun vertexini skorpionissa 5. huone hänellä ravussa 8. huone. Olen nouseva rapu ja hän on nouseva skorpioni.. tuntui kuin jokin suurempi voima olisi ajanut meitä yhteen..

Vertexini kanssa samasta huoneesta löytyy myös pluto, juno, lilith, uranus ja p.fort.(?)
Meinasi mennä hengitysilma vääräänkurkkuun, kun luin viestisi!  Shocked Shocked Shocked Meikäläisellä ihan samanlainen juttu ollut päällä useamman kuukauden (minulla vertex  skorpioni 5. huone, hänellä  rapu 8. , minulla  askendentti  rapu ja hänellä  skorpioni ). Eli tätä näyttää olevan liikenteessä!!!  Cheesy Cheesy Cheesy Minä "Tarzan" hän "Jane", mites teillä - eli oletko  mars vai  venusShocked Shocked Shocked

Jaa niin joo, mulla sieltä viitosesta löytyvät Kuun alasolmu,  marsneptunus ja  vesta vielä lisäksi eli vähän erilaista tavaraa kuin sinulla. Noi kaks jälkimmäistä ovat tarkasti yhtymässä sen  vertex :in kanssa. Smiley
tallennettu

taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #62 : 31.03.2006 19:58:48 »

En tiedä vaivaako dementia, mutta mielestäni kyllä olen tähän ketjuun jo vastannut, vaikka vastaustani en löytänytkään  Cheesy .Jokatapauksessa Vertexini on Vesimiehessä ja mieheni on Vesimies kuin myös poikani.Mieheni Vertex on Kauriissa ja minä olen Kuu Kauris ja nuorin tyttäremme on Kauris ja hänen paras ystävänsä on Kauris  Grin Vestan vaikutuksia en ole tutkinut, mutta itselläni se on Kauriissa .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
illusion_dream
Vieras
« Vastaus #63 : 03.04.2006 17:14:10 »

Lainaus
Meinasi mennä hengitysilma vääräänkurkkuun, kun luin viestisi!  Shocked Shocked Shocked Meikäläisellä ihan samanlainen juttu ollut päällä useamman kuukauden (minulla vertex  skorpioni 5. huone, hänellä  rapu 8. , minulla  askendentti  rapu ja hänellä  skorpioni ). Eli tätä näyttää olevan liikenteessä!!!  Cheesy Cheesy Cheesy Minä "Tarzan" hän "Jane", mites teillä - eli oletko  mars vai  venusShocked Shocked Shocked

Jaa niin joo, mulla sieltä viitosesta löytyvät Kuun alasolmu,  marsneptunus ja  vesta vielä lisäksi eli vähän erilaista tavaraa kuin sinulla. Noi kaks jälkimmäistä ovat tarkasti yhtymässä sen  vertex :in kanssa. Smiley
Lainaus

Älä tukehdu Wink
Minä Jane hän Tarzan Smiley Kiinnostus astrologiaan heräsi osittain tämän kyseisen ihmisen vuoksi.. Vielä ei planeetat ole täysin hallussa, mutta intoa ja yritystä ei ainakaan puutu.
Suomi on pieni maa, mutta ei niin pieni, että kaikkia tapahtuneita "sattumia" voisi enää järjellä selittää..
Ei liity vertexiin, mutta huomasin, että olet punainen kristalli kuu, itse olen punainen yliääni kuu. Vesta minulla on neitsyessä 4. huoneessa.
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #64 : 03.04.2006 23:00:47 »

Älä tukehdu Wink
Hih.  2funny 2funny 2funny

Lainaus
Minä Jane hän Tarzan Smiley Kiinnostus astrologiaan heräsi osittain tämän kyseisen ihmisen vuoksi.. Vielä ei planeetat ole täysin hallussa, mutta intoa ja yritystä ei ainakaan puutu.
Kyllä kartat alkavat olla ulkolukua täälläkin.  2funny

Lainaus
Suomi on pieni maa, mutta ei niin pieni, että kaikkia tapahtuneita "sattumia" voisi enää järjellä selittää..
Jep, tässä asetelmassa on jotain vänkää. Mutta eiköhän me selvitetä se homma.  Wink Grin
 
Lainaus
Ei liity vertexiin, mutta huomasin, että olet punainen kristalli kuu, itse olen punainen yliääni kuu. Vesta minulla on neitsyessä 4. huoneessa.
Jep, ja tämä neitokainenkin on Punainen lunaarinen Kuu. Tällainen asetelmahan on Bechamin pariskunnalla eli David on PLK ja Victoria PKK.  2funny 2funny 2funny
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #65 : 17.06.2008 17:46:26 »

Vesta.. alkoi kiinnostaa kun huomasin sen yhteiskartalla kesästä puoli vuotta erään mystisen miehen kanssa, jota siis luulen tarvitsevani kokeakseni.. hmm.. joka tapauksessa.. synt kartallani  vesta on kolmosessa ja hänellä kympissä-

no johan on, meillä on molemmilla syntkartalla Vertex kasissa härässä! Ihme juttuja löytyy vaikka hän rapu ja minä jousimies, kuitenkin  askendentti vaaka ja hän on ehkä hieman veskarimainen vaeltaja (minulla Mars Veskarissa, hänellä Venus tulimerkissä).. johan on..

Härkä-Vertex  kaipaa luonnollista kosketusta, arvostusta, tyydytystä.
Tuntee vetoa maanläheiseen kumppaniin.


Vesta rules devotion, sexuality and health. Known as The Virgin and The Sister, Vesta represents the powerful woman who sees beyond the scope of herself. Her motivation is the goodness and fulfillment of a greater cause -- an uplifting of the soul or the education of a generation. Mother Teresa and Princess Diana both demonstrated Vesta's concern for the masses.

This asteroid's position in your birth chart affects your attitude toward fitness and health. Vesta encourages us to see the long-term benefits of revering our bodies. Eating right, staying active, and enjoying treats and alcohol in moderation all fall under Vesta's domain. Jane Fonda is a good example of Vesta's principles: She not only pursues a fitness regimen for herself, she also teaches it to others through her mass produced fitness videos.

Vesta oversees Western and Eastern medicinal traditions, from antibiotics and aspirin to herbal remedies, homeopathy, and chamomile tea.

The Vesta woman is devoted, dedicated, and powerful. She is confident in her sexuality (or her decision not to be sexual).

Women with strong spiritual convictions, who believe deeply in their causes, often have a strong Vesta influence on their lives. These women know a lot about their areas of expertise and others often consult them for guidance. They remain focused, even become workaholics, but are so devoted to their work, they can't envision living any other way.

Vesta's association with both virginity and sexuality gives her a mysterious and powerful position in the community. Madonna represents a modern incarnation of this ambivalence, incorporating both the virgin and the whore into her public persona.

A woman who is selfish and self-centered reveals the shadow side of Vesta. In this dark side, the emphasis on sexuality may become extreme. Linda Lovelace and Gypsy Rose Lee are infamous examples of women living on the edge of the darkness. Women who use sexual promiscuity as a tool to control people also dwell in Vesta's dark side. Sex as a means to fulfillment may attract a Vesta woman who's insecure, who can't enjoy sex as a vital part of feeling whole.
« Viimeksi muokattu: 17.06.2008 18:05:54 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: