Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sain sormuksen unessa  (Luettu 7030 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Bamsetar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« : 26.02.2008 22:31:37 »

Hei!
Voisiko joku tulkita. Seisoin unessa ison piironkin vieressä, ex-avomies minua vastapäätä. Piironkin päällä oli kaksi sormusta toinen oli miehen entisen vaimon kihlasormus ja vieressä sormus jossa oli 4 pientä timanttia 2 toisessa reunassa ja kaksi toisessa. Mies ojensi sormuksen minulle surullisena/pettyneenä, ehkä minuun. Sisällä oli kaiverrus lahja (ei nimi) -ja jokin vuosiluku, jonka perään oli kirjoitettu huonosti kaivertaen "väärä". Otin sormuksen vastaan ja pujotin vasemman käden keskisormeen. Hän ilmoitti että olisi halunnut antaa sen minulle jo aikasempaa. Sormus oli todella siro ja kapea. Unessa lattialla leikki 2v. poikani. Mitä tämä tarkoittaa? Kiitos jos joku vain ehtii katsoa.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 28.02.2008 23:06:43 »

Sormus
Sormus sormessasi kertoo sitoutumisestasi suhteeseen tai uudesta pyrkimyksestä. Uni kertoo myös uskollisuudestasi omille ajatuksillesi, vastuillesi ja uskomuksillesi.
Rikkoontunut sormus varoittaa hyökkäykestä uskollisuuttasi vastaan. Se lupaa pettymyksiä ja eroa.
Jos kadotat sormuksesi tai joku varastaa, menetät jonkin ja jonkun, joka on sinulle läheinen.
Jos saat sormuksen kertoo uni, että huolesi ja epäilyksesi rakastajaasi kohtan loppuvat. Tulet tietoiseksi hänen todellisesta luonteestaan ja sydämestään ja hän  pyhittää itsensä sinulle.

Timantti
timantit unessa ovat kokonaisen Itsesi symboli. Saatat saadan selkeyden asioihin, jotka ovat olleet vielä hämän peitossa ja epävarmoja. Uni saattaa myös kertoa, että olet luonteeltasi muuttumaton ja myöntymätön. Vaihtoehtoisesti uni on turhamaisuuden ja omahyväisyyden symboli. Saatat erottaa itsesi muista.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: