Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huonoimmat aspektit kartalla?  (Luettu 3169 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« : 27.12.2007 21:01:37 »

Tulipas tässä mieleen, että mitkä ovat huonoimmat aspektit kartalla noin ihmissuhteita ja niiden kestävyyttä ajatellen?

Tein tässä Astro.comissa kompositiokartan meikäläisen ja nykyiseni tähtikartoista ja sieltä löytyi  saturnus aspect_opp askendentti , mikä ei ilmeisesti ole lupaava aspekti pitkäaikaiselle suhteelle Embarrassed  No, toivotaan että tähdet ovat tässä suhteessa väärässä kun muuten tuntuu synkkaavan täydellisesti, niin ystävä- kuin suhdemielessä sekä fyysisellä ja henkisellä tasolla.

Mutta muutenkin olisi kiva tietää noista haastavista aspekteista!

Lisäystä: Pakko vielä lässyttää tähän, että kartalta löytyi muuten vahvoja, suhteen puolesta puhuvia aspekteja, kuten  aurinko aspect_con venuskuu aspect_con venus , kuu aspect_opp askendentti , venus aspect_opp askendenttiaurinko aspect_con kuu sekä  aurinkokuu ja  venus löytyivät kaikki kompositiokartalta 7. huoneesta Smiley
« Viimeksi muokattu: 27.12.2007 21:57:42 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 28.12.2007 16:45:39 »

Saturnus DC:llä ei ole välttämättä huono aspekti. Minusta se kertoo lähinnä siitä, että parisuhteen eteen tulee tehtyä töitä, jotta sen saisi toimimaan.

Itselläni oma Saturnus on sattunut useammankin kerran miesystävän DC:lle. Vaikka suhteet ovat kestäneet romanttisina vain jonkun aikaa, niin elämässäni herrat ovat pysytelleet sitkeästi. Olen mm. edelleen hyvä ystävä miehen kanssa, jonka kanssa seurustelin 22-vuotiaana. Nyt olen 40.

Henkilökohtaisesti inhoan niin synastriassa kuin kompositiokartoillakin eniten haastavia Neptunuksen ja Pluton aspekteja.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #2 : 18.01.2008 18:13:33 »

Kiitoksia, Lilli tulkinnasta Smiley Tässä karttoja tutkailtuani huomasin, että jos karttoja vertailee keskenään (siis tässä nyt Seppo Tanhuan parisuhdeanalyysi meille), niin miekkoselle tupsahti näistä haastavista  neptunus :ksen ja  pluto :n aspekteista  mars aspect_squ neptunus ja  kuu ½ aspect_squ neptunus . Mulle ei sattunut mitään  neptunus :ksen ja  pluto :n haastavia aspekteja Huh

Kompositiokartalta ei löytynyt haastavia aspekteja Neptunuksen tai Pluton osalta, tosin rajoittavia Saturnuksen aspekteja sen sijaan on.. Undecided  Eli töitä on tehtävä tämän suhteen eteen, että homma pelittää.. Mutta en ole koskaan suhteissa ollut luovuttajatyyppiä, olen valmis taistelemaan toimivan suhteen puolesta ties kuinka pitkälle - ehkä liiankin pitkälle..

Vertailuna laitan tähän näitä Neptunuksen ja Pluton haastavia aspekteja, mitä sattui kohdalle, jos vertailee exäni ja meikäläisen karttoja keskenään. Eli Seppo Tanhuan parisuhdeanalyysissa löytyi mulle  mars aspect_squ pluto eli ilmeisesti valtataistelua, jota tuntui olevan jokaikinen päivä.. Meillä oli erittäin hankala suhde ajoittain, kaksi vahvaa ihmistä vastakkain, joten pomon paikalla oli tuulista.. Undecided

Kompositiokartalta löytyi mulle ja exälle tämmöisiä haasteellisia kuvioita, siis Neptunuksen ja Pluton osalta:  kuu aspect_opp neptunus (= todellisia ongelmia ei kohdata). Totta tämäkin oli ja loppua kohden asia vaan pääsi pahenemaan. Lisäksi kompositiokartalta löytyi  venus 12. huoneesta, mikä saattaa kertoa salasuhteesta - ja tämäkin toteutui, exä lähti toisen perään.. tickedoff
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: