Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pahaa karmaa?  (Luettu 4887 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 09.01.2008 07:43:30 »

Vai millä selittäisitte, kun ihmisellä menee jotakuin kaikki mahdollinen tässä elämässä penkin alle, vaikka yrittää elää kunnon elämää? Tuli mieleen, kun Kalevan mielipidepalstalla oli vastine kirjoitukseen Jumalan rakkaudesta henkilöltä, joka oli menettänyt kaksi vaimoa, kaksi tytärtä ja viimeinen elossa oleva tytär oli vaikeasti vammautunut hoitovirheen vuoksi. Ajatuksia?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 09.01.2008 08:46:18 »

Kyllä tuo voimakkaalta karmalta kuulostaa, joskin täytyy muistaa, ettei karma koskaan ole pahaa, vaikka se siltä tuntuukin. Kyseinen sielu puhdistaa Itseään ja hyvittää menneitä pahoja tekojaan nyt noin rankasti tässä elämässä. Ehkähän on päättänyt yhdessä oppaiden kanssa haluavansa suorittaa nyt yhdessä elämässä mahdollisimman paljon karmaansa pois sen sijaan, että tekisi niin vhän kerrallaan useassa elämässä. Jokaisella sielullahan on palava halu päästä takaisin yhteyteen Alkulähteen kanssa, kehittyä ja jalostua aina vaan paremmaksi. Emme tosin yleensäkään muista sitä tässä eläessämme, koska sielun vastakohta ego on niin vahva ja muistot menneistä elämistä sekä henkimaailman tasosta pyyhkäistään pois ennen syntymää. Tämä siksi, että osaisimme keskittyä tähän elämään, tasoon,ruumiiseen ja perheeseen sen sijaan, että kaipaisimme yltiöpäisesti takaisin henkimaailman tasolle.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #2 : 10.01.2008 06:37:06 »

Diana Cooper on kirjassaan ihanat enkelit  sitä mieltä että karmanvelan, niin henkilökohtaisen , että suvullisen karman voi pyytää anteeksi, osittain tai kokonaan..ja vähän aiheen vierestä, edellisissä annetut valat voi myös purkaa jos kokee että jotkut lupaukset rasittavat tässä elämässä
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
mammamma
Vieras
« Vastaus #3 : 10.01.2008 07:23:02 »

Diana Cooper on kirjassaan ihanat enkelit  sitä mieltä että karmanvelan, niin henkilökohtaisen , että suvullisen karman voi pyytää anteeksi, osittain tai kokonaan..ja vähän aiheen vierestä, edellisissä annetut valat voi myös purkaa jos kokee että jotkut lupaukset rasittavat tässä elämässä

No tuo onkin sitten ikävä tilanne kirjoittelijalle, koska jos hän ei usko Jumalaan, niin keneltä hän sitten voisi kuvitella anteeksi pyytävän  Sad
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 10.01.2008 10:07:19 »

Kantsuis sitten varmaan luoda itselleen kuva Jumalasta; näinä new agen aikoina on aika laaja skaala luoda itselleen tämä käsitys, vai.. eikö ihmiset ole aina luoneet kuvansa, ottamalla vastaan tekstiä Jumalalta, a la Raamattu, tai nykyiset kirjat. Jokaisen pitää joka tapauksessa löytää tapa selittää itselleen kaikki.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #5 : 19.01.2008 14:35:00 »

Yksi minun ystävistäni on myös sanonut irti kaikki sitoumuksensa,valansa,paitsi lähettää reikiä,kun sitä pyydetään.

Olen sitä melko ristiriitaisin tuntein ajatellut ja en itse koe voivani tehdä vastaavaa.
Mutta hänelle se sopii ja on sinut sen kanssa.
Itse en olisi.Tulisi olo kuin vain olisi hypännyt yli jostain,joka kuitenkin pitää suorittaa.
Vähän kuin jättäisi laskun maksamatta ja karhukirjeet seuraisi kyllä perässä. Grin

Mutta jokainen valitsee tapansa ja hänkin on tehnyt sen lukemiensa kirjojen perusteella.Siksi en lue noita paljon.
Sisältävät niin ristiriitaista tietoa.
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 19.01.2008 15:41:51 »

Ainahan näissä ei ole kyse mistään karmisesta rangaistuksesta, vaan ihan omasta valinnasta. Menneiden elämien tutkiminen on auttanut ainakin itseäni kovasti jäsentämään nykyisyyden tapahtumia.

Otetaan esimerkki:

Olen ollut kaksi kertaa avoliitossa ja kumpikin yrittäjäavomies teki seurusteluaikanamme konkurssin. Velkaa jäi mummon markoissa n. miljoonan verran. Kummankin herran saattelin velkasaneeraukseen, jonka jälkeen suhteet loppuivatkin. Kummallakin kerralla tämä on tarkoittanut myös sitä, että minä olen ollut perheen päävastuullinen toimeentulosta. Kummallakaan kerralla ei käynyt mielessäkään, että hylkään miehet talousongelmien takia.

Lapsuudella ei ole voinut selittää sitä, miksi vedän puoleeni konkurssikypsiä miehiä. Selitys löytyi entisestä elämästä, eikä kyseessä ole mikään rangaistus. 1400-luvulla olin rikas perijätär, jonka omaisuus käytännössä ryöstettiin eikä tukea liieämmälti herunut, kun yritin saada talouden balanssiin ja epäoikeudenmukaiseen kohteluun oikaisua. Onnistuin saamaan jotakin takaisin, mutta taistelu oli pitkä ja yksinäinen. Nykyään vihaan sitä, että ihminen jätetään heitteille heti, kun hänellä on jokin ongelma. En voisi tehdä sitä muille. Olen siis sitoutunut olemaan jonkinlainen vertaistukija.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 20.01.2008 18:48:34 »

Ihmettelen miksi tuollainen sitoumus pysyy?= Minäkin neuvon ihmisiä taloudellisesti, mutta tuttuja, eikä heillä ole konkurssikierre. Toisaalta VOIN ihan kepeesti irroitella ja lähteä matkalle ja lopettaa neuvomiset. Eli vapaus?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: