Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: hmmm  (Luettu 2933 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ardith
Vieras
« : 16.12.2007 15:51:09 »

Oikeassa elämässä minä teen toisille työvuorot ja unessani olin menossa töihin eräänä tiistaina. Sain puhelun ystävältäni joka kertoi, että "joogatunteja ei voida pitää koska teidän museonne on kiinni". Ihmettelin, koska olin itse merkannut kalenteriini että työvuoro alkaa klo 16 (ja näillä . En tiennyt, kenet olin laittanut aamuvuoroon ja aloin kiirehtiä töihin. Olin uimassa vanhempieni ollessa mukana, ja kysyin voiko isäni viedä minut töihin. Hän kieltäytyi, ihmettelin sitä. Päätin ottaa bussin.

Ystäväni, joka soitti minulle oli menossa uimaan ja meille tuli keskustelu siitä että minä en voisi uida koska minulla oli menkat kesken, johon hän kertoi että kyllä voi kun laittaa "vaatehuonesiteen"...  Shocked Kysyin, mkä se on johon ystäväni ei edes vastannut koska kysymys oli niin tyhmä.

En päässyt liikkeelle kun yritin mennä työpaikalle. Aloin pelätä että saan potkut (oikeassa elämässä työvuoron unohtaminen voi johtaa potkuihin). Päätin soittaa työpaikalleni ja valitsin kännystäni numeron. Puheluun vastasi presidentti Tarja Halonen. Pyysin vilpittömästi anteeksi väärää numeroa, johon Halonen vastasi että haluaa nähdä minut.

Yhtäkkiä olin Halosen kanssa ulkona, lumisessa ja aurinkoisessa ympäristössä veden äärellä. Hän alkoi kysellä, miten osasin hakea sitä palkintoa (tämä liittyy oikeaan elämään)?  Vastasin, että olin lukenut Kirkon ulkomaanavun hankehakemuksia. Halonen naurahti, että tietystikin.

Jostain syystä riisuin takkini, niin Halonenkin. Hän laittoi ylleni viitan, joka oli kalliita kashmir tms. kankaasta tehty. Se oli tummanharmaa/sininen mutta siinä oli "kuninkaallisia" kultaisia/hopeisia vivahteita. Ennen kuin erosimme, annoin viitan takaisin.

Sitten olin saapunut työpaikalleni. Museo oli kiinni, mutta muut työntekijät eivät olleet huomanneet sitä. Tarkistin kalenterista ja oma työvuoroni alkoikin klo 17. Olin kuitekin jättänyt aamuvuoroon tulijan merkitsemättä, eli töissä ei ollut ketään. Pääsin kuin koira veräjästä, ja uni loppui.  Smiley

Kenellekään mieleen tulkintaa?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 16.12.2007 16:00:30 »

Minulle tuli ihan ekaksi mieleen kohtaaminen Korkeamman kanssa.
Tarja Halonen - Suomen presidentti. Suomen tärkein ja korkea-arvoisin henkilö. Yrität soittaa apua ystävällesi, mutta puhelu meneekin Haloselle, joka ihmeeksesi napauttaa haluavansa tavata sinut. Yhteydenotto siis korkeimpiin tahoihin, kun tarvitse apua ja ihmeeksesi Korkeammat tahot - oppasi, enkelisi jne. - haluaakin nähdä sinut. Riisutte pois takkinne, jotka liittyvät tähän fyysiseen maailman (takillahan suojataan itseä) ja saatte tilalle hienot viitat. Tämä kuvastaisi minusta hyvin sitä, että kun riisuu fyysisen naamionsa takaa paljastuukin todellinen Minuus - en olekaan pelkkä tavisihminen, olenkin jumalallinen henkiolento! Korkea-arvoinen ja arvostettu, tasavertainen sen oppaani kanssa (sinä ja Tarja olette unessa tasavertaisia keskenänne). Joudut kuitenkin palaamaan takaisin fyysiseen maailmaan ja annat viitan takaisin Tarjalle. Meistähän jää aina osanen tuonne henkimaailman puolelle myös syntymämme jälkeen Smiley

Huomasin vielä, että soitat puhelun, kun pelkäät, että menetät työpaikkasi. tarja vastaa eli kun meitä pelottaa saamme apua ylemmiltä tahoilta. Korkeammat tahot puuttuvat kyllä elämäämme, jos se alkaa mennä IHAN päin prinkkalaa ja pyydämme apua. Lopulta huomaat, ettei hätä ollutkaantämännäköinen ja pääsit "kuin koira veräjästä". Se joka luottaa korkeamman apuun selviää aina esteistäkin helpommalla Smiley

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 16.12.2007 18:25:25 »

Lainaus
Atha, toisinaan hämmästyn jatkuvaa ja ikuista uskoasi, se on hienoa

Haha, ei asioihin, jotka ovat faktoja, tarvita uskoa! Grin Ei aurinkokaan nouse uskomisen perusteella, se nousee kun sen on noustava. Samoin Korkeimmat Tahot auttavat pyydettäessä (ja muutenkin), koska heidän kuuluu auttaa Wink Ihan sama uskotaanko me siihen apuun vai ei Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: