Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ufounet  (Luettu 4173 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
silhei
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« : 28.09.2007 18:20:30 »

Jossain toisessa ketjussa joku taisi mainita nähneensä ufoista unta - no sepä onkin minulle aika tavallista ja ajattelinkin nyt kysyä, miten te oikein suhtaudutte niihin?

Minun ufouneni on kaksijakoisia - toisaalta ne liittyvät painajaisiin ja viime aikoina painajaiset ovat saaneet rinnalleen lempeämmän sävyisiä unia. Vanha vitsi ystäväpiirissäni on se, että pelkään kuollakseni ufoja kun muut pelkäävät hämähäkkiä tai kuolemaa. Liekö sitten projisoin niihin kaiken mahdollisen mitä elämässäni pelkään?!

Olisi kiva kuulla minkälaisia ufounia te olette nähneet. Itselläni painajaistyyppiset on aina niitä, että joko pakenen ufoa (tunnen sen läsnäolon, valtavan paineen ja magneettisuuden/sähkövirran) ja usein se on valtavan kokoinen. Joskus "herään"  unessani siihen, että näen ufon ikkunastani ja se on ikkunani ulkopuolella ja sitten herään oikeasti eikä sitä olekaan. En koskaan näe ketään hahmoja tms. Jotkut unet ovat valounia ja niistä voi tulla hyväkin olo. Joskus näen unia, jotka mielestäni viittaavat ufoihin vaikka eivät sitä suorastaan ole.

Nyt mielessäni ne ovat alkaneet vähän sekoittua esim. enkeleiden kanssa...jotenkin kaikki liittyy kaikkeen.... Shocked  Shocked

Jep, että tällaista mukavaa. Ihan vähän tunnen itseni tyhmäksi kun näistä puhun idiot2  Wink
tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #1 : 28.09.2007 21:00:02 »

Lainaus
Nyt mielessäni ne ovat alkaneet vähän sekoittua esim. enkeleiden kanssa...jotenkin kaikki liittyy kaikkeen....

vastaan nyt hyvin paljon omasta lähtökohdastani Silhei, mutta oletko varma että tuo korttien nosto ei ole sekoittunut tähän kaikkeen? Näin siis kävi itselleni, alkoi tulvia kaikkea muuta kanavaa pitkin.  Smiley

Heippa Ardith,
oikeastaan viime aikoina en ole enää nähnyt painajaisia ja kaikki uneni on olleet pääasiassa myönteisiä. Korttien nostossa koin alussa vain sellaisen tunteen, että nyt täytyy pitää paussi ja sen jälkeen olen ollut maltillisempi katselussa. Tarvitsenkin nyt kipeästi "ohjausta" ihan täällä maan pinnalla  Smiley ja pyydän, että löytäisin hyvän opettajan luokse. Että voisin olla varmempi, ettei kävisi niin kuin esim. mitä itse kuvasit. Tarkoitin tuolla enkeleihinsekaantumisella sitä, että joistain unista en ole varma, onko kyseessä enkelijuttu vai ufo...juupa juu. Olen näissä vielä niin aloittelija että on tosi vaikea kirjoittaa näistä tuntematta itseä jotenkin ihan pöljäksi... Smiley
Muistelenkin jostain, että puhuit tuosta omasta kokemuksestasi.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 28.09.2007 22:38:31 »

Miepä heitän tähän vielä Ufoista tuon unitulkinnan:

UFO
Unen näkeminen ufoista kertoo halutasi löytää henkinen tarkoituksesi elämässäsi. Vaihtoehtoisesti uni viittaa siihen, että tunnet olosi vieraantuneeksi ympärilläsi olevista ihmisistä. Uni voi olla myös suora metafora siihen, että olet "jossakin kaukana" (Kuuleeko unennäkijä, täällä Maa-periaattella) tai asenteesi on kuin vieraalta planeetalta. Sinun on maadoituttava hiukan ja palattava elämän realiteettien pariin.
tallennettu
sattumia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #3 : 29.09.2007 12:15:38 »

Hei,
mä näin ufounia roppakaupalla tuossa 2000-luvun vaihteessa ja sitä ennenkin (ja vähän sen jälkeenkin). Unissa oli myös kammottavia alienenita, jotka pyrki määrätietoisesti tuhoamaan ihmiset ja siinä sitten yritettiin mm. piiloutua loppuelämäksi johonkin lautakasaan tms.
Yhdessä unessa asuin ihmisvähemmistön kanssa orjana toisella planeetalla, jota hallitsivat julmat koneolennot - näin kokonaisen scifi-leffan yön aikana aiheesta, siinä oli aika hyvä juoni!  :Smiley

Näissä mun unissa ufoukkelit (kauheita olentoja) yrittää aina tuhota ihmiskunnan. Ja ne valtavan isot ufoalukset....

Henkistymiseni edetessä nämä ufopainajaiset on vähentymistään vähenneet. En usko niiden kohdallani olevan muuta kun omaan elämääni liittyvää epävarmuutta, koska useimmiten nämä kauheudet tapahtuu mun lapsuudenmaisemissa!

Nykyään mulla on unisieppari, jonka voimaan uskon, koska olen antanut sille sen tehtävän, että se suojelee painajaisilta!  smitten

tallennettu

"Lukija, syvenny tähän satuun niin tunnet olosi oudon levottomaksi."
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: