Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hiljaista meditointia  (Luettu 8294 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« : 27.06.2007 21:20:53 »

Tuli sellainen ajatus mieleen että miten Teillä?  Wink  Grin Asiaan...

Muutamia kertoja olen testannut meditointia silloin tällöin. Nykyään ei tunnu juuri minkäänlaisia energioita tai mitään muutakaan ei tapahdu. Miten teillä, tapahtuuko mitään?

T: Valospagetti   Smiley
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1 : 27.06.2007 22:07:13 »

Tuli sellainen ajatus mieleen että miten Teillä?  Wink  Grin Asiaan...

Muutamia kertoja olen testannut meditointia silloin tällöin. Nykyään ei tunnu juuri minkäänlaisia energioita tai mitään muutakaan ei tapahdu. Miten teillä, tapahtuuko mitään?

T: Valospagetti   Smiley


Cheesy... no muttas Lari - kas ihan samaa juuri tänään kuulostelin ja mietiskelin - ja juuri samoilla huomioilla - ajattelinkin ETTÄ alan yhdistämään maalauksen/piirtämisen ja meditoinnin - ja katsoa mitä sitten tapahtuu - en nyt tarkoita sitä ETTÄ aina pitää joltain tuntua -  - että se vasta olisi  jotain .... vaan ja vaan - vaiheeseen jää - tästä hyvä jatkaa...

Sellainen huomio kyllä ETTÄ kun tein Kesäpäivän seisaus vai tasaus - en koskaan muista milloin trasataan ja milloin seisautetaan - niin no kumminkin silloin  liityin mukaan Mestari Hilarionin rauhanmeditaatioon - joka on aina maailmanlaajuinen - niin uskomattoman hyvää tekevät energiat virtasi - valopesuna - kerroinkin siitä tuolla...

Hyvää tekevältä kuulostaa tuo Hiljaista meditointia - tämä vielä että on sellainenkin tapa meditoida - että juuri keskittymällä läsnäoloon ja siihen mitä on tekemässä tai tekemättä NIIN se on  meditaatiota parhaimmillaan...  Kiss  angel  smitten

En ole kovin guru tällä saralla, mutta sanon, että jotain sentään tapahtui ennen. Nyt ei tosiaan mitään. Voi olla, että olen luovuttanut liian pian. Olenkin siirtynyt varsinaisesta hiljaa paikallaan tapittamisesta jatkuvaan tekemisen lomassa tapahtuvaan. Siinä tapahtuu eri tavalla, mutta ihankun olisi jotenkin tottunut johonkin ja siksi sitä ei huomaa. Olinhan selkeä  Smiley .

... ettäs ihan samat fiilikset meillä .... Cheesy
« Viimeksi muokattu: 27.06.2007 22:18:31 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Valo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #2 : 27.06.2007 22:12:14 »

Minä vaan avaan rinnan rottingille ja annan palaa  Cheesy vaikka tekisin koska mitä hä. Ihmeen mukavaa kaikenlainen tekeminen kun tekee suurella liekillä  Wink smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 28.06.2007 01:04:16 »

Aivan Valo.  Wink smitten angel
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #4 : 28.06.2007 09:47:36 »

Tuo Rauhanmeditaatio oli todella voimallinen, vaan muuten se meditointi,jota teen iltaisin ja aamuisin on jo kauan ollut "hiljaista".
Mut silti niitä jatkan,sillä uni tulee helposti, ja aamuisin olen meditoinnin jälkeen pirteämpi.
Metsässä tapahtuvat mediaaliset kahden-kolmentunnin lenkit, ne vasta tuntuukin! Cheesy
Siellähän olen silloin yhtä luonnon kanssa.
 smitten
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5 : 28.06.2007 11:05:27 »

Tuo Rauhanmeditaatio oli todella voimallinen, vaan muuten se meditointi,jota teen iltaisin ja aamuisin on jo kauan ollut "hiljaista".
Mut silti niitä jatkan,sillä uni tulee helposti, ja aamuisin olen meditoinnin jälkeen pirteämpi.
Metsässä tapahtuvat mediaaliset kahden-kolmentunnin lenkit, ne vasta tuntuukin! Cheesy
Siellähän olen silloin yhtä luonnon kanssa.
 smitten




(http://anandaseva.fi/kuvat/PKvaloajaheinaaharinii.jpg)
http://anandaseva.fi/kuvat/PKvaloajaheinaaharinii.jpg


.... täällä jotain joka sieluani koskettaa, puhdistaa ja elävöittää.... Kiss
http://www.miajoki.com/images/vd.hiljaisuus.jpg
http://www.miajoki.com/makevide.htm
tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #6 : 28.06.2007 11:37:25 »

Tuli sellainen ajatus mieleen että miten Teillä?  Wink  Grin Asiaan...

Muutamia kertoja olen testannut meditointia silloin tällöin. Nykyään ei tunnu juuri minkäänlaisia energioita tai mitään muutakaan ei tapahdu. Miten teillä, tapahtuuko mitään?

T: Valospagetti   Smiley

Olen kait samoissa tunnelmissa.  coolsmiley

Vaan yritänpä ... eikun ... otankin selkoa siitä,
miksei meditointi tunnu enää saavan kummempaa tajunnantilan muutosta aikaan.

*laittaa mietintämyssyn päähänsä jäänteenä meditatsioonista*

Hetkessä on kaikki. Ja tämä hetkessä pysyttäytyminen saattelee ihmistä eteenpäin, muutokseen.

Aiemmin ihmisen harhautuneet ajatukset/halut/toiveet/pelot pyörittivät hänen mieltään sinne ja tänne.
Mutta tänään, hetkessä pysyttäytyen
totean olevani itse SYY/ponnin siihen, mitä OLEN
ajatuksieni virroista huolimatta.

Joten suoritettu meditaatio on tekemättä muutosta havaittavammaksi,
koska OLEN jo selkeämmin riippumattomasti läsnä omissa ajatuksissani.
Olen keskittyneempi, tarkkaavaisempi, tyynempi ja rauhallisempi.
Jopa kiireen keskellä laulan omaa perussäveltäni.
Hetkessä soi, hetki soi.

Kuuntelen "tomppaa" eli elämänmenoa ympärilläni.
Se riittää.
Olemisessa on tolkkua ja itsehallintaa.
Virittäytymistäkin - totuuteen.
Sisimmässäni.
Avoimena.
Amen.

*OM*

 Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #7 : 28.06.2007 16:06:34 »

AHHH ja OMMM
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #8 : 28.06.2007 18:32:53 »

Meditoinnin aikana ei todellakaan tarvitse tapahtua mitään mullistavaa tai konkreettista. Meditoinnissahan on kyse hiljentymisestä ja sisäänpäin kääntymisestä. Oman ajan ottamista itselleen ja rauhoittumista.

Kun uppoudut johonkin oikein syvästi, olet meditatiivisessa tilassa. Monet siis meditoivat täysin tietämättään vaikkapa virkatessa, hoitaessa puutarhaa, lukiessa tai ulkoillessa. Itse menetän kaiken yhteyden ulkomaailmaan silloin kun piirrän, luen tai istun netissä. Ajantaju häviää ja vaikka kuulen ääniä ympäristöstäni ne menevät ihan ohitseni. Sama tapahtuu myös tietoisessa meditoinnissa.

Meditointia tulisi suositusten mukaan harjoittaa 20 minuuttia joka päivä, mieluiten aamuin illoin. Aloittaa aamu rauhoittumalla ja lopettaa päivä rauhoittumalla.

Minulle meditointi toimii rauhoittumisen lisäksi erilaisten asioiden selvittelymenetelmänä. Voin muistella menneitä elämiä ja sieltä kumpuavia haasteita, rauhoittaa liian energistä rasittavaa energiaa aurassani, tavata oppaita ja enkeleitä tai lähteä vain seikkailemaan toisiin ulottuvuuksiin.

Jokainen meditoi tavallaan ja jokainen saa siitä omanlaisensa kokemuksen.
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #9 : 28.06.2007 23:22:28 »

Mitä jos ei olekkaan tarvetta hiljentyä, rauhoittua, etsiä kokemuksia menneisyydestä, vapauttaa mieltä, tavata henkioppaita jne. Mitäs sitten kekkasis ?
Tavataan "uni" maailmassa  Wink smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #10 : 28.06.2007 23:33:29 »

no mitä ihmettä sie sitte haet?  Huh
Sitähän tässä juuri mietinkin, että siinäkö se suunnilleen oli.
Aina voi olla enemmän, luulen  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #11 : 29.06.2007 10:46:47 »

Kyllä henkioppaiden tapaaminen ja tiedon hakeminen meditoimallakin onnistuu. Jos ei heti onnaa, kannattaa pitää taukoa ja ennen kaikkea pyytää esim. henkioppaita tulemaan vastaan. Jos tiedät jo, millainen henkioppaasi saattaisi olla, lähde meditoinnin aikana eräänlaiselle mielikuvitusmatkalle tapaamaan opastasi. Se on vähän samanlaista kuin itsehypnoosi - asioita alkaa vain pomppia päähän ja tiedät kyllä sydämessäsi, onko se aitoa tietoa vai omaa keksintöäsi.

Kärsivällisyyttä! Kaikki tapahtuu ajallaan, juuri oikeaan aikaan.

Muistathan tällaisissa meditointimatkoissa myös hyvän maadoituksen ja energiasuojauksen, esim. pyytämällä enkeleitä pitämään aurasi puhtaana ja suojattuna meditoinnin aikana.
tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #12 : 30.06.2007 09:19:16 »

Niin. Nythän se voi jo ääneenkin lausua.
Ettei olekaan henkisyyden kerettiläinen,
vaikkei näe, kuule ja koe henkioppaita saati enkeleitä.

Kaikki on minussa. Ja sinussa. Meissä, Teissä ja Heissä.

Ja hänessäkin.

On lahja tulla tietoiseksi itse luomastaan kaaoksesta.
Sillä sen kokija on selvätietoisempi kuin uskookaan.

Kunnes tietää uskomattakin - luovansa itse uudenkin järjestyksen
eli tapahtumisen mielekkyyden.

 smitten
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #13 : 02.07.2007 20:13:40 »

Niin. Nythän se voi jo ääneenkin lausua.
Ettei olekaan henkisyyden kerettiläinen,
vaikkei näe, kuule ja koe henkioppaita saati enkeleitä.

Kaikki on minussa. Ja sinussa. Meissä, Teissä ja Heissä.

Ja hänessäkin.

On lahja tulla tietoiseksi itse luomastaan kaaoksesta.
Sillä sen kokija on selvätietoisempi kuin uskookaan.

Kunnes tietää uskomattakin - luovansa itse uudenkin järjestyksen
eli tapahtumisen mielekkyyden.

 smitten
Aamen!   smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: