Hmm, oon törmännyt monesti näihin "käärmekieliin", tempperamenttista porukkaa tuppaa kaveripiirissä ja opiskeluporukoissa olemaan..Jännä, että vaikka itse olen kauhean puhelias ja sosiaalinen, ts. tykkään olla esillä, en osaa sanoa ilkeästi kenellekään vastaan ja olen todella herkkä toisten pahoille sanoille..Olen myös todella tarkka siitä, etten loukkaa ketään paikalla olijaa, vaikka en pitäisikään hänestä..Monesti juuri se keskipiste saakin eniten positiivista, mutta myös negatiivista palautetta osakseen..Menen ihan lukkoon, jos joku sanoo yllättäen ilkeästi ja minusta huomaa heti tämän loukkaantumisen vaikka en sanoisikaan mitään...Nykyään olen yrittänyt kasvattaa kuortani kovemmaksi, etten ottaisi itseeni näitä sivaltavia kommentteja, mutta vaikeaa se on

Kannattaa tarkkailla ihmisiä minkä tyylisiä he ovat niin oppii varautumaan sivaltaviin kommentteihin..Esimerkiksi minulla on opiskelutoverina yksi todella törkeästi asioita töksäyttelevä ja kettuileva tyttö, mutta olen huomannut, että hän on sitä kaikille..V*ittuilu ei siis ole niin henkilökohtaista, mitä ensin luulin, vaan se on hänen tyylinsä ilmaista itseään..Tosin välttelen tätä tyyppiä silloin kun olen surullisella päällä

Lisäksi ihmiset käsittävät asioita uskomattoman usein väärin

Kokemusmaailmojen ja kommunikoinnin erilaisuus aiheuttavat näitä väärinkäsityksiä, esimerkiksi eräs tyttö sanoi minulle vappuna käyneensä puistossa ja aurinko oli kuulemma porottanut hirveästi ja hän pelkäsi että oli palanut siellä..Sanoin hänelle, että huomaa, että hän on ollut ulkona, koska iho oli punainen, että kannattaa varoa liikaa auringonottoa, koska aurinko on niin voimakas nykyään...Sitten eräs toinen kaverini oli ihan järkyttynyt, koska olin sanonut tälle toiselle hänen punaisesta ihostaan

...Sanoin sen siis myönteisellä äänensävyllä samalla kertoen omasta palavasta nahkastani, enkä itse huomannut siinä mitään loukkaavaa...että näin

..
Olen myös itse tulkinnut esimerkiksi viesteihin vastaamatta jättämiset v*ttuiluksi, koska itse ruukaan vastata aina tuleviin viesteihin..Minulla on monta kaveria, jotka saattavat itse laittaa viestiä ensin, mutta eivät vastaa, kun vastausviestissäni kysyn heiltä jotain

Nyt kun tiedän heidän tyylinsä, olen yrittänyt jättää huomiotta nuo vastaamatta jättämiset, ne kuuluvat heidän tapaansa toimia..
Joskus vittuilu voi johtua puhtaasta kateudesta, mitä en vieläkään pysty käsittämään..Jos olen kateellinen jolle kulle, sanon sen lähes aina, että voi että oon kade sulle tms..Oon saanut aika paljon oheistöitä omasta sinnikkyydestä ja ahkeruudesta johtuen, mitä eräs opiskelututtava ei voi käsittää, vaan vittuilee koko ajan päin naamaa, koska ei ole itse saanut töitä..Se harmittaa..
Toisaalta, vaikka joku osaisikin piruilla oikeassa kohtaa ja sivaltaa sanoillaan jokaista vastaantulevaa, tuskin itse haluaa saada sellaista mainetta

Mielestäni nuo sivaltajat saisivat käyttäytyä paremmin, eikä kilttien ihmisten pitäisi muuttua samanlaisiksi...Ehkäpä nuiden v*ttuilijoiden suuri määrä johtuu juuri kilttien ihmisten kyynistymisestä ja muuntautumisesta nuiden sivaltajien tasolle..