Okei, pitkään harkittuani ajattelin nyt kuitenkin pyytää teiltä apua pitkä aikaiseen pulmaani. Yllättäen pulma on mies
ja suurin ihmetys tässä on se, että samainen mies tulee elämääni ja pitkä historia toistaa itseään kerta toisensa jälkeen. En kykene vastustamaan häntä ja viimeisen kahdeksan vuoden aikana hän on vain lisännyt sijaa sydämmessäni (olen siis seurustellut tuon 8 vuoden aikana, mutta aina Hän saapuu kuvioihin tavalla tai toisella). Olen täysin jumiutunut tilanteeseen, koska kukaan muu ei ole hänen veroisensa ja välitän hänestä aivan liikaa kiinnostuakseni vakavasti muista. Olen yrittänyt selvittää tilannetta puhumalla hänen kanssaan, mutta koska emme juurikaan vietä aikaa yhdessä niin pelkään ajavani hänet pois jos yritän edes tulla tähän aiheeseen. Kysymykseen ei tule kissan nostaminen pöydälle noin vain, koska kyseessä on erittäin herkkä aihe. Odotan siis, että hän näyttäisi tunteensa pikku hiljaa omasta tahdostaan (eihän sitä ole odoteltu kuin nelisen vuotta vasta
). Pelkästään tällä tiedolla tilanne vaikuttaa siltä, että olen yksin tilanteessani, mutta minulla on tunne ettei mieskään pysty päästämään irti, koska ei ole lukuisista mahdollisuuksista huolimatta ole tehnyt niin..ja hän varmasti olisi tehnyt.
Mutta niin, pyytäisin sydämeni pohjasta, että joku haluaisi katsoa karttojamme ja ensisijaisesti hänen karttaansa. En tiedä mitä edes pyydän tarkalleen, mutta tietenkin toivoisin sieltä löytyvän jotain erikoista miehestä itsestään ja, että löytyykö kartoistamme mitään mainittavaa mahdollisen yhteisen tulevaisuuden kannalta..tai ettei sellaista näy. Toisaalta, päätöksenihän olen tehnyt, että annan miehelle aikaa ja yritän olla kärsivällinen jos hän joskus olisi valmis kertomaan minulle asioista..tätä tunnetta,jonka vain hän on saanut syntymään minussa, en halua jättää katsomatta mitä tämä voi olla..
Kiitos jo edeltä käsin ja varmasti tulee myös jaloilla perästä..
Mies:syntymäkartta1
Minä:syntymäkartta2