Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huonot ikenet / koulu / koti jne.  (Luettu 2829 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« : 08.01.2007 09:32:31 »

tuossa siis teemoja viime yön unestani. Tuo abc-osio jo vähän valotti, mutta kaipaisin jotain tiivistelmää Smiley.

Elikäs. Ensin menin pitkästä aikaa lukion äidinkielen kurssille, taisin mennä sinne abien kanssa. olin kyllä jo vanhempi, ehkä ihan tämän ikäinen kuin nyt olen eli aivan eri vuosikertaa. Vierustoverikseni tuli eräs poika, joka oli ala-asteella samalla luokalla 2-3 vuotta, mutta muutti sitten pois. Hän vaan jäi kaikkien mieleen silloin, oli mukava tyyppi. No sitten äidinkielen opettaja hihkaisi jotenkin että "sehän on Daria, tunnistin käsialastasi, kiva nähdä!" (koulukäsialani on aina ollut kuin oppikirjasta otettua, sitä on siis opettajat aina kehuneet).

Sitten minulle tuli yhtäkkiä huono olo ja lähdin kiireesti etsimään vessaa. Löysin vessan, ja ensin aloin kuitenkin katselemaan suutani. "Irvistin" peilin edessä nähdäkseni hampaani, ja huomasin että alaleuasta vasemman puolen ien oli aivan harmaanmustanruskeaa. Katselin kauan, liikutin leukojani ja samalla myös huomasin että alaleukani oli "katki" tuosta puolivälistä katsoen vielä yhden hampaan verran oikellle (olipas hankalasti kuvailtu). Noh anyway, huomasin myös että liikuttaessani leukoja, nuo erilliset osat liikkuivat eri aikaa. Yritin myös saada tasapurentaa aikaiseksi ja huomasin että ylähampaissakin oli tummentumia, mahdollisesti myös kuolleita hampaita ja iso rako hampaiden välissä. Purennasta ei siis saanut mitään selvää. Ajattelin että täytyy sitä kait uskaltaa hammaslääkäriin mennä.

Sitten minua alkoi pelottamaan hampaitteni kunto ja aloin oksentamaan kellertävää vaahtoa. Kun havahduin oksentamisesta, wc-pytty olikin lapsuudenkotini takapihalla (talon sivussa), siellä missä pyykit kuivattiin. Siivosin oksennustani lattialta (pytyn ympärillä oli kaakelia), sinnekin sitä oli vähän mennyt. Vastapäisestä talosta, jossa asui hyvän ystäväni perhe (olemme ystäviä edelleen, heidän perhettään ei asu siinä talossa enää), tuli ekaluokkalaisia opettajan johdolla. He olivat kaikki pirteitä ja energisiä. Opettaja taisi kysyi minulta olenko kunnossa, ja vastasin että olen kait.

Menin tämän kotitaloni ulko-ovesta sisälle, kun vastaan tuli jälleen opettaja (?) ja hänen jäljessään vaalea pieni tyttö. Ensin tyttö näytti ihastuttavalta vaaleanpunaisessa mekossaan, sanoinkin että "mikäs ihana pinkki keijukainen sieltä tulee?". Kun tämä tyttö oli ihan lähellä, huomasin että hänen kasvonsa oli pitkänomaiset ja vääristyneet, vartalo oli edelleen hyvin pieni ja siro.

hmm... melkoinen uni, ja silti taitaa olla täynnä symboliikkaa?

tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #1 : 28.01.2007 18:20:53 »

Nostan tämän.

Onko tässä unessa teidän mielestä symboliikkaa siihen, että läheiseni sairastuu vakavasti (ja tämän läheisen on aika siirtyä tässä piakkoin rajan toiselle puolen)?
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: