Minulle kävi todellinen peilijuttu tänään jumpalla. Eräs nainen kesken tunnin pyysi, että siirtyisinkö sivummalle (hänen ympärillään oli mielestäni TODELLA paljon tilaa, mutta hän ei itse viitsinyt etsiä itselleen salissa paikkaa vaan halusi pitää sen missä oli ja pyysi minua litistämään vasemmalla puolella olevien ihmisten päälle). Näin minä asian näin ja hieman hermostuin ja harmistuin kun menin sitten askelissa sekaisin.
Nainen kyllä selitti vielä, ettei pahalla... mutta kuitenkin. No, en jaksanut jutella takaisin ja annoin asian olla.
Noh, saunassa. Ihmettelin kun joku huitaisi pyyhe päällä ohi suihkujen saunaan. Menin perässä ja huomasin, että ei shaakeli, SAMA nainen!
Tällä kertaa HÄN tuli saunaan LÄMMITTELEMÄÄN, ei saunomaan. Kysäisin onko kiulussa vettä, voisin hakea samalla sitä lisää. Nainen ilmoitti, ettei saunassa nyt voi heittää löylyä kun HÄN lämmittelee kun tuli venyttelytunnilla niin kylmä.

Hän tajusi, että minä ehkä tahtoisin löylyt, mihin hän kommentoi: "onneksi minä säätelen tätä vettä". En viitsinyt vastata vaan olin hiljaa. Sitten hän teki diilin, että jos ensin ollaan saunomatta, hän lämmittelee ja sitten minä saan heittää vettä. En vastannut. Lopulta hän lähti kiukkuisena ovet paukkuen pois saunasta ja minä heitin mielenosoituksellisen kovaa löylyä.

Mietin heti, että OINAS. (No niin minäkin). Sitten mietin: NUORI SIELU. Sitten aloin pohtia, että miksi tuo shaakelin nainen vainosi minua salilla. Oliko hän peilini vai peilin kääntöpuoli? Ainakaan en jaksanut taistella hänen kanssaan, ihmettelin vain että miten hän nyt minuun noin tarrasi.

Kieltämättä olin hyvin hyvin poissaoleva koko ajan, koska en tällä hetkellä kestä olla tässä todellisuudessa.