Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pieni koira pissasi eteiseen  (Luettu 3162 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« : 06.01.2007 17:48:56 »

Heips!

Olisko kellään antaa apuja seuraavan unen tulkitsemiseen? Tuntui jotenkin niin hassulta ja jäi mietityttämään.

Mulla oli pieni musta koira, en tiedä merkkiä mutta tosi tosi pieni ja suloinen. Olin talossa, nähtävästi omassani, jossa oli myös muita ihmisiä. Olin eteisessä viemässä koiruliinia lenkille, mutta jostain syystä päätinkin että ei tarvi mennä pihalle ja annoin sille luvan pissata eteisen matolle, joka oli sellainen harvapiikkinen muovimatto. Sitten aloinkin vähän katumaan kun huomasin että virtsa alkaa leviämään mattoa pitkin, kun olin ajatellut ettei sitä kuitenkaan tulisi paljon.

Luulisin että tuo talo kuvastaa jotenkin minua itseäni, mutta mitä sitten koira ja pissa ja miksi ei menty ulos?  Huh idiot2
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #1 : 06.01.2007 18:14:06 »

koira voi kuvastaa ystävääsi. Onko joku ystävä vuodattanut sinulle asioitaan niin että et oikein jaksaisikaan kantaa niitä asioita hänen puolestaan? Tai tunkeutunut yksityiselle alueellesi liian lähelle?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 06.01.2007 20:08:41 »

Eteinen/Eteiskäytävä: Kertoo, että olet saapunut tilanteeseen, joka on kuljettava läpi päästäksesi toiselle puolelle, uusiin maisemiin. Tie saattaa olla kapea ja vaatia rohkeutta ja varovaisuutta. Jos tunnet ahtaanpaikan kammoa unessasi, sinua kehotetaan olemaan rohkeampi ja kohtaamaan haasteet avoimin mielin.

Minullekin tulee mieleen sama kuin Yulungalle.Että joku on nyt heittänyt omaa lokaa sinun alueellesi. Se ei ole vielä mennyt kovinkaan syvälle sinuun (ollaan eteisessä), mutta nyt sinua harmittaa, että päästitkin asian vuotamaan eteiseen - sehän alkaa levitä jo syvemmälle taloon.

Pieni, söpö koira voisi kuvastaa ystävää tai jotain tilannetta/henkilöä, jonka olet antanut heittää ongelmiaan sinulle. Olet varmaan ajatellut, ettei siitä ole mitään haittaa (pikku juttu), mutta eipä se niin olekaan.

Minusta uni kehoittaa sinua olemaan ottamatta kaikkia kantaaksesi ja "viemään koira pihalle pissille". Siellä on tilaa enemmän pissiä ilman, että se vaikuttaa häiritsevästi sinuun.
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #3 : 06.01.2007 22:23:45 »

Kiitos viisaista vastauksista, Yulunga ja AthaMaarit!  smitten

Enpä olis osannut asiaa tuolta kantilta ajatellakaan, mutta kieltämättä kyllä olen tainnut päästää koiran pissaamaan väärään paikkaan!  Grin Itse asiassa tuolta kantilta katsottuna uni viittaa myös eilisiltaisiin mietteisiin erästä henkilöä kohtaan, että eihän se ole minun ongelma jos toisella on ongelma. Sekin on varmaan huomionarvoista, että koira oli selkeesti talutushihnassa eli jospa päästäisinkin sen ihan vapaana ulos juoksentelemaan... kyllä, juuri niin aion tehdä...vaikka onkin helpommin sanottu kuin tehty!  Wink
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: