Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Omituinen valveuneni  (Luettu 3082 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« : 22.09.2006 12:50:53 »

Olin kaiketi puoliksi horroksessa/unessa.
Ihmisten kasvot muuttuivat kuolleen näköisiksi, kuin zombeilla. Ahdistava ilmapiiri koko unessa. Kaivauduin haudasta maan pinnalle ja muistakin haudoista kaivautui ihmisiä. Aurinko paistoi ja kaikki kirkastui. Enkeli ilmestyi taivaalle ja sanoi : "minä olen te, sade pesee teidät puhtaiksi".

Todella outo uni ja olin tosiaan ikäänkuin puoliksi hereillä tai erittäin kevyessä unessa.
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #1 : 22.09.2006 13:07:38 »

Olin kaiketi puoliksi horroksessa/unessa.
Ihmisten kasvot muuttuivat kuolleen näköisiksi, kuin zombeilla. Ahdistava ilmapiiri koko unessa. Kaivauduin haudasta maan pinnalle ja muistakin haudoista kaivautui ihmisiä. Aurinko paistoi ja kaikki kirkastui. Enkeli ilmestyi taivaalle ja sanoi : "minä olen te, sade pesee teidät puhtaiksi".

Todella outo uni ja olin tosiaan ikäänkuin puoliksi hereillä tai erittäin kevyessä unessa.

Itselleni tuo kyllä on erittäinkin "kuvaava" tästä ajan hengestä, jossa sinäkin, Artemis, olet mukana. Eli sehän enteilee Sielujemmekin nousemista ikuisesta "unesta", kuten on ennustettukin
jaa pääsevän siihen ikuiseen Auringon symboloimaan Jumaluutensa Valoon!
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 22.09.2006 13:26:52 »

Kiitos Kaarina  Smiley
Uni oli hyvin selkeä ja tuntui merkitykselliseltä, niinkuin kaikki ne unet joissa on ollut aiemminkin sanomaa.
Yleensä yhdentekevät unet eivät jää yhtä kirkkaina mieleen.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: