Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: En tunnista haasteet astrologia-tulkinnoissa; muiden kokemus?  (Luettu 3068 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
manyback
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« : 11.05.2006 04:42:20 »

Moi,

astrologia on mulle suht uusi tuttavuus, enkä ole ollut kovin pitkään piirissäkään. Joten keltanokalta tämmönen kysymys;
mun omassa astrossa esiintyvät aspektien tulkinnat mainitsevat useamman haasteen/muutoksen joita en vaan millään tunnista. Esim. sanotaan että kotielämä olisi normaalia haasteliampaa tällä hetkellä minulla. Ei vaan tunnu olevan...
Sitten puhutaan paljon mahdollisuuksista ja uusista ideoista, ja niitä ei tunnu olevan niin mullistavia ainakaan kuin miltä kuulostaa tulkinnassa.

Mikä on muiden kokemus näistä jutuista; onko niin että mulla sillä alueella ei nyt olekaan haastetta (elikkä mahd. ongelmatilanne on selvitetty jo aikaisemmin), että mulla on paha denial menossa, eli en suostu näkemään sitä millään tai että koska asun tällä hetkellä kauas kotimaasta niin olen vähän niin kuin "erikoistapaus" jospa tulkinnat lähinnä pätevät suomeen tai eurooppaan.

Tosiaan niin selvästi suurin osa kyllä tunnistan ja luonne-analyysi sekä sisäinen soturi-analyysi ovat kyllä molemmat osuvat kyllä suoran naulan kantaan ja muutenkin yleensä tulkinnat ovat semmoisia että tunnista hyvin, mutta varsinkin tää kotielämän haasteellisuus saa mut nyt miettimään... Undecided

Mitäs muiden kokemukset tämmösestä?
Tattista! Cheesy
tallennettu

Reality is the leading cause of stress among those in touch with it.
Lily Tomlin
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #1 : 11.05.2006 13:19:10 »

Heippa manyback ja tervetuloa joukkoon. Smiley

Täytyy sanoa, että itse en ota ihan hirveän vakavasti noita "valmiita" transiittitulkintoja, koska ne ovat aina tavallaan osia kokonaisuudesta eikä yksi tulkinta ota huomioon toista samanaikaista. Vaikka siis joku transiitti lupailisi haasteita jollain alueella, voi samaan aikaan olla meneillään "isompia" ja merkittävämpiä transiitteja (hitaiden planeettojen tekemiä), jotka taas ovatkin hyvin harmonisia ja lupailevat seesteistä aikaa.

Myöskin kun nyt itse olen alkanut perehtyä vähän paremmin astrologisiin ajoitusmenetelmiin, niin olen käsittänyt että transiiteissa (joita esim. tuonne Omaan Astroon saa näkyviin) ei aina voi tarkasti määrittää tarkasti tiettyjen tapahtumien hetkiä, mutta progressiot taas antavat paremmat työkalut tähän. Nuo progressiot, kuten paluukartatkin, täytyisi kuitenkin laatia aina nykyisen asuinpaikan mukaan (joka joillakin kuten sinulla voi poiketa paljonkin syntymäpaikasta), joten ne ovat vähän vielä pidemmälle meneviä menetelmiä, eivätkä sinällään kovin helposti tällaisiin nettipalveluihin sovellettavissa. Vaatisivat käyntiä astrologin luona, siis.

Nettitulkinnat tietysti ovat sinänsä hieno juttu, mutta niistä jää aina puuttumaan se sellainen luova synteesin teko ja vertaileminen, jossa astrologiaan perehtynyt ihminen päihittää tietokoneen kuus-nolla. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
manyback
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #2 : 11.05.2006 16:49:01 »

Kiitti Ajatus vastauksesta!
No mainiota, ei siis ole paha denial ainakaan menossa, sehän on hyvä merkki  coolsmiley
Huh jaa, progressiot ja paluukartat olivatkin taas uusia juttuja. Aina joka päivä oppii uutta!

Päivänjatkoja kaikille!
tallennettu

Reality is the leading cause of stress among those in touch with it.
Lily Tomlin
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: