Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Poikaystävän ampuminen päähän  (Luettu 4181 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« : 17.08.2006 10:21:21 »

Nyt tarvisin apua kokeneemmilta unentulkitsijoilta, tai ihan keneltä vaan...

Uneni viime yönä:

Olin isossa talossa poikaystäväni ja kahden kaverin kanssa. Vietimme iltaa yhdessä ja yht'äkkiä taloon tuli kaksi vierasta ihmistä. He halusivat nähdä yläkerran talosta, ja veimme heidät sinne. Toinen vieraista otti aseen esiin kun pääsimme yläkertaan ja ampui poikaystävääni keskelle silmiä jotenkin keskelle päätä. Hän jäi siihen makaamaan. Minä yritin juosta pois tilanteesta, mutta en päässyt. Yksi huone johon menin, oli täynnä ihmisiä jotka hurrasivat ja aplodeerasivat.

Sen jälkeen vieraat lähti pois talosta, he vain hävisivät johonkin. Minä pyysin poikaystävältäni anteeksi ja menin alakertaan. Hetken kuluttua työnsin poikaystävääni pyörätuolissa ja kerroin hänelle kuinka ihmeellistä on olla hänen kanssaan vaikka hän on kuollut. Sen jälkeen suunniteltiin minun tulevaisuutta ja sitä, mitä tekisin elämälläni ilman häntä.

Itkin paljon unessa ja soitin siskolleni unessa ja itkin hänenkin kanssa. Olin todella yksin,ja kun herään unestani ulkona salamoi ja ukkostaa.

Oli hieman pelottava uni, aikoihin en ole nähnyt tuollaista ja niin aidon tuntuista painajaisunta.

Olisiko kellään mielessä mitäköhän tuo mahtais tarkoittaa? idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 18.08.2006 18:11:46 »

Talo kuvaa kai minää, psyykeä ja huoneet psyyken osia, veikkaisin.

Onko sinulla jotain piilossa poikaystävääsi vastaan, selvittämättömiä asioita? Jotka yrität tuhota ampumalla vieraan käden kautta? Vai pelkäätkö että joku tekisi hänelle pahaa, oliko tämä varoitusuni?  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Oiva
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #2 : 19.08.2006 17:40:40 »

Mielestäni koko uni kertoo vain sinusta. Unessa näkemäsi poikaystäväsi on sinua itseäsi kuvastava maskuliininen energia. Kaksi vierasta ovat henkioppaitasi, jotka tulivat antamaan sinulle enrgialatauksen, jonka näit symbolisesti ampumisen muodossa.
Kertomus siitä miten näit poikaystävän (=itsesi) kuoleman jälkeen, kertoo siitä miten oivallat elämän jatkumon. Kuoleminen jollekin asialle, entiset ajatuksesi elämän jatkumisesta saavat uusia ulottuvuuksia.

Ulkona salamoi ja ukkostaa....ulkopuolellasi siis on paljon vielä voimaa, joka on tulossa käyttöösi. Henkinen aksvusi on ikuista. ota rohkeasti askeleita eteenpäin.

Uni kertoo siis suuresta kasvupyräyksestä henkisessä kasvussasi.
tallennettu
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #3 : 20.08.2006 17:38:47 »

Oiva!! Smiley
Kiitos ajatuksistasi!!
Ne osui aivankuin nyrkki silmään!! knuppel2
Kiitos paljon, olet enkeli Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: