Näin pitkään parisuhteessa eläneenä voisin omalta synastriakartalta poimia seuraavanlaisia havaintoja, joita pidän aika merkittävinä:

(minä

, mies

) - tämä tuo jotenkin semmoista yhteistä rytmiä, on samat sävelet ja teemat kuin toisella. Erittäin helppo ja mukava aspekti. Toinen, mikä luo yhteisiä säveliä, on meillä oleva

(minä

, mies

, molempien Marsin ovat synt.kartoilla vielä 1. huoneessa - jännä sattuma!) - parhaimmillamme olemme tosi tuottelias, tehokas ja kannustava pariskunta, mutta lisäksi tuo yhteisen toimintatavan löytyminen.
Mun

miehen

. Perinteinen parisuhdeaspekti, vaikka meillä "väärinpäin"

Toimii näinkin, on semmoinen olo, että mies seisoo tukena ja turvana.
Mun

miehen

. Seksiaspekti

Vetovoimaa tarvitaan myös pidemmässä suhteessa.
Mun

miehen

. Maaginen, hämärä vetovoima, jota ei vaan osaa selittää... Mies jaksaa edelleen kiehtoa... Miehen

tekee samalla

:ää mun

. Saturnus on sopivassa määrin/helpommissa aspekteissa ainakin pitkäaikainen ja sitova.
Mun

miehen

. Tasapainottava.
Sitten mun

miehen

. Järkeistävä ja tosiaankin mukavan tasoittava.
Mun

-stellium putoaa miehen 4. huoneeseen - ehkä tämän vuoksi kokee "pesänrakentamisen" hyvin luonnolliseksi mun kanssa. Miehen

ovat mun 8. huoneessa - vetovoimaa riittää vielä tänäkin päivänä...

Meillä on synastriassa hyvin vahva

, ja vaikka Urkki normaalisti yhdistetään sähköisiin, lyhyisiin suhteisiin, meillä on suhde kestänyt jo kohta 10 vuotta. Itselläni on synt.kartalla vahva Urkki-painotus, koska 11. huoneessa on tavaraa (

) ja

. Mulla ja miehellä molemmilla

aspektoi

ja

kanssa, ja miehellä tosiaan

. Tästä syystä meidän suhde on ehkä riippuvainen tuosta Uranuksesta, olemme molemmat aika vapaita sieluja ja itsenäisiä menijöitä.
Meillä tosiaan Urkki aspektoi: miehen

aspektoi mun

kanssa, mun

miehen

. Kaikilla ei ehkä tämmöinen määrä Urkkia toimi pitkässä suhteessa...