Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Stellium  (Luettu 5522 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
haloki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 22.09.2016 18:49:13 »

Syntymäkarttani 1. huone muodostuu vesimiehestä härkään eli neljä aurinkomerkkiä ja melko iso. Tässä kyseissä huoneessa on planeettoja melko liuta. Pallas-chiron-saturnus-aurinko kaloissa ja merkurius-mars-juno-ceres oinaassa. Stellium on ilmeisestikin tämän kuvion nimitys. Onko tuo kuvio yleinenkin?
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #1 : 23.09.2016 23:39:52 »

Hei haloki,
en tiedä miten muut, mutta itse laskisin stelliumiin vain planeetat. Eli  aurinko merkurius venus uranus saturnus pluto neptunus mars kuu jupiter En ole näihin kuvioihin ikinä laskenut asteroideja. Toki huoneen iso koko voi jo sinällään olla hyvin merkittävä. 1.huonehan on Oinaan, stellium kuviona taas liitetään oinaaseen, joten en ihmettele, jos koet tuota vaikutusta itsessäsi. On tosin koulukunta, joka laskee samassa huoneessa olevat planeetat stelliumiksi, jos niitä on neljä tai enemmän. Tästä on tosiaan mielipiteitä. Itse liitän sen enemmän merkkiin, eli yhdessä merkissä on paljon planeettoja. Miten etäällä nuo planeetat ovat sinulla toisistaan?

Oli mitä koulukuntaa tahansa niin 1.huoneen teemat ovat varmasti sinulle tärkeitä. Olet varmasti hyvin itsenäinen persoona ja nuo 1.huoneessa olevat planeetat heijastuvat myös varmasti persoonaasi vahvasti.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
haloki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 25.09.2016 15:13:12 »

Kyllä tuo huonekoko varmasti jotenkin vaikuttaa luonteeseeni, mikä näkyy voimakkaana innostuksena ja uhrautuvaisuutena itseäni kiinnostaviin asioihin. Kahvipöydässä en kursaile vaan, kun emäntä pyytää kahvipöytään, niin olen ensimmäisenä ja tämä piirre on monessa muussakin asiassa. 

Saturnus 25 astetta - aurinko 20 astetta molemmat kaloissa
merkurius 4 astetta - mars 5 astetta molemmat oinaassa
tallennettu
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #3 : 01.10.2016 23:18:40 »

Kannattaa laittaa myös kartta näkyviin niin on helpompi vastata. Minä taas lasken stelliumiin ainakin myös kyseiset asteroidit kuuluvaksi. Sinulla taitaa siis olla kaksi stelliumia 1.huoneessa sekä kalojen että oinaan merkissä. Yksi eläinradan merkki on 30 astetta ja mitä lähempänä taivaankappaleet ovat toisiaan 30 asteen sisällä niin sitä voimakkaammasta stelliumista on kyse.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: