Entäs pelko? Mä olen kohta 21 vuotias kohta äiti. Ja pelkään edelleen esim. mennä pimeään vessaan ja katsoa peiliin, sillä minulle tulee ihan tajuttoman vahva mielikuva ja pelko ja tunne siitä että sieltä peilistä näkyy joku "örkki". Ja sit jos esim menen nukkumaan, ni mua pelottaa istua pimeässä sängyn laidalla koska mua pelottaa et joku "örkki" nappaa mua jalasta kiinni. Ja se tunne on niin voimakas ja todellinen, että "kohta niin tapahtuu" ja näen sen mielessäni ja kun se on niin vahva tunne ja mielikuva niin mua alkaa pelottaa kahta kauheemmin, että luon sen tilanteen /näyn tapahtumaan. Välillä mua pelottaa jopa olla pimeässä huoneessa silmät auki. Mulla on ollu tää probleema jo pienestä pitäen, mutta se vahvistu sillon kun Kauna ja Ring tulivat ja nyt monta vuotta on ennyt näin ja alkaa tympiä ihan tosissaan, Miten se vauvakaan pystyy rauhottuu nukkumaan jos äitiä pelottaa pimeä?

Ihan älytöntä, tähän on pakko tulla joku toppi.
Mun mummo on meedio ja haluis opastaa mua kun avaan silmäni ja että jatkaisin hänen työtään, mutta tässä on juurikin tämä ongelma, että kun pelkään nähdä "örkkejä" tai niinku pelkään et ne on semmossii pelottavan näkösiä "örkkejä" niin en oo uskaltanu alkaa työstää enempää tota silmän avaamista yms. koska haluan ensin päästä eroon tästä ihme pelkäämisestä. Oon pyytänyt universumilta miljoona kertaa että nää pelottavat mielikuvat ja ajatukset poistuis mun päästäni, mutta ei oo auttanu, joten luulen että tässä on nyt jokin toinen juttu kysymyksessä. Ärsyttää kun pitäisi mennä nukkumaan, mutta tänä iltana pelottaa kahta kauheemmin, sillä epäonnekseni näin mainoksen jostain uudesta sarjasta missä oli jotain riivattuja tyyppejä tms ja päivällä ystävättäreni kertoi yhdestä baarista missä henget kiusaa työntekijöitä ja asiakkaita, ilmestyy kuviin jne. Joten nyt nää "örkit" on taas vahvemmin mun päässä. AAgh....