Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkioppaasta...  (Luettu 3168 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cyra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« : 06.04.2014 14:46:12 »

Niin, eli miten tapaan henkioppaani? Olen kyllä kuullut niistä paljonkin, mutta omaani en ole koskaan tavannut. Olisi hyvin mielenkiintoista oppia henkioppaaltani, ja vaikka selvitellä entisiä elämiä hänen kanssaan.

Ja miten ruumiista irtautuminen tapahtuu? Onko jollakulla hyviä tekniikoita? Kiitos jo etukäteen!
tallennettu

~Water, Fire, Wind, Earth,
new day, new change ~

Auttakaa minua henkioppaani tapaamisessa ja ruumiista irtautumisessa.
lillukka63
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #1 : 08.04.2014 18:08:19 »

Hei! Itsekin olen henkiopastani etsinyt..Tosin liian laiskasti  Wink Oletko kokeillut henkiopasmeditaatiota? Google haulla löytyy ladattava malli, jossa on rentoutumisohjeet ja neuvo henkioppaan löytämiseksi.Itse siirsin sen puhelimeen ja kuuntelin illalla rauhassa. Sillä voisit ainakin kokeilla, pitääkin itsekin taas yrittää uudestaan.. Itsellä on niin heikko keskittymiskyky ja mielikuvitus, että vaatii varmaan aikansa ennekuin pääsen asiassa eteenpäin. Onnea etsintämatkalla!!
tallennettu
Cyra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #2 : 08.04.2014 20:10:48 »

Juu u. Pelottaa vähän kaikenlaiset henget, jos joku paha henki huijais mua? Ja kyllä muuten vois yrittää.
tallennettu

~Water, Fire, Wind, Earth,
new day, new change ~

Auttakaa minua henkioppaani tapaamisessa ja ruumiista irtautumisessa.
Tasanne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #3 : 17.04.2014 18:59:49 »

Voisithan aloittaa henkioppaaseesi tutustumisen esim. meedion avustuksella. Häneltä saisit tietoa oppaastasi enemmän ja teidän välisestä "yhteyden pidosta" ym.  Suosittelen  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: