Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua Venuksen paluun tulkintaan  (Luettu 3847 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« : 09.10.2013 11:06:20 »

Voisiko joku auttaa? Minulle on tulossa Venuksen paluu. Lasketaanko se täsmälleen siihen hetkeen, jolloin Venus on asteelleen syntymä-Venukseni päällä? Entä transiitit, miten ne lasketaan? Näiden paluukarttojen ymmärtäminen on vähän vaikeaa, kun kohta on tulossa myös Auringonpaluu... Ja sen ymmärtäminen, miten ne suhteutetaan yleiskarttaan... Kiitos, jos jollakin asiaa paremmin ymmärtävällä on aikaa vastailla.  smitten
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 10.10.2013 10:29:43 »

Vilkaisepa tätä keskustelua:

Venuksen paluu
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #2 : 11.10.2013 09:51:15 »

Kiitos Lilli! Luin tuon laittamasi keskustelun, mutta vaikuttaa tosi hankalalta tehdä itse tuota Venuksen paluukarttaa. Olen sitä yrittänyt tehdä astro.comin sivuillakin jotenkin, mutta en näköjään osaa. Saan kyllä selville sen, milloin Venus tarkalleen palaa syntymä-Venukselleni (22.10.), mutta sen hetken transiitteja en osaa tehdä. Etenkin kiinnostaisi, mikä silloin on nousulla, mutta ei onnistu - tyhmä minä  knuppel2

Jos edes jotain olen tajunnut tuosta 22.10. tilanteesta, niin Venus tekee semisekstiiliä Marsille, kvinkunssia Jupiterille ja sekstiiliä  Kuun noususolmulle... mutta saatan tajuta ihan väärin. No eihän tämä nyt maailmaa kaada, ellei milloinkaan selviä. Tulee mitä on tullakseen  Cheesy
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #3 : 13.10.2013 14:52:54 »

Ja jos ei jaksa kikkailla, voi katsoa täältä Venuksen sijainnin täsmälleen kellonaikoineen:
http://www.serennu.com/members/transitfinder.php
Aivan loistava sivusto!  Sieltä näet Venuksen ja monen muunkin planeetan ja asteroidin sijainnin koko elinaikanasi.  Sitten teet kartan sille päivälle ja kellonajalle, minkä Venuksen paluuta haluat tarkastella.  Näet ihan tarkasti nousun ja huoneet sun muut.

Näyttää mullakin taas se Venus palailevan kohta syntymäkartan asteille.

Eiku sehän on ollu jo!
« Viimeksi muokattu: 13.10.2013 14:55:13 kirjoittanut meimi » tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #4 : 13.10.2013 15:16:17 »

Kiitokset sinikiviuhko ja meimi! Koetetaanpa noiden antamienne tietojen pohjalta vääntää Venuksen paluukarttaa  crazy2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: