Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Leijona & Skorpioni  (Luettu 21264 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
scorpio11
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #15 : 12.05.2008 11:02:51 »

Itse olen Skorpioni, mutta en niin paha kuin jotkut väittävät... :Smiley Ei skorpiooni ole 'kiero kuin korkkiruuvi'. Tuo sanonta pitää useamman muun horoskooppimerkin kohdalla paikkansa jotka tunnen. Mieheni on horoskoopiltaan leijona sekä myös nousevalta merkiltään. Olemme tulleet toimeen jo 25-vuotta, mutta vaikeatakin on ollut niin kuin varmasti monella muullakin parilla. Kieltämättä leijona on jonkin verran itserakas ja pässinpää, mutta nuo piirteet yhdistän täysin miehiin yleensä... Wink
tallennettu

"Ei se, miltä me näytämme,
eikä se, mitä me aikaan saamme,
merkitse sen rinnalla mitään,
mitä me olemme toinen toisellemme."

Aurinko Skorpionissa
Nousumerkki Neitsyessä
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Jousimiehessä
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #16 : 12.05.2008 12:32:57 »

mulla ei oo pahaa sanottavaa skorpioneista, mutta oonkin jousimies Wink mun paras kämppis oli skorpioni ja tossa ku nähtiin vappuna terassilla niin mun leijona-mies sano jälkeepäin että hengaisit enemmän ton kans Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #17 : 07.07.2008 23:24:18 »

Suhteeni Leijonamiehiin (n=3) ovat olleet lyhykäisyydessään sitä, että ensin sanotaan "haista sinä jätkä v*ttu" ja siitä noin viiden minuutin päästä ollaan repimässä toisiltamme vaatteita pois päältä sokean intohimon kourissa.

Keskinäinen vetovoima ja seksi 100%, yhteensopivuus 0%. Leijona on turhan isoegoinen ja pörhistelevä (ulkoisesti) vaatimattoman Skorpionin makuun, huolimatta siitä että oma MCni on Leijonassa. Leijonan kanssa ei löydy koskaan sopivaa puheenaihetta, kun Leijona haluaa mainostaa omaa erinomaisuuttaan eikä jaksa kiinnostua mikäli toinen haluaa puhua itsestään.

Noh, onneksi se seksi sentään toimii... Smiley
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
lumisade
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #18 : 20.07.2008 12:13:20 »

Isä on vesimies ja itse olen leijona ja en voi sietää isääni. Pyrin toki tulemaan toimeen hänen kanssaan mutta vaikeaa se joskus on. Minulla ei ole yhtään vesimiestä ystäväpiirissä ja jos kaikki vesimiehet ovat kuin isäni niin en halua parisuhteeseen ikipäivänä. Nykyinen mieheni on skorpioni ja meillä on sama arvomaailma. Intohimo puuttuu (hänen puoleltaan). Hassua sinänsä kun eksäkin oli skorppari, siinä suhteessa oli intohimoa ja rakkautta (hänen puoleltaan) mutta arvomaailma oli täysin eri. Analysoikaa sitä sitten.  Smiley
tallennettu

Aurinko: Leijona
Nouseva: Kauris
Kuu: Kauris
Merkurius: Neitsyt
Venus: Neitsyt
Mars: Skorpioni
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #19 : 13.08.2008 14:53:14 »

Olen nähnyt kun skorppiooni yrittää napata saksillaan leijona ja leijona tassuillaan skorppioonin. Kumpikin haluaa saalistaa. Se on vähän vaikeaa. Cheesy

Juuh ja me veskarit kaadetaan kylmää vettä toisen niskaan ruukusta! Cheesy Grin Wink
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
veca23
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #20 : 16.08.2008 21:57:04 »

Heissan arvon keskestelutoverit Smiley

Uutena foorumikeskustelijana todettakoon, että on tullut vedettyä mies scorpparin kanssa yli 7 vuotta ylä-ja alamäkeä. Siitä kohta 4 wee avoliitossa ja nyt lapsikin ilmaantunut.

Onhan se joo...tulisieluista temmellystä... Grin Temperamentti leiskuaa, kylläkin eri tavalla... Mies suuttuu herkemmin ulkopuolisille ja minä taas miehelle henkilökohtaisista loukkauksista  knuppel2 Leijonamaisen herkkä nahkani ei kestä  Undecided

Toisaalta olemme sellainen tiimi, joka menee läpi vaikka harmaan kiven...

Ja ne makkarissa vietetyt hetket  smitten

Sanon, että kannattaa kokeilla...ei heikkohermoisille  2funny
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: