Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vaaka ja kauris  (Luettu 13746 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maelyn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 20.04.2006 15:18:26 »

Osaisiko joku tulkita vaaka-naisen ja kauris-miehen (mahdollista) suhdetta, kun heidän karttavertailunsa (MTV3:n Helmen sivuilta) näyttää tältä. Homma on siis vasta hyvin alkutekijöissään ja saattaa välimatkan takia olla vaikeasti jatkettavissa.. Tunnetta kyllä olisi mukana paljon, mutta kauris tuntuu ajattelevan asiaa niin kovin järkevästi.. Tai ehkäpä hän ei vaan ole riittävän kiinnostunut, vaikka kyllä sanoo kovasti välittävänsä.
Mitäs mieltä olette?

Kuu   Yhtymä   Aurinko    2.49    383
Kuu   Neliö   Pluto   0.14   -128
Venus   Trini   Merkurius   1.34   101
Venus   Sekstiili   Saturnus   1.04   64
Mars   Yhtymä   Saturnus   4.25   74
Jupiter   Trini   Uranus   0.27   63
Saturnus   Oppositio   Kuu   2.15   -77
Uranus   Yhtymä   Uranus   4.31   55
Neptunus   Oppositio   Mars   2.09   -50
Neptunus   Trini   Jupiter   1.45   45
Neptunus   Yhtymä   Neptunus   1.28   76
Pluto   Neliö   Aurinko   0.16   -139
Pluto   Trini   Mars   1.45   45
Pluto   Oppositio   Jupiter   1.21   -50
Pluto   Sekstiili   Neptunus   1.51   27
Pluto   Yhtymä   Pluto   2.50   57
    990   -444   546
tallennettu
Bast
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #1 : 22.04.2006 10:58:32 »

Heipähei.
ajattelin valaista vähän tätä kauriin ajatusmaailmaa, itse kauris olen, kylläkin nainen, mutta uskon et aika pitkälle samanlaisuutta kauriiden tunnemaailmassa on. Pyydän kyllä anteeksi, sillä tohon suoraan kysymykseesi en osaa vastata, mutta jos tästä on vähän apua...
kauriit on melkoisen kyynisiä perusluonteeltaan, ja se on aina vähän pinnassa, samoin jonkinsortin pessimistisyys, ja negatiivisuus. Johtunee Saturnuksesta, jonka opettava käsi on aika julma ja kylmä, ja heittää tosiasiat tosiasioina, mitään peittelemättä tai kaunistelematta. Tiedän tämän syvän kokemuksen kautta.
Eli, tunnemaailma. Uskon, että jos kauris sanoo, että välittää, se on totta. Kauriille tunne-elämä on suurimmaksi osaksi järkeilyä. Tottakai romanttinen sielu on, kenellä millanen, riippuu taas sitten syntymäajankohdasta. Se vain on niin, että kauriit ei heittäydy mihinkään. Ja hitaasti syttyviä olemme. Vie aikansa, kun sen järjen ohi pääsee todellinen tunnemaailman kirjo esiin, mutta kun kauris rakastuu, niin varo, sitten se rakastuu oikeasti, ja syvästi, joskin järki on aina siellä jossain takaraivossa, ei se mihinkään häviä. kauriiden kanssa tarvii aikaa, ja uskallanpa väittää, että kauriit on vaikeimpia merkkejä käsittää kokonaisuutena, jollei jopa vaikein.
Rakkaus, ja suhteet ja kaikki siihen liittyvä on kauriille pitkän ajan vievä tutkiskelu, jossa varsin usein järki toimii oppaana. Kyllä me halutaan kokeilla, mutta se rakastuminen vain vie oman aikansa. Kun se tapahtuu, se tapahtuu kunnolla. kauriille suhde on matka, johon liittyy kaikki se ntunteen ympärillä pyörivä, ja siita koostuvat asiat.
Mutta, tsemppiä sulle ja hänelle, eihän sitä koskaan tiedä. Toivottavasti tästä vähän apua, vaikka tämä nyt ei suoranaisesti vastannu sun kysymykseesi.

Jatkoja.
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
maelyn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #2 : 22.04.2006 13:56:31 »

Kiitokset Sinulle "sininengalaktinenkotka" vastaksestasi  Smiley
Se antoi ainakin toivoa - toivottavasti ei turhaan.. Tällä hetkellä kun en ole varma tulenko enää ikinä kuulemaan tästä miehestä mitään.
Kuvauksesi sopii todella hyvin tähän kyseiseen tapaukseen - tai ainakin siihen kuvaan minkä olen hänestä saanut. Itse taas Vaakana koen tällaiset asiat täysin tunteella, ja minulle on todella vaikeaa ymmärtää kuinka joku voi järkeillä rakkauden edessä  Undecided  No, kai tämäkin pitää vaan ottaa vastaan opettavana kokemuksena. Ja toisaalta tietysti toivon, että tämä oppitunti ei jäisi tähän  :Smiley
Osaisitko Sinä tai joku muu valaista yleisesti Vaa'an ja kauriin mahdollista suhdetta. Useinkan sitä pidetään kai aika mahdottomana, vaikka toisaalta sanotaan, että nämä merkit olisivat kyllä hyväksi toisilleen..

Itse olen siis:

Aurinko     24°     29'     Vaaka     3. huone
Kuu    4°    1'    Kauris    5. huone
Merkurius    23°    48'    Vaaka    3. huone
Venus    1°    8'    Vaaka    2. huone
Mars    26°    2'    Rapu    11. huone
Jupiter    6°    4'    Rapu    11. huone
Saturnus    27°    57'    Leijona    12. huone
Uranus    11°    1'    Skorpioni    3. huone
Neptunus    14°    7'    Jousimies    4. huone
Pluto    14°    30'    Vaaka    3. huone
Chiron    3°    50'    Härkä    9. huone
Ceres    16°    2'    Skorpioni    3. huone
Pallas    24°    31'    Vaaka    3. huone
Juno    3°    57'    Jousimies    4. huone
Vesta    10°    24'    Vaaka    2. huone
Kuunsolmu    14°    32'    Vaaka    3. huone
Vertex    0°    13'    Vesimies    5. huone
« Viimeksi muokattu: 05.05.2006 08:51:50 kirjoittanut maelyn » tallennettu
maelyn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3 : 27.04.2006 09:12:07 »

Kysyisin vielä Sinulta Sininengalaktinenkotka, tai muilta asiasta mielipiteen omaavilta seuraavaa: Kuinka Kauriin kanssa tulisi toimia, ettei tulisi karkottaneeksi / pelottaneeksi / ahdistaneeksi häntä? Koska itselleni suhteen aloittamiseksi riittää se, että kokee kemiaa ja yhteyttä toiseen, ja kauris siis tosiaan tuntuu ajattelevan asiaa myös käytännön näkökohdista.. ja ne eivät nyt satu ainakaan tämän välimatka asian takia oikeen olevan kohdallaan.. Ahdistuuko tai menettääkö kauris siis kiinnostuksensa jos toinen on liian nopeasti valmis "sitoutumaan", kun kauris taitaa itse tarvita sitä aikaa?..
Kiitokset jälleen  Smiley
tallennettu
Freija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #4 : 27.04.2006 10:45:32 »

No, kai tämäkin pitää vaan ottaa vastaan opettavana kokemuksena. Ja toisaalta tietysti toivon, että tämä oppitunti ei jäisi tähän  :Smiley
Osaisitko Sinä tai joku muu valaista yleisesti Vaa'an ja kauriin mahdollista suhdetta. Useinkan sitä pidetään kai aika mahdottomana, vaikka toisaalta sanotaan, että nämä merkit olisivat kyllä hyväksi toisilleen..


Hei!

Minun ystäväni on vaaka ja hän taltutti, jos niin voi sanoa, kaurismiehen, mutta se vaati aikaa ja kärsivällisyyttä. Me ystävät ympärillä käskimme hänen monta kertaa jo luovuttaa ja antaa olla, mutta hän yritti sitkeästi ja tällä hetkellä nämä kaksi ovat onnellisesti naimisissa ja perheenlisäystäkin on tullut, joten toivoa on Smiley
tallennettu

Aurinko-Kalat
Kuu
Merkurius - Vesimies
Venus
Mars- Kaksosen
Asc- Leijona
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #5 : 30.04.2006 20:39:35 »

Hei,

Itse olen kaurisnainen ja naimisissa vaakamiehen kanssa, ja allekirjoitan edellisten tarinoinnin sataprosenttiseti. kaurisnaisena tiedän, että liian nopea eteneminen ja liian romanntinen liirumlaarum saa ainakin minut pakenemaan alta aikayksikön... se on nii-in ahdistavaa... se on se särmä, luotettavuus, machomaisuuskin, sekä hyvä toimeentulo (vakavaraisuus) mikä tekee mielestäni miehestä miehen.  Wink  Nostatinko karvat pystyyn. Grin


Tällä hetkellä olenkin mieheni kanssa tienhaarassa, jatkaako vai ei. Aloite lähti minusta, en yksinkertaisesti kykene antamaan sitä hellyyttä ja rakkautta (jota en tunne) mitä vaakamieheni tarvitsee ja kaipaa. Tunnen kyllä kiintymystä kuten ystäviä kohtaan tunnetaan, mutta ei muuta.

Puhallamme hyvin yhteen hiileen, kun on kysymys talouden- ja käytännön pyörittämisessä, mutta romanttiselta kantilta katsottuna, elän tyhjiössä. En yksinkertaisesti kykene/ halua teeskennellä. Jäljellä liitostamme on vain kuoret.

Otat vaakanaisena kovan haasteen ja toivotan sinulle sydämestäni onnea ja rohkeutta kaurismiehesi kanssa  smitten smitten smitten
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 03.05.2006 18:13:38 »

Nousuvaakana joka yritti saada tolkkua noususkorppari-kaurismiehen tunteista, sanoisin että ei enää..  monella tavalla jouduin asian sitten itselleni selittämään, vihdoin niin etten oikein pidä koko tyypistä. Toki se raha ja tietynlainen turvallisuuden tunne vetää kauriin suuntaan, ei ole niin ilmassa kuin minä, mutta se raskasmielisyys tuntui myös. Italiassa olin kaurisystävän kanssa, siinäkin tuntui kauriin ja jouskarin ero - nainen. On kyynikko mutta mieli auki henkisiinkin asioihin, siksi neuvoin muutaman kirjan.

Enpä tiedä pystyykö kauris sitoutumaan jos yhtään pelkää että nainen esmes vaatii liikaa. Ne kai ottaa sellaisen liian tosissaan. Itse vain toivoisin että joku tuntuisi jossain.

Astrologiassani oli kiinnostava pointti tänään että olisi hyvä keskustelu jonkun kanssa joka auttaisi tulevaani, olikin. Samoin että huomenna asiat edistyisivät, kyllä.

Kauriin kanssa voi saada kunnon riidat aiheesta raha, koska se on heille niin tärkeää ja todellista vaikka itse töppäisivät. Niin raha heitä kiinnostaa. En halua enää miestä jolle MINUN täytyy selostaa rahasta, saa itse hoitaa asiansa.

En osaa sanoa muuta, luulin että rakkaus voittaisi kaiken, ei tän kauriin kanssa. Mutta onnea sinulle. Miten menee?

Oli outoa miten henkinen tuokin kaurismies kuitenkin oli, ja aivan ihastunut ja rakastunut ja puhui todella hienoja sanoja menneestämme ja rakkaudestamme, enkä minä ollut muuta kuin itseni. Sitten menin aika "sekaisin" siitä että millainen minun olisi pitänyt olla että hänelle kävisi, mutta kun ei sitoutunut.

Kirjoitti minulle alussa niin kunnioittavasti ja usein isolla kirjaimella tuon sanan Sinä..hetken sanoo että olen tärkeä.. se voi olla, ainakin henkisenä opastajana heh. No, joo. Vaikea sanoa mikä muu asian "tarkoitus" oli kuin voimakkaan rakkauden kokeminen hetkellisesti, ehkä jonkun kanssa sitten taas pidemmällä kestolla..mutta ehkä sinä olet sellaisen kauriin kanssa, jonka kanssa ei tarvitse olla psykologi ja terapeutti yhtaikaa. Löisinpä vetoa että seuraavan kanssa olen tosi huojentunut, en aio ryhtyä noin vaikeaan projektiin enää.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2006 18:50:04 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Jinx
Vieras
« Vastaus #7 : 12.05.2006 20:40:44 »

Vaaka - Kauris:

Tässä laadultaan johtavien merkkien yhdistelmässä joutuu vastakkain kaksi kovapäistä luonnetta. Heidän vaikutuskeinonsa vain ovat niin erilaiset, että ongelmia seuraa taatusti. Kauris koettaa saada vaa'an omaksumaan oman materialistisen, kunnianhimoisen suhtautumisensa elämään, mikä nostaa häntä impulsiivisemman ja laiskemman vaa'an kapinan. kauris puolestaan ei voi suostua osallistumaan kaikkiin vaa'alle niin tärkeisiin seuraelämä tilaisuuksiin. Kauriin työtään kohtaan tuntema kunnianhimo ei jätä juurikaan aikaa romantiikalle. Vaaka sen sijaan on valmis ottamaan palkatonta lomaa työstään miltein milloin vain. He eivät siis elä kovin hyvin yhteisymmärryksessä, ja näkymät ovat sen mukaiset.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: