Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heippa kaikki re-inkarnaatioon uskojat!  (Luettu 12973 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #15 : 02.03.2006 20:28:37 »

Hei Metsatonttu
Ihme ja kumma, kun ajattelen samalla tavalla-juuri pelastumista mutta mista ihmeesta???
Valaistumista, en ole ikina saanut, vaan oivalluksia silloin talloin.
Reinkaartiosta senverran, etta nain noin 2 vuotta unta vanhasta naisesta joka hymyili viisaan nakoisena unissani ja paketista ja tiesin sisallon, sain lopulta paketin Dalei Laman kautta Espaniasta.Olin sailyttanyt sen itse todistuksena reinkaartiosta ja siella oli esim. sormus laitoin sen keskisormeeni ja se sopi taydellisesti.
Terkkuja Diamond

Niinpä. Olen usein ihmetellyt, mistä minun ja yleensä lapsen ajatusmaailma on kotoisin. Ei minulle ole koskaan kukaan 'opettanut' mitään. Tai ehkä se tapahtuukin tiedostamatta. En tiedä. Mutta jotkut ajatukset ja uskomukset ovat kuin valmiina päässä.

Tuo sinun Dalai Lama juttu on uskomaton. Oletko saanut selville, mitä se halusi sinulle kertoa, osoittaa? Oletko tehnyt jotakin sen eteen?

Minä näin unen, että olin taas vuorilla kulkemassa, kun joku tuli luokseni ja sanoi, että pitää kiirehtiä. Että tapaan tärkeän ihmisen eräässä kylässä.
Tulin kylään ja sen kujat olivat kamalan kuraiset. Raahasin jalkojani ja ihmettelin, kuin se tärkeä ihminen on tästä selviytynyt. Sitten erään kujan risteyksessä minulle esiteltiin tämä tärkeä!

Se oli olento, joka ei koskettanut maata, vaan liiteli maanpinnan yläpuolella spiraalimaisin värilieskoin. Olin aivan mykkänä!!
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #16 : 02.03.2006 20:39:17 »

Heippa metsatonttu
Se on todiste jalleensyntymisesta ja aikaansaannos kirja.Ilmeisesti se oli yksi oivallus.
Voin sanoa, etta vuoret odottavat sinua ja spiraali ja varit ovat oivalluksen merkkeja, se alue on taynna hyvaa.
Rakkaudella Diamond
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #17 : 03.03.2006 08:59:46 »

Lainaus
En haluaisi pelastua tai valaistua vielä. Sillä tämä olotila, tämä maailma on niin ihmeellinen, vaikka joskus nenä maata laahaa.


Miulla hieman samanlainen fiilis, kuin teilläkin, metsätonttu ja diamond.
Rakastan elämää. Ja taidan olla hieman malttamatonkin tämän elämän kanssa.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8232


Profiili
« Vastaus #18 : 03.03.2006 11:45:12 »

Lainaus
En haluaisi pelastua tai valaistua vielä. Sillä tämä olotila, tämä maailma on niin ihmeellinen, vaikka joskus nenä maata laahaa.



Valaistumisessakin taitaa olla muutamia asteita. Näin teeämmärin näkökulmasta
"alkeellisin" lienee ns. kosminen tietoisuus (sanskriitiksi "turiiyaatiita cetanaa,
tjsp.), jolloin jäppinen kokee 24/7 ns. transsendenttista tietoisuutta yhdessa
"valvetietoisuuden" (ilman sandhia: jaagrat cetanaa) kanssa. Kosmiselle t:lle tunnusomaista on mm. "witnessing sleep", jolloin syvänkin unen aikana hemmo
tai hemmotar on tietoinen nukkuvasta fyysisestä ropastaan. Joillakuilla saattaa
olla hetkittäisiä tuontapaisia kokemuksia ilman että elävät kosmista tietoisuutta,
jolloin tuo tila siis on päällä alinomaa.
Väärinkäsitysten välttämiseksi todettakoon, että itse en ole "lähelläkään"
kosmista tietoisuutta.

 tickedoff
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #19 : 03.03.2006 12:34:48 »

Lainaus
Niinpä. Olen usein ihmetellyt, mistä minun ja yleensä lapsen ajatusmaailma on kotoisin. Ei minulle ole koskaan kukaan 'opettanut' mitään. Tai ehkä se tapahtuukin tiedostamatta. En tiedä. Mutta jotkut ajatukset ja uskomukset ovat kuin valmiina päässä.

Itse olen aina uskonut jälleensyntymään, lapsesta lähtien - eikä kukaan ole koskaan opettanut sitä minulle. Se tieto vain oli jo minussa, kun synnyin tänne.

Joskus teininä ajattelin kohtaloa niin, että kuljen suoraa tietä pitkin ja edessäni menee pieni valo, joka näyttää tietä. Kävelemästäni tiestä haarautuu myös muita teitä ja jos haluan, voin lähteä kävelemään niitä pitkin. Tämä opasvaloni ei kuitenkaan seuraa minua sinne vaan odottaa päätielläni niin kauan kunnes palaan. Välillä tämä päätie on helppo kulkea, välillä taas vaikea.
Nyt ymmärrän, että se oli symboolinen ajatus Sielun Suunnitelmasta. Kuljen omaa tietäni/suunnitelmaani pitkin ja minua opastaa kirkas valo: oma sisäinen Jumaluuteni, Intuitio. Se ei seuraa minua niille poluille, jotka eivät kuulu suunnitelmaani, vaikka sinne menisinkin, vaan odottaa minua. Oma sielun suunnitelmani ei ole aina helppoa kulkea, välillä taas aurinko paistaa ja on ihanaa.

Tuotakaan ajatusta ei ole kukaan opettanut minulle, minä vain tiesin, että se on niin.

Tiesin myös äitini odottaessa meille perheen nuorinta lasta, että sieltä syntyy poika, jonka nimi on Sami. En kertonut tästä kellekään, mutta niin vain kävi, että poikahan sieltä tuli, joka Samiksi ristittiin. Tämä johtuu taas siitä, että jokainen päättää ennen syntymäänsä vanhempansa, mutta myös sisaruksensakin. Tiesin siis, että tuttu tyyppi on tulossa!  Grin
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #20 : 03.03.2006 12:52:03 »

Heippa metsatonttu
Se on todiste jalleensyntymisesta ja aikaansaannos kirja.Ilmeisesti se oli yksi oivallus.
Voin sanoa, etta vuoret odottavat sinua ja spiraali ja varit ovat oivalluksen merkkeja, se alue on taynna hyvaa.
Rakkaudella Diamond

Mikä sinun kirjasi nimi on?
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #21 : 03.03.2006 15:28:45 »

Minäpä se olen ollut ilmeisesti aika ronski äijä joskus aikanani.. Näin nuorempana usein tällaisia, krhm.. hyvin eroottissävyisiä unia jossa hoidin"miehen hommia" vaakatasossa..  Wink Ja erittäin eläviä ja todentuntuisia unia kertakaikkiaan.. Ja nämä unet olivat paaaljon ennen kuin olin tosielämässä minkäänlaisessa intiimissä kanssakäymisessä ollutkaan.. Tässä uuden astroilijan tunnustus.. :Smiley
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #22 : 03.03.2006 18:53:19 »

:)Heippa Metsatonttu
Kirjani ei ole suomeksi, minulla on sopimus kustantajan kanssa ja voin ainoastaan heidan kauttaan julkaista muilla kielilla, ensi kerralla olen viisaampi jos jaksan kirjoittaa.Kirjan nimi on on noin suomeksi kaannetty:Keskusteluja Sarin kanssa ja vain hepreaksi.
Minulla oli oikein kylmat vareet kun luin viestiasi ja todella uskon etta oivallat jotain.
Kaikkea hyvaa Diamond
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: