Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hämmennys & torjunta  (Luettu 2229 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hanu17
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 31.01.2012 00:34:04 »

Laitoin tämän saman viestin tuonne 'Kerroppas uneis tänne' -ketjuun, mutta taisin käsittää homman väärin - sinne siis vain kerrotaan unia ja jos haluaa niistä jonkinmoista tulkintaa, niin pitää aloittaa oma topa? No tässä tämä kuitenkin on, tulkintoja?

"Kävi hassusti, kerrankin muistin näkemäni unen, joka sitten jäi vaivaamaan sen verran, että päätin kirjoittaa siitä tänne.

Uni alkaa sillä, että kävelen äitini kanssa laakealla peltoalueella hiekkatietä pitkin, olemme menossa jotakin omakotitaloa päin. On ilta/yö, vuodenaikana näyttää olevan kesä/varhainen syksy. Yht. äkkiä viereeni kirii poikapuolinen kaverini, täysissä talvivaatteissa. Jatkamme kolmisteen kävelemistä hiukan jutustellen ja pian tämän jälkeen, kaverini kuiskaa hänellä olevan tärkeää asiaa ja että voisimmeko puhua kahden kesken. Sanon äidilleni, että hän voi jatkaa matkaa, tulen perästä ja käännyn kaverini kanssa sivukujalle. Nyt on jo vähän pimeämpää.

Tässä vaiheessa tulee pieni hyppy tai katkos. Olemme kaverini kanssa yht. äkkiä istuskelemassa puun oksalla, minulla on kahvikuppi kädessäni ja hänellä on kesätamineet päällä. Seuraava kohta on hiukan epäselvä, mutta kuitenkin hän alkaa kertoa riidasta tyttöystävänsä kanssa ja alkaa puhua heidän erostaan ja kun kuitenkin yritän lohduttaa häntä (painan pääni hänen olkapäälleen ja mumisen jotain) hän kääntyy katsomaan minua ja vetäytyy pois. Tässä vaiheessa hän luulee, että yritin lähennellä häntä ja kun oikaisen asiaa, hän on yht. äkkiä takaisin maan tasalla ja minä olen edelleen puussa, tällä kertaa molemmat seisomme. Ympärillämme on nyt hyvin sinivihreän harmaata ja utuista, aivan kuin jostain elokuvasta, ja kun selitän lohduttamisesta, hän keskeyttää minut ja alkaa kertoa välittävänsä minusta enemmänkin kuin ystävänä ja kertoo, kuinka se ei ole mahdollista ja hänellä on vielä tunteita tyttöystäväänsä kohtaan. Samaan aikaan kuva tummuu hiukan ja alareunaan alkaa tulla hänen puheestaan englanninkieliset tekstitykset, kursiivilla kaunokirjoituksella. Sanat muistuttavat laulun sanoja. Tätä jatkuu jonkin aikaa ja muistna olleeni hyvin hämmentynyt, mutta utelias.

Tässä kohtaa on taas hyppy. Nyt olen talossa, jota äitini kanssa unen alussa lähestyimme. Muistan vain, että olen hyvin hämmentynyt ja kurotan kahvipannua, jotta saan lisää kahvia. Pöydässä kahvilla istuu muita sukulaisiani, mutten saa tarkkaan selvää keitä. Tässä vaiheessa herään.

On aikamoinen mysteeri. Itselläni on unikirja, josta yritin etsiä sanoja ja selityksiä (mm. hämmennys ja torjunta), mutta en löytänyt mitään! Nyt joku yrittää tulkita tätä mun puolesta, on hämmentävä kun ei tiedä mitä tämä tarkoittaa ja että kannattaako kyseisen kaverin kanssa ottaa asiaa edes puheeksi.  Tällä hetkellä olo on tälläinen:   Undecided Lips Sealed Huh Shocked idiot2"

Jelppiä?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: