Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka on tämä öinen vierailija?  (Luettu 3218 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« : 30.08.2011 10:20:35 »

Heräsin tässä muutama yö sitten siihen ,kun joku käveli läpsyttävin askelin,vähän kuin lapsi olis kävellyt paljasjaloin.Ja ne askeleet tulivat suoraan mun puolelle sängyn viereen,luulinkin että mun 2 -vuotias on lähtenyt unissaan kävelemään,mutta hän nukkui sängyssään, kuten kolme muutakin lasta ihan rauhallista unta.Mutta silti kuulin nämä askeleet, jotka tulivat toisenkin kerran mun puolelle sänkyä, ihan mun viereen pysähtyen.Mun äitee sanoi kanssa, että on kuullut tästä alakerrasta useamminkin yö aikaan tuollaista kävelyä.
Mitäpä teille tulee mieleen,mitä tämä voi olla? Kuka meillä läpsyttelee öiseen aikaan?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 30.08.2011 10:30:57 »

Jos tätä on jatkunut pitkään kyseessä saattaa olla maatason ja henkitason väliin kiinni jäänyt lapsen sielu, jolla on jokin yhtymäkohta asuntoonne Smiley Se tulee mieleen näin ensimmäisenä. Voit kokeilla ohjata häntä valoon.

Sieluthan saavat mennä ja tulla täysin vapaasti myös henkimaailman puolelle päästyään, joten on mahdollista, että kyseinen lapsen askelin kävelevä sielu käy vain vierailemassa kodissanne - jostain syystä X. Jos vierailija häiritsee häntä voi käskeä pysymään poissa asuintiloista. Sielujen on kunnioitettava toisten vapaata tahtoa. En usko hänen olevan kovapäinen, joten hän varmasti kunniottaa toivettanne.

Minulla on kuitenkin tunne, että läpsyttelijä ei liity kehenkään teistä. Hän on ulkopuolinen, te vain kuulette hänet.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2011 10:32:32 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #2 : 30.08.2011 19:17:26 »

Kiitos AthaMaarit ,täytyykin yrittää ohjailla pikkuista valoon takaisin, en todellakaan tunne hänen häiritsevän,vaan toisinpäin,jotenkin tuntuu, että hänen kuuluu olla täällä ihan meidän kanssa jossain vaiheessa.Kumma tunne Huh
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #3 : 31.08.2011 09:06:41 »

No hui kauheeta Shocked
Onneksi oli pieni päätynyt hiekkakasalle, eikä vaikka autotielle tai metsikköön.
Aika moista tuo unnissakävely.
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #4 : 31.08.2011 11:27:35 »

Itseasiassa minulla on vauvakuume vielä siitä iltatähdestä.
Mutta voiko syntymättömien lasten sielut käydä jo valmiiksi tsekkaamassa tilanteen Huh
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: