Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Musta joutsen  (Luettu 2357 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
x
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 19.04.2013 21:46:47 »

Kerronpa uneni, jonka näin n. viikko sitten.

Olin entisessä kodissani (olen muuttanut sieltä jo v. 1995 pois), menossa olohuoneesta ilmeisesti parvekkeelle. Sieltä kuitenkin syöksähti musta joutsen. En tiedä häiritsinkö sitä, oliko sillä poikasia tms., mutta joutsen tuli minua kohti. Lähdin perääntymään. Musta joutsen oli julmetun iso (pää vatsani korkeudella), se levitteli siipiään ja juoksi lattiaa pitkin minua kohti säksättäen. Se sai minua nokkaistua johonkin kohtaan, en muista osuiko se käteen vai johonkin muualle. Tämän yhden nokkaisun jälkeen sain lasioven vedettyä kiinni ja joutsen jäi toiselle puolelle. Tässä vaiheessa unessa tuli mieleeni, että sehän voi käydä myös äitini kimppuun, käännyin katsomaan, äitini roikotti jalkojaan jonkun laidan ulkopuolella niin, että lintu olisi helposti ylettynyt myös häneen. Mutta joutsen ei edes huomioinut äitiäni, se vain säksätti edelleen minulle. Äitini sen sijaan katsoi joutsenta hymyillen. Tässä kohti heräsin, kun herätyskello soi, ja olo oli äärimmäisen levoton. Pelkäsin koko päivän, että jotain pahaa tapahtuu, näin mustan joutsenen jatkuvasti mielessäni. Olen yrittänyt kysellä merkityksiä, egyptiläisen unikirjan mukaan musta joutsen tuo kuolemaa, varsinkin jos sen äänen kuulee. Toistaiseksi kenellekään ei ole tapahtunut mitään. Osaisiko joku tulkita?  Huh
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: