Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuunpimennys 15./16.6.2011  (Luettu 18338 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #30 : 16.06.2011 09:51:51 »

Harmi etten nähnyt pimennysta kun tuli nukkumatti ja pimensi minut.  Olen tuossa miettinyt että kun se pimennys oli 6. huoneessa 4 asteen päässä miun  jupiter ja vielä aika lähellä  kuu ni  kauris niin tietäisikö se muutoksia terveysasioissa vai töissä. Pimennyksen toinen osapuoli  aurinko oli sitten 2 asteen päässä minun  uranus 12. lohkossa. Koko hoito  on vielä  aspect_squ minun  merkurius 10 lohkossa.  Taitaa pitää luopua lopullisesti työhaaveista ja keskittyä terveyteen ja kodin asioihin.

Minäkin mietin, että liittyisikö tämä pimennys jotenkin työhön. Jospa sillä rintamalla tulisi kerrankin hyviä uutisia. Mutta tuon neptunuksen ja kuun kanssa niin taitaa jäädä haaveeksi...  Undecided
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 16.06.2011 11:08:03 »

Minulla kuunpimennys on alle asteen päässä omasta nataali kuustani eli melko tiukka yhtymä on kyseessä. Neljäs huone, Jousimies.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #32 : 16.06.2011 11:13:59 »

Mä en tajua, miten katson missä mulla se pimennys tapahtuu. Ainakin mun päässä tällä hetkellä. Neuvokaa viisaammat?

Jos teet astro.comissa niin ehkä selkeimmin sen näkee jos luo Pimennykselle oman kartan (15.6.2011 klo. 23:13) ja sitten tekee tuolle kartalle ja omalle kartalle synastria -kartan ... Jos sinulla on jokin muu ohjelma kokeile Bi-wheel -karttaa, jolloin sisällä on oma kartta ja ulkona Pimennyksen hetken...

Pimennys on siellä missä Kuu sijaitsee tuolla hetkellä...eli 24 astetta  jousimies


Ai, minä tein niin, että katsoin vain transiittikartasta että missä kuu on... Voiks sen tehdä myös niin..?
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #33 : 16.06.2011 12:05:18 »

Mä en tajua, miten katson missä mulla se pimennys tapahtuu. Ainakin mun päässä tällä hetkellä. Neuvokaa viisaammat?

Jos teet astro.comissa niin ehkä selkeimmin sen näkee jos luo Pimennykselle oman kartan (15.6.2011 klo. 23:13) ja sitten tekee tuolle kartalle ja omalle kartalle synastria -kartan ... Jos sinulla on jokin muu ohjelma kokeile Bi-wheel -karttaa, jolloin sisällä on oma kartta ja ulkona Pimennyksen hetken...

Pimennys on siellä missä Kuu sijaitsee tuolla hetkellä...eli 24 astetta  jousimies


Ai, minä tein niin, että katsoin vain transiittikartasta että missä kuu on... Voiks sen tehdä myös niin..?

Toki voi... tuollain kikkailemalla astro.comissa saa jonkin verran selkeämmin hahmotettua taivaankappaleiden sijainnit, kuin pelkällä transiittikartalla. Kaikille tapahtumille voi tehdä oman kartan ja sitten verrata sitä synastriana omaan karttaan.

tallennettu

Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #34 : 16.06.2011 16:56:37 »



 Minä heräsin viime yönä n. 23.30,--(pimennyksen aikaan),--ja oli niin kylmä, ja muutenkin

 outo-olo sydän hakkasi,--- kuu rapu:na olen herkkä näille asioille.

 
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #35 : 18.06.2011 02:56:15 »

Mitähän elämänaluetta kuunsolmu 12. huoneessa voisi tarkoittaa?
Juurikin sitä päänsisäistä? uglystupid2
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #36 : 18.06.2011 10:50:14 »

Mitähän elämänaluetta kuunsolmu 12. huoneessa voisi tarkoittaa?
Juurikin sitä päänsisäistä? uglystupid2


No mulla itsellä on laskusolmu 12. huoneessa.. En tosin tiedä, miten tämä liittyy Kuunpimennykseen..
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #37 : 18.06.2011 13:30:39 »

Mitähän elämänaluetta kuunsolmu 12. huoneessa voisi tarkoittaa?
Juurikin sitä päänsisäistä? uglystupid2


No mulla itsellä on laskusolmu 12. huoneessa.. En tosin tiedä, miten tämä liittyy Kuunpimennykseen..

Solmut  liittyvät aina Pimennyksiin.
Syntymäkartan Solmut kertovat ennen syntymää olleista Pimennyksistä (pre-natal eclipse) , kyseessä voi siis olla Auringon tai Kuun Pimennys, joka on tapahtunut ennen syntymää.

Tr. Solmut toimivat periaatteessa samaan tapaan kuin rx Solmutkin, eli Solmujen Akseli yhdessä Pluton kanssa kertoo muutoksen tarpeista. Alasolmu kertoo tutusta ja turvallisesta, mutta alueesta jolla on muutos paineita - Yläsolmu puolestaan kertoo mitkä asiat ja tekijät tukevat tuota muutosta. Yhdessä Pluton kanssa Solmut luovat paineet ja halun muuttaa jotain.
tallennettu

Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #38 : 18.06.2011 16:16:12 »

Kiitos Emelia smitten
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: