Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Planeettojen liikkeet v. 2011  (Luettu 30055 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #30 : 09.01.2011 17:20:14 »

Mulla näyttäis olevan aika mukavia transiitteja, toivon todella että tämä vuosi olisi vähän kevyempi kuin edellinen. Tällaisia nyt ainakin tähän alkuvuoteen ekoiksi kuukausiksi:
 pluto aspect_sex venus
 pluto aspect_sex mars
 jupiter aspect_sex kuu
 jupiter aspect_tri aurinko
 saturnus aspect_sex aurinko
 jupiter aspect_sex askendentti
 jupiter aspect_tri MC
ja ainoa vähän pidempään kestävä neliö aspekti on jupiter aspect_squ neptunus

Mulla kun on jouskarissa vähän enempi planeettoja, niin jupiter tekee sinne kivasti kolmiota ja saturnus taas sekstiiliä, pluto taas on kolmiota keskenään tekevien venuksen ja marsin välissä. Eli jospa jupiter toisi vähän onnea mulle ja pluto hyvää tekeviä muutoksia ja yhdessä venuksen kanssa plussaa raha-asioihin, tiedä häntä. Saturnukselta rakennetta ja ryhtiä elämään, kiitos angel
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #31 : 23.02.2011 12:31:49 »

Moi Lilli ja muut,

tässä vielä tällainen juttu planeettojen liikkeistä tänä vuonna  pluto aspect_squ jupiter näinä päivinä, ja maaliskuun lopussa  jupiter aspect_opp saturnus

Tämä on tältä erää viimeiset aspektit jo 2009 alkaneen T-risti-kuivossa, missä pääosin on ollut kyse  uranus jupiter aspect_opp saturnus ensin neitsyessä ja kaloissa. Sittemmin  jupiter siirtyi  oinas ja  saturnus vaaka  ja  uranus liikkuu hitaammin eikä ole enää kuvioissa mukana.

pluto ja  uranus neliöivät vielä elokuussa mutta asteluku ei ole ihan eksakti.  Uranus ja jupiter olivat viimeisen kerran yhtymässä tämän vuoden alussa, mutta viime vuonna moneen kertaan.  pluto ja saturnuksenkin neliöt loppuivat viime vuonna.

Olisi mielenkiintoista kuulla jos jollain on tästä kuviosta ja sen loppumisesta sanottavaa  WinkUusi-ja täyskuista vielä. Asteluvut puuttuvat tuosta taulukosta, etenkin pimennyksien asteet on hyvä tietää. Itse en nyt aina huomaa mitään sen suurempaa noina päivinä mutta seuraan silti kuun vaiheita. Totta kai sitä havahtaa että uusikuu on  aspect_con askendentti, mikä tapahtui minulle syksyllä. Mutta laajempaa ymmärrystä näistä minulla ei ole.

Jotkut meditoivat uuden ja täydenkuun aikana, koska silloin voisi laajentaa tietoutta. Itse olen ottanut tavaksi ainakin miettiä tärkeitä asoita  noina päivinä  Cool

Esmiralda:  saturnus perääntyy aina säännöllisin välein, vain mars ja venus perääntyvät parin vuoden välein.  Saturnus on aina samassa merkissä parisen vuotta. Tämän kanssa meidän kaikkien on elettävä. Nimimerkillä ei saturnustransiittia kahteen vuoteen ....
« Viimeksi muokattu: 23.02.2011 12:40:54 kirjoittanut Laksmi » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: