Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kartan hallitsijan merkitys  (Luettu 14192 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #15 : 09.02.2011 22:58:47 »

Mun kartan hallitsija on uranus , joka on vielä aspect_con keskitaivas ja tekee myös aspect_sex askendentti ja 9 asteen orbilla aspect_con aurinko. Koen uranuksen kyllä aika merkittäväksi mun kartalla. Jotenki se on muuteski mun lempiplaneetta :Smiley Nimimerkkinikin on Uranuksen kuu.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6602


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 09.02.2011 23:42:38 »

Ootkos Titania laittanut kartallesi koskaan Titania asteroidia (593) ?
Näkyy olevan nyt 24  kalat  aspect_con Lilith 25  kalat.
Tiedostamaton on titaania?

 askendentti jousimies elikkä  jupiter.
 jupiter kalat  aspect_squ  askendentti
 jupiter aspect_con chiron
 jupiter t-ristin kärkenä  askendentti -DC -akselille.
 Muuttuvien suurristi Child-asteroidin  neitsyt kanssa.
 jupiter chiron aspect_opp ceres uranus neitsyt.
 jupiter chiron aspect_kvi kuu kuunsolmu leijona
 jupiter chiron aspect_ssx saturnus Alasolmu  vesimies

 askendentti:lla joku astrologiaan liittyvä kiintotähti.
Onhan tuo aika astrologinen koko Jupiter. Sen aspektit.
Mulle se ei ole joulupukki.
Ehkä se on joku elämänlakien opettaja. Alku ja loppu.
Luottamus elämään.
Rakkaus lapsiin.
Luonnonlapsi.
Ekvaattori  askendentti  kauris antaa minusta vakavamman  kuvan kuin jousimies yksistään.
Proge  aurinko kauris melkein ekvaattorilla ja tr  saturnus MC:llä sopii tähän aikaan.
Tällä hetkellä tr  jupiter oinas tekee tulikolmion,
 aspect_tri kuu kuunsolmu leijona aspect_tri askendentti (MINÄ OLEN  Cheesy)
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #17 : 10.02.2011 13:12:58 »

Mun nousu jousimies hallitseva jupiter löytyy 2.huoneesta Oinaasta.. heti kuun yläsolmun Oinaan (radixina) vierestä. Että silloin kun otan nuo vielä vähän vieraat Oinaan piirteet käyttöön, hommat sujuu.

Oman mausteensa tähän varmasti antaa Nouseva Planeetta Uranus 12.huoneen puolella jousimies.. ja jos vielä lisämaustetta lisätään, niin Saturnus taas sitten myös 12.huoneessa jousimies suht. lähellä ascia.

Näistä tulee mielestäni yks sellainen "hallitseva kokonaisuus", vai mitä ootte mieltä.. Smiley
Että kasva  jousimies oinas ominaisuuksiin, kuunnellen intuitiota aurinko kalat Nousu uranus tai hakkaa päätä seinään saturnus ja kasva. Grin
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #18 : 11.02.2011 02:31:12 »

Minun nousu  leijona hallitseva planeetta  aurinko löytyy huoneesta 10  oinas:sta  :Smiley. Mitään muuta minulla ei Oinaassa olekaan joten eikös se ole aika yksinäinen minun kartalla ? Ilmankos se ei omimmalta merkiltä tunnukaan  :Smiley. Ja kuitenkin se on hallitsija ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6602


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 11.02.2011 16:20:16 »

taiska
Mut aattele mikä luomisvoima ja energia siinä Auringossa on. Ei kait se kaveria tarttekaan.
Siitähän se elämä alkaa, valon ja lämmön vaikutuksesta, joka Oinaan kevät.
Elämä uudistuu itestään, sun ei tartte kuin nauttia; ottaa vastaan valo ja lämpö ja jakaa eteenpäin.
Aattele missä roolissa Aurinko on meille kaikille.
Määrittelemme Kuunkin kasvavaksi tai väheneväksi sen heijastaman Auringon valon mukaan.
Ja se tapahtuu taivahalla ihan omia aikojaan.
Aattele minkä elinvoiman ja vastustuskyvyn Aurinko antaa siitä nauttivalle muodostamalla iholla elämän eliksiiriä, D-vitamiinia. Miten ihminen edes pienessä mielessään kuvittelee purkista nautittavan vitamiinin vastaavan sitä monimutkaista prosessia, minkä Aurinko meille suo ja antaa.
Ihan itestään.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 11.02.2011 17:08:09 »

Kiitos, kun aihe on nostettu esille!  Smiley

Minä en tunne olevani yhtään plutoninen, vaikka Skorppari-nousuisena minulla pitäisi olla Pluto Leijonassa kartan hallitsevana planeettana. Olen liian säyseä siihen, en noin palava sabotööri, joka mullistelee kuvioita.

Minä olenkin aina ihmetellyt, kun joistakin taulukoista olen löytänyt jousimiehen nousumerkiksini ja tuntenut sen itselleni tutuksi. Sitten taas täällä yritän löytää sitä skorpionimaista. Tosin tuo selittynee myös sillä, että Jouskari-Jupiter on 1.huoneessa mm.kolmiossa Saturnukseen, joka vartioi minun Plutoani tuolla 8.huoneessa.

Olisko Pluto säyseämpi Saturnuksen yhtymässä ja sitä kautta vapauttavassa kolmiossa Jupiteriin? 
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6602


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 11.02.2011 18:18:04 »

 askendentti:han kuvaa jollain lailla meidän asennetta elämään,
miten uuden päivän aloitamme.
Jos sun näkökanta on Plutoon semmonen, ettei se ole mikään säyseä,
niin ehkä sitä asennetta vois hiukan muuttaa ja "toisinajatella"?
Voisithan sinä mieltää Pluton luonnon rikkautena,
Leijonassa maisemien rikkautena,
tai kykynä muovata tuota maisemaa mieleiseksi.
Siementen kylvönä ja elämän uudistumisena.
Ymmärryksenä.
Skorpionin perinteinen hallitsija  on mars,
sisäinen energia, kyky luopua tarpeettomasta.
Viskaa jemmasta itämiskelvottomat siemenet hiijen kuuseen.
Sitkeys ja selviytyminen, tuli mitä tuli.
Sillä asenteella  plutomars on voimavara,
eikä mikään sabotööri. Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 11.02.2011 19:58:46 »

Kiitos Nikki ajatuksistasi!

Ensinnäkin sabotööri on sana mikä usein käsitetään väärin. Jos sen yksi puoli onkin tuhoaja, esim. toisten suunnitelmien sabotöijä, niin sen toinen puoli on kuin tuo ukkosmyrsky joka puhdistaa ilman. Jotain vanhaa tuuletetaan ja saadaan aikaan uusi raikas suunta. Toivoisinpa että tuollaista energiaa olisikin. Ehkä joskus, mutta muuten koen itseni aika laiskan löysäksi (hyi olkoon,mikä ilmaisu!).

Aina on mukava kuulla kuinka asenteille annetaan positiivista suuntaa. Siemeniähän jo ajattelen, arvata voi, kovastikin.  smitten

Eikä tuo perinteinen Skorpionin hallitsijakaan oikein istu minuun. Taas tämä asenne. Olen katsellut niitä kamalia dokumentteja himohamstraajista kurkku kuivana...ihan kuin kolahtas jossain. Pentele!
Mutta puolustan sillä, ettei ole ollut aikaa tarttua vielä noihin nurkkiin.

Mutta hyväksyn Plutolle/Marsille sen sitkeyden, varmaan kaikissa Pluto Leijona -ajan ihmisissä, kun elämä on vähän kituliaasti alkanut.  Cheesy

Eikö muuten nämä uloimpien planeettojen rooli karttahallitsijoina olekin aika paljon kiinni myös aikakaudesta? Saturnuksenkin?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
naranja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #23 : 11.02.2011 20:00:25 »

Neitsytnousuisena  merkurius hallitsee mun karttaa (vai tulkitsenkohan mä oikein) ja sijaitsee kaksosissa kotonaan ja 9. huoneessa (eli oliks se joku elämän tehtävän tyyppinen?).
Eniten se taitaa nousta esiin elävissä vuorovaikutustilanteissa - ja niissähän se on just ihan elementissään.  Grin
Mut ylipäätään mieli ja se moninainen käyttö on yks rakkaimmista leikkikaluista tässä elämässä.
Aina välillä huomaan myös ton sijainnin vaikutuksen, jostain syystä päädyn vaihtelevissa töissäni usein kirjoittamaan ja tuottamaan sisältöä. Ja usein tekstiä syntyy mistä aiheesta tahansa ilman suurempia ponnisteluja. Sitä jotenkin vaan hengittää ulos.  Cheesy

Oliks täällä muita joilla olisi merkurius kartan hallitsijana? Vertaistukee?
tallennettu

"enlarging your world -mad world"
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #24 : 12.02.2011 00:46:32 »

taiska
Mut aattele mikä luomisvoima ja energia siinä Auringossa on. Ei kait se kaveria tarttekaan.
Siitähän se elämä alkaa, valon ja lämmön vaikutuksesta, joka Oinaan kevät.
Elämä uudistuu itestään, sun ei tartte kuin nauttia; ottaa vastaan valo ja lämpö ja jakaa eteenpäin.
Aattele missä roolissa Aurinko on meille kaikille.
Määrittelemme Kuunkin kasvavaksi tai väheneväksi sen heijastaman Auringon valon mukaan.
Ja se tapahtuu taivahalla ihan omia aikojaan.
Aattele minkä elinvoiman ja vastustuskyvyn Aurinko antaa siitä nauttivalle muodostamalla iholla elämän eliksiiriä, D-vitamiinia. Miten ihminen edes pienessä mielessään kuvittelee purkista nautittavan vitamiinin vastaavan sitä monimutkaista prosessia, minkä Aurinko meille suo ja antaa.
Ihan itestään.

Taas sinä Nikki näit sen mitä itse en hoksannut  Cool ! Tätä luomisvoimaa ja energiaa, kun minulla on piisannut  smitten !
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #25 : 12.02.2011 13:39:00 »

Kiitos, kun aihe on nostettu esille!  Smiley

Minä en tunne olevani yhtään plutoninen, vaikka Skorppari-nousuisena minulla pitäisi olla Pluto Leijonassa kartan hallitsevana planeettana. Olen liian säyseä siihen, en noin palava sabotööri, joka mullistelee kuvioita.

Minä olenkin aina ihmetellyt, kun joistakin taulukoista olen löytänyt jousimiehen nousumerkiksini ja tuntenut sen itselleni tutuksi. Sitten taas täällä yritän löytää sitä skorpionimaista. Tosin tuo selittynee myös sillä, että Jouskari-Jupiter on 1.huoneessa mm.kolmiossa Saturnukseen, joka vartioi minun Plutoani tuolla 8.huoneessa.

Olisko Pluto säyseämpi Saturnuksen yhtymässä ja sitä kautta vapauttavassa kolmiossa Jupiteriin? 

Ehkä sinä olet niitä tapauksia, joilla Skorpioni-nousu näkyy nimenomaisesti ulkoisessa olemuksessa, eikä niinkään persoonassa. Kun olen sinut oikeastikin tavannut, niin kyllä minä koin sinut ihan selväksi tapaukseksi, klassisten kuvausten AC-Skorpioniksi. Joillakin se nousumerkki ei näy niin selkeästi ulkonäöstä, se paljastuu vasta lähemmän tuttavuuden jälkeen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #26 : 12.02.2011 13:56:07 »

Ehkä sinä olet niitä tapauksia, joilla Skorpioni-nousu näkyy nimenomaisesti ulkoisessa olemuksessa, eikä niinkään persoonassa. Kun olen sinut oikeastikin tavannut, niin kyllä minä koin sinut ihan selväksi tapaukseksi, klassisten kuvausten AC-Skorpioniksi. Joillakin se nousumerkki ei näy niin selkeästi ulkonäöstä, se paljastuu vasta lähemmän tuttavuuden jälkeen.

Komppaan tätä.. Smiley Ystäväni aurinko vesimies askendentti skorpioni ja vasta kun sanoi olevansa asc  skorpioni tuli sellainen ahaa-elämys, että "no niimpä tietysti".. Smiley Mutta ensivaikutelma persoonasta erittäin vesimies .
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #27 : 12.02.2011 18:22:15 »

Kiitos, kun aihe on nostettu esille!  Smiley

Minä en tunne olevani yhtään plutoninen, vaikka Skorppari-nousuisena minulla pitäisi olla Pluto Leijonassa kartan hallitsevana planeettana. Olen liian säyseä siihen, en noin palava sabotööri, joka mullistelee kuvioita.

Minä olenkin aina ihmetellyt, kun joistakin taulukoista olen löytänyt jousimiehen nousumerkiksini ja tuntenut sen itselleni tutuksi. Sitten taas täällä yritän löytää sitä skorpionimaista. Tosin tuo selittynee myös sillä, että Jouskari-Jupiter on 1.huoneessa mm.kolmiossa Saturnukseen, joka vartioi minun Plutoani tuolla 8.huoneessa.

Olisko Pluto säyseämpi Saturnuksen yhtymässä ja sitä kautta vapauttavassa kolmiossa Jupiteriin? 

Ehkä sinä olet niitä tapauksia, joilla Skorpioni-nousu näkyy nimenomaisesti ulkoisessa olemuksessa, eikä niinkään persoonassa. Kun olen sinut oikeastikin tavannut, niin kyllä minä koin sinut ihan selväksi tapaukseksi, klassisten kuvausten AC-Skorpioniksi. Joillakin se nousumerkki ei näy niin selkeästi ulkonäöstä, se paljastuu vasta lähemmän tuttavuuden jälkeen.

Ihan tosiko! Nyt olen utelias. Mitä ovat klassinen kuvaus AC-Skorpionista? Muistan pistävät silmät, jotakin... :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: